Vowels Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kjenner jeg gleder meg litt til nytt Alcest album nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Spilte igjennom skiva en gang i dag. Hørtes veldig bra ut, og veldig som forventet. Slowdive møter shoegaze/post-rock-Alcest. Den eneste låta som virka litt meh var Away. Jeg har veldig sansen for Neil Halstead, men fransk > engelsk. Endret 8. januar 2014 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Gleder meg til å høre Alcest-skiva, altså! Har kun hørt Délivrance og Opale. Lover bra! Noen som skal på konserten? Jeg skal, og jeg gleder meg stort! Også får man med seg Hexvessel i samme slengen. Stas! En annen skive jeg begynner å glede meg til er nye til Cynic! Lover bra, selv om låta de har posta etter denne ikke er av samme kvalitet. "Animals are something invented by plants to move seeds around" Fin tekstlinje! Endret 15. januar 2014 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jauda, det blir Alcestkonsert på meg. Blir kult! Gleder meg til Hexvessel au. Cynic er jaggu meg forferdelig. Leverte et par ålreite demoer, men så gikk alt til helvete med bandet. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Pfffffft. Både Focus og Traced in Air er jævlig bra skiver. Spesielt Focus! Må få rotet meg til å høre den nye skiva til Alcest og før jeg vet om det blir tur på konserten eller ei. Har fortsatt litt avsmak etter at jeg blodpupp av nekrobrødrene etter forrige konsert. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) noen andre som skal på major minoriuty ( eller wtf de heter) eller danny brown + eqarl swaetshirt eller? Endret 18. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
2ore Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Earl Sweatshirt + Danny Brown ser ut til å bli ha splittet opp i to enkeltkonserter, gitt. Kjipe greier. Vil man se begge må man med andre ord punge ut 550-600-ish kroner. Endret 21. januar 2014 av Spleen Lenke til kommentar
Samara Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 noen andre som skal på major minoriuty ( eller wtf de heter) eller danny brown + eqarl swaetshirt eller?Dro du på Minor Majority? Har gode minner fra konserten jeg fikk oppleve under Baderock i Sandefjord for en del år tilbake Frister til gjentakelse, men ble dessverre ikke denne gangen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) noen andre som skal på major minoriuty ( eller wtf de heter) eller danny brown + eqarl swaetshirt eller?Dro du på Minor Majority? Har gode minner fra konserten jeg fikk oppleve under Baderock i Sandefjord for en del år tilbake Frister til gjentakelse, men ble dessverre ikke denne gangen. jepp var fett selv om jeg bare hadde hørt supergirl fra før av. bra stemning og Endret 21. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Tåkesaft Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ser ut som om vi har en Slowdive-reunion i sikte, ettersom flere av bandmedlemmene teller ned dagene på twitter. Vil tippe (og håper) på at de kommer til å annonsere turne-datoer når nedtellingen når 0. Synes det ville vært snedig om de dro ut kunngjøringen så langt kun for å melde at de spiller sammen igjen. http://slowdivedatabase.com/content/slowdive-return-after-almost-twenty-years 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 En klassiker man aldri blir lei av. B.B. King – The Thrill Is Gone Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wehey, Melt Banana på Revolver i slutten av april. Forøvrig kan Cibo Mattos nyeste album lyttes på her. http://www.npr.org/2014/02/02/267029140/first-listen-cibo-matto-hotel-valentine Før utgivelsen 14. februar og greier. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Noen som har noen forslag til noen skikkelige gode pop låter som det går ann å lage cover av? Gjerne skikkelig standard hit låter, feks tenkte jeg nå å lage en cover av "Hit me baby one more time." Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Noen som har noen forslag til noen skikkelige gode pop låter som det går ann å lage cover av? Gjerne skikkelig standard hit låter, feks tenkte jeg nå å lage en cover av "Hit me baby one more time." MGMT - electric feel Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Uttrykte meg veldig galt i forrige post, for tenkte ikke akkurat på det der. Dog var den sangen kul. Tenkte på låter som liksom har en ekstremt standard oppbygging, og gjerne refreng som er så catchy at det gjør vondt. Gjerne som spiller på så mange musikalske klisjer som mulig. Eksempler: Bon Jovi: Livin on a prayer, Its my Life Britney Spears: Hit Me Baby One More Time, Oops I Did It Again Sanger som jeg kan Rocke/metalle opp og lage skikkelig Cheesy låter Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Oooh! Topplister! Jeg slenger meg på. Topp 5: 1. Steven Wilson - The Raven That Refused To Sing (And Other Stories) 2. Anciients - Heart Of Oak 3. The Dillinger Escape Plan - One Of Us Is The Killer 4. New Keepers Of The Water Towers - Cosmic Child 5. Daft Punk - Random Access Memories De neste 15 er skiver jeg mener fortjener listeplass, men er i tilfeldig rekkefølge: Scale The Summit - The Migration Nine Inch Nails - Hesitation Marks How To Destroy Angels - Welcome Oblivion Jonathan Wilson - Fanfare Haken - The Mountain Deafheaven - Sunbather Carcass - Surgical Steel The Ocean - Pelagial Intronaut - Habitual Levitations Humanfly - Awesome Science Mouth Of The Architect - Dawning Inter Arma - Sky Burial SubRosa - More Constant Than The Gods Gorguts - Colored Sands I Am Legion - I Am Legion Årets beste låt med tilhørende fantastisk video: Og en liten Spotify-liste med årets beste låter: Beste låter 2013 ...Kan endre seg mot enden av året. Noe sier meg at Forest Swords vil snike seg inn på lista. *note to self* Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Dead by April med nytt album ute nå!http://open.spotify.com/track/7K1AWXb1n65uieyzeCRI5ZGleder meg litt til InFlames viser sine nye sanger! Lenke til kommentar
jokkem123 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hei. Jeg ville bare innom musikkafeen for å tipse om et band jeg nylig har begynt å hørt på, de heter BØGDABRÅK og ligger i sjangeren countryrock. Musikken deres finner dere blant annet på Spotify, Youtube og Itunes. https://www.facebook.com/bogdabrak www.bøgdabråk.no Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Noen som har sett den nye TV-reklamen til Tine? Må si Blue Foundation - Eyes on Fire passet utrolig dårlig inn. Men kul sang, det er det! Endret 17. februar 2014 av Olum 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ikke mye til musikk dette her, men synes denne musikkvideoen var svært tøff: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå