ayy Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 wow hadde helt glemt at jeg abonnerte på denne tråden. ja jeg er med på å være mer aktiv! Alle som følger tråden, hvilken artist hører dere mest på for tiden? Lenke til kommentar
ayy Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Selv har jeg begynt å høre en del på Pink Floyd i det siste, selv om jeg vanligvis foretrekker noe mer moderne Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Ganske klart hvem jeg hører mest på for tiden. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 wow hadde helt glemt at jeg abonnerte på denne tråden. ja jeg er med på å være mer aktiv! Alle som følger tråden, hvilken artist hører dere mest på for tiden? Akkurat nå er det August Burns Red, siden jeg skal på konserten deres på John Dee om 18 timer! Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 De siste månedene har det vært mye Crystal Castles, Wu Tang Clan, Bathory, Marduk, Misfits og Thangorodrim på repeat. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg abonnerer på en nettradio, di.fm som har utelukkende elektronisk musikk. Syns det er veldig fint på jobb. Har alltid vist at de er en del av ett nettverk, men aldri tenkt på at mitt abonnement fungerer på alle der. Så i det sist har jeg hørt en del på "Modern Big Band" kanalen på Jazzradio.com. Kan absolutt anbefale det, betaler $7 i måneden for abonnementet, får tilgang til alle disse nettradionene, hvor hver av dem har en hel haug med kanaler per sjanger. https://www.audioaddict.com/ Det fungerer fint om man ikke helt vet hva man vil høre på, men man er feks keen på å høre på jazz. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Tja, i sommer har det vært mye bruk av "your daily mix"-funksjonen i spotify, så det har vært veldig mye forskjellig og ikke noen artister spesielt, men har kanskje hørt hakket mer på det tyske skacore bandet The Prosecution! Anbefales. Også må jeg få legge ut en av årets kuleste musikkvideoer: Lenke til kommentar
ayy Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 De siste månedene har det vært mye Crystal Castles, Wu Tang Clan, Bathory, Marduk, Misfits og Thangorodrim på repeat. wow det var mye forskjellig Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 ...men det blir uansett aldri feil med Misfits! 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Wage War sitt nye album "Deadweight" er helt rått! Hardt, hektisk og brutalt! Blir bare skikkelig gira av å høre på det! https://www.youtube.com/playlist?list=PLPvC316pyHm16LHcH0kueuvSCWovBWwWV Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Trondheim Symfoniorkester arrangerte Score - Orchestral Game Music i går, og det var mildt sagt helt enormt. Ny runde i kveld. Gleder meg så jævlig. Setlist: Everybody's Gone to the Rapture - Suite Sonic the Hedgehog - Medley Final Fantasy VI - Terra's Theme Conan Exiles - Main Theme Battlefield 1 - Suite Halo - Unforgotten/Main Theme The Witcher 3: Blood and Wine - Lullaby of Woe Bloodborne - Suite Assassin's Creed 4: Black Flag - Suite Wing Commander - Suite Secret of Mana - Fear of the Heavens Megaman - Suite Horizon Zero Dawn - Suite Final Fantasy VI - Aria di Mezzo Carattere Skyrim - The Dragonborn Comes Fet setlist, med Final Fantasy VI - Terra's Theme, Conan Exiles, The Witcher 3, Bloodborne, Assassin's Creed 4, Secret of Mana, Megaman og Skyrim som høydepunktene. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Jeg digger John Moreland.. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Jeg digger John Moreland.. Likte denne...! Blir greit dyster av den men. Endret 30. desember 2017 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg kan like happy musikk noen ganger, men jeg synes trist, sint eller andre følelser i musikk er mer interessant og mer kreativt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg kan like happy musikk noen ganger, men jeg synes trist, sint eller andre følelser i musikk er mer interessant og mer kreativt. Hva er greia med sangen? Er det kone/dame som har død eller et forhold som har gått i dass? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Jeg kan like happy musikk noen ganger, men jeg synes trist, sint eller andre følelser i musikk er mer interessant og mer kreativt. Hva er greia med sangen? Er det kone/dame som har død eller et forhold som har gått i dass? Moreland begynte med musikk svært ung..... Sånn jeg ser det så handler det om en ungdomskjæreste tilogmed en indianerdame (cherokee) Som han var meget glad i og savner, savn av å være alene... Men jeg er ikke sikker... Andre låter vet jeg mer om fordi har hørt Moreland forklare i intervjuer.. You dont care of me enough to cry.... Er veldig selvforklarende sef. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ser at tråden ikke er av det veldig aktive slaget, men jeg prøver meg på et spørsmål likevel. Pop, vise og (lett) rock er sjangre det er relativt lett å finne sanger på norsk, men jeg er ikke spesielt godt kjent i en del andre sjangre av norsk musikk. Er på leting etter norsktekstet musikk, og hadde satt stor pris på tips i andre enn nevnte sjangre! Gjerne f.eks punk, hard rock.. dersom det finnes. Takk på forhånd Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Hvis du liker prog og folk rock så har band som Tusmørke, Jordjø, Høst, Thule og Folque gitt ut ekstremt mye bra musikk på Norsk. Men det er kanskje litt utenfor hva du ser etter? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Regner med alle kjenner disse uansett... Men jeg liker Skambankt, Gåte og Kvelertak.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå