L@sse Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er en grunn til at en type musikk kalles fjortismusikk. De som liker dét, er en egen rase når det gjelder musikk, i dette tilfellet denne venninen din. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De liker ikke all slags musikk. De tror popmusikk er all slags musikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Heiane for et catchy refreng da, drit feit koring 6911955[/snapback] Indeed. Masters of Reality er bandet som Queens of the Stone Age febrilsk prøver å høres ut som...elns Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De liker ikke all slags musikk. De tror popmusikk er all slags musikk. 6917313[/snapback] Jepp. Popmusikken er all musikk, det andre er gammel drit som ingen hører på. Og tør ikke høre på. Rart hvordan de på en måte nekter å like musikk som de føler tilhører en annen generasjon. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er det noen her som liker noise? The Plastic Spider Thing av Coil er nydelig Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De liker ikke all slags musikk. De tror popmusikk er all slags musikk. 6917313[/snapback] Jepp. Popmusikken er all musikk, det andre er gammel drit som ingen hører på. Og tør ikke høre på. Rart hvordan de på en måte nekter å like musikk som de føler tilhører en annen generasjon. 6917498[/snapback] Dette var da ganske tåpelig sagt. For noen er ikke musikk så veldig stort, noen hører knapt på musikk mens andre hører på det som fenger. Jeg tviler på at dette handler om "mot" til å høre på andre sjangere enn de en som regel hører på. I samme logikk er det jo rart at "vi" på en måte nekter å høre på vår generasjons musikk. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 I samme logikk er det jo rart at "vi" på en måte nekter å høre på vår generasjons musikk. 6918690[/snapback] Godt poeng. Musikken representerer jo på en måte hvem en person er, og derfor det mange som "nekter" å høre på trance eller metall. Det tok lang tid før jeg fant en trance-sang som faktisk var mulig å høre på, nettopp fordi man (les: jeg) er veldig fordomsfulle. Mulig det ikke har med å tørre å gjøre, men det er nok noe i det. At man gjerne sperrer seg litt inne i en sjanger. Men hvordan forklarer man da at så å si alle jenter under 14 ikke liker annen musikk enn det som ligger på VG-listen? Jeg tror at de fleste egentlig kunne likt annen musikk, men med en gang de hører det så misliker de det. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Men hvordan forklarer man da at så å si alle jenter under 14 ikke liker annen musikk enn det som ligger på VG-listen? Jeg tror at de fleste egentlig kunne likt annen musikk, men med en gang de hører det så misliker de det. 6918882[/snapback] Hvorfor har det seg slik at alle gutter i en alder mellom 14 og 16 kun skal enten høre på rap eller trance eller det mørkeste av mørksatanrock? Noen har et behov for å høre på musikk ingen andre hører på, mens andre ikke føler det samme behovet. Noen hører på det de syns er fengende, mens andre hører på noe som de syns er utfordrende. Jeg tviler meget sterkt på at en 14år gammel jente vil like "gammel" musikk, med mindre hun har et behov for å gjøre det. På samme måte som at jeg tviler mine foreldre vil høre på 50 cent stå å rappe om hvor hardt livet hans har vært i getthoen. Men en ting er viktig; la alle få høre på det de selv vil høre på. Ønsker alle 14 år gamle jenter å kun høre på Nelly Futardo synge om hvor promiscuous hun er, så la de gjøre det. De har all rett, og grunn, til å gjøre det som nabogutten som kun hører på Tool synge om spiraler som går rundt og rundt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Smoothie vinner! Jeg har funnet ut at det letteste er å nevne et flertalls underundsband med anonyme titler som du hører på hvis noen spør deg. Da slipper man alt maset om hva man hører på. Æ høre på musikk, ikke satanrock(som de fleste får det for seg hvis du nevner et av hundre band som er hardere enn Rolling Stones). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 morsomt, platekompaniet sendte nye plata til ralph myerz for tidlig, så jeg fikk den igår, 4 dager pre-release Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det noen her som liker noise? The Plastic Spider Thing av Coil er nydelig 6917834[/snapback] Joda, noise er koselig. Sjekk ut Boris og Knut (remixcd'n Alter er herlig). Nunwhore Commando 666 anbefales også. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen burde virkelig starte en sjanger som heter "satan rock". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hva skal man med satanrock når vi har djevelrokke? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som har lagt merke til det enormt snåle bildet på baksiden av 2112? Også huuuge cameltoe på han til venstre Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Spørsmålet er jo hvordan et satanrock band egentlig låter. Så er det noen som vil dele med oss andre hvordan de tror satanrock vil låte? Jeg er litt usikker selv, men tror at 50 talls rock n roll med en vokalist som er utkledd som en satan som synger om.. ja akkurat satan(ikke satanisme, satan) er det nærmeste man kan komme. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 led zeppelin baklengs er jo satanrock a lZZzmm Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kekk. *starte band som spiller Led Zeppelin baklengs* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Britney, Madonna og de andre på vglista lager nå ihvertfall musikk som passer satan ganske så bra tror jeg. Jævligere skvip skal du nok lete lenge etter. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Lette ikke lenge jeg, klikket bare på en av linkene i signaturen din og fant med engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå