HeHauken Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Konklusjon: Animals av Pink Floyd er 70-tallets beste skive...med Meddle på andreplass! EDIT: U2 sin legendariske Zoo TV-konsert fra Sydney 93 kommer endelig på dvd imorra. Denne har jeg og mange andre ventet på i mange år....U2 på sitt aller beste. 6883934[/snapback] Led Zeppelin - Physical Graffiti er min favoritt av de beste skivene fra 70-tallet. Endret 20. september 2006 av HenHau Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Blablabla.... Nyhus og LarsP hører på Killswitch "kjede seg ihjel" Engage og Jernlov på Emperor aka synthpop helvett. Ergo kan ikke dere klage på at musikk er kjedelig Og ærlig talt Nyhus(tar deg siden du påstår at jeg faktisk overdriver, gå hjem og vugg), at du ikke liker noe betyr det ikke at andre ikke kan like det, jeg digger slik musikk, og tydeligvis Lanez også. La oss få lov til å gjøre det, kekk? Edit: Vet noen om Neptune Towers(elektronika greien til Fenriz) ble utgitt på Moonfog? Eller eventuelt hvor hvis det ikke er på Moonfog. Edit2: Ble utgitt på Moonfog, så da over til neste spørsmål. Noen som har hørt det? Elektronika fra Fenriz kan fadderullan meg bli fett. Endret 20. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Traff visst en nerve der. Så utrolig barnslig av deg. Edit: Jeg har ikke sagt at du ikke får lov til å like det. Sa bare at jeg syns sangen var tørr så hvorfor pisse med meg for å like Emperor? Blablabla....Nyhus og LarsP hører på Killswitch "kjede seg ihjel" Engage og Jernlov på Emperor aka synthpop helvett. Ergo kan ikke dere klage på at musikk er kjedelig Og ærlig talt Nyhus(tar deg siden du påstår at jeg faktisk overdriver, gå hjem og vugg), at du ikke liker noe betyr det ikke at andre ikke kan like det, jeg digger slik musikk, og tydeligvis Lanez også. La oss få lov til å gjøre det, kekk? Dum er du Endret 20. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hehe, en nerve traff du ikke, ble såvidt litt berørt av det. Eneste jeg faktisk reagerte på var at Nyhus påstå at jeg faktisk overdrev, resten var bare helt normal skitslenging fra min side til band jeg ikke liker Endret 20. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Se editten min. At du av alle skal komme her å klage på at du ikke kan like noe uten å få høre det. Endret 20. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Så så, ro ned! Husk at musikk er det internasjonale language of love and peace :) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Husk at musikk er det internasjonale language of love and peace :) 6904885[/snapback] Sett på MezzerSchmitt du så feil kan man ta Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hva syntes folk om japansk popmusikk? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=-feLDOpJfYg Flott det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Og ærlig talt Nyhus(tar deg siden du påstår at jeg faktisk overdriver, gå hjem og vugg), at du ikke liker noe betyr det ikke at andre ikke kan like det, jeg digger slik musikk, og tydeligvis Lanez også. La oss få lov til å gjøre det, kekk? 6904748[/snapback] Kor har du det frå at eg har nekta deg å like musikken? Jeg skulle nå tatt deg seriøs på det innlegget du skrev her om du ikke hadde gjort nøyaktig det samme som meg(killswitch og emperor kommentarene - særiøse eller ikke). Du sier deg ganske så i mot med det innlegget der. Så ha. haha. ha. haha.. ha. edit: Btw eyvindr, du er kanskje den her inne som klager mest på band andre liker. Enten du troller litt eller ikke, blir det da for dumt at du skal klage på at andre drar en mild versjon av det du driver med. Endret 20. september 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Musikk skaper følelser, følelser skaper irrasjonalitet. Det er ikke motbevist. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-feLDOpJfYg Flott det. 6904970[/snapback] Herlig Slenger på en mer hyggelig link. Seriøst, dette er det Melodi Grand Prix nivå over. Få de til å representere Sveits eller noe, og de kan fint nå til topps. Every Little Thing - Grip Endret 20. september 2006 av HenHau Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jau, jeg er flink. Så then, smoke me. Men seriøst, ta hele forrige innlegget mitt med fjorten kilo salt utenom akkurat dette: "tar deg siden du påstår at jeg faktisk overdriver, gå hjem og vugg". Eneste jeg reagerte på, for jeg digger virkelig den sangen Edit: Jeg er kjempe negativ mot andre band, da stemmer, og jeg bryr meg fint lite om at folk synes jeg er selvmotsigende da jeg kun bruker diskusjon.no til underholdning for meg selv. Det kjekke er da at jeg finner det underholdene å preike piss og være negativt rettet mot band jeg synes er piss. Endret 20. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Slenger på en mer hyggelig link. Seriøst, dette er det Melodi Grand Prix nivå over. Få de til å representere Sveits eller noe, og de kan fint nå til topps. Every Little Thing - Grip 6905006[/snapback] Hahaha. Dette er jo faktisk seriøst også. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Et gjensyn med livedelen på Ummagumma i dag. Faen så "Careful with that Axe Eugene" tar av. Råder alle til å lytte gjennom den en gang (Ummagumma-versjonen helst). Jeg er kjempe negativ mot andre band, da stemmer, og jeg bryr meg fint lite om at folk synes jeg er selvmotsigende da jeg kun bruker diskusjon.no til underholdning for meg selv. Jeg bruker diskusjon.no fordi jeg har mye på hjertet. Jeg ønsker å inspirere andre til å høre på ny musikk, og jeg ønsker å bli inspirert av de samme. Diskusjon.no er et perfekt sted for å møte likesinnede, utveksle erfaringer, meninger og ideer. Derfor er det dumt at en del av brukeren kun bruker forumet for å stimulere sine egne behov med å henge ut/provosere andre og godte seg over det. Endret 20. september 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Luigi Cherubinis Requiem in C minor er fantastisk (spesielt slutten, Agnus Dei, som blir brukt i Twin Peaks: Fire Walk With Me). David Lynch veit å finne riktig musikk til sine nydelige avslutninger av filmer. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Han er nesten like flink som Tarantino Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Til å skape en enorm intensitet på slutten av filmer (Lost Highway, Fire Walk With Me, Mulholland Dr) ved hjelp av musikk og bilde, er Lynch bedre. Tarantino er kanskje flinkere ellers. Vi veit jo alle at Lynch er fullstendig gal. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Lynch har den syke, skumle og stemningsskapende musikken som gjør at man knapt tør kikke ut vinduet etter endt visning. Tarantino har den ekstremt kule, passende og tøffe musikken som gjør at man blir høy bare av å se på filmen. Han omdanner musikk som eller ikke ville vært interessant eller fått oppmerksomhet til noe bra... Begge er sevsagt unike på sine felt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Bare til notis: Grunnet min fascinasjon av Lynch, vil slutten på min kommende spillefilm være en tributt til ham og filmene hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå