Vowels Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det blir mye Stars of the Lid i eksamensperioden. Blir endel Grouper og Fennesz også fremover. Dragging a dead deer up a hill albumet er så chill! Mhm, vanvittig mye bra ambient der ute. Må ikke glemme Brian Eno og Tim Hecker. Sistnevnte trollbandt Cypheron nok til at han snek seg bak scenen og sa "I love you man" i vaskeekte Bieberfan stil. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Eminem med nytt album! Gleder meg til å høre gjennom det. Ganske fornøyd med det i grunn. Hørt det gjennom noen ganger nå, og liker det jeg hører Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Når det snakkes om ambient kommer man ikke utenom Mortiis og Ildjarn, spør dere meg. Ambient blir ikke bedre enn Hardangervidda, Født til å herske, Ånden som gjorde opprør og Keiser av en dimension ukjent. Fantastiske utgivelser! Synes også at ambientutgivelsene til Paysage d'Hiver og Forest Silence er verdt å nevne, spesielt nå som vi går mot mørkere og kaldere tider. Suverene saker! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Mhm, vanvittig mye bra ambient der ute. Må ikke glemme Brian Eno og Tim Hecker. Sistnevnte trollbandt Cypheron nok til at han snek seg bak scenen og sa "I love you man" i vaskeekte Bieberfan stil. Bak scenen? Jesus, var jeg så full? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Slenger meg på ambient circlejerken med Robert Rich sin plate Somnium! Alt for lang (7 timer), men det ligger en ålreit versjon på ca. 1 time på spotify. Perrrrrrfekt på lesesalen sammen med Harold Budd, Brian Eno og Bohren & der Club of Gore (kun 2 uker til konsert!). eller riff raff http://youtu.be/JxLS-cpgbe0 Yeah! Endret 8. november 2013 av Spleen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 ble du skuffa? Nei. Ganske fornøyd med det i grunn. Hørt det gjennom noen ganger nå, og liker det jeg hører Enig. Må sies at jeg personlig ikke syns det var det beste arbeidet han har gjort. Men jeg er langt ifra skuffet. Virker også som Eminem virkelig liker å rappe om dagen. En mye "gladere" tone gjennom dette albumet enn hans tidligere. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Enig. Må sies at jeg personlig ikke syns det var det beste arbeidet han har gjort. Men jeg er langt ifra skuffet. Virker også som Eminem virkelig liker å rappe om dagen. En mye "gladere" tone gjennom dette albumet enn hans tidligere. Det beste er det nok ikke, men det er det beste han har kommet med på nærmere 10 år vil jeg påstå. Utrolig deilig å høre gjennom. Venta lenge på dette Nå var jeg en av de som faktisk likte både Relapse og Recovery, på en annen måte. Det var liksom ikke den gamle Eminem, men fortsatt musikk jeg hører på, og liker. Det virker som han her er litt tilbake til røttene, noe både en del av tekstene og selve albumtittelen bærer preg av. Meget fornøyd, og det vokser på meg for hver dag som går Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Tinie Tempah – Demonstration Tinie Tempah kom også ut med nytt album denne uka. Har for min del kommet litt i skyggen av Eminem sitt, men har hørt litt gjennom de siste dagene, og jeg er fornøyd. Mye bra der. Anbefaler først og fremst disse sangene: Tinie Tempah – Someday - (Place In The Sun) (feat. Ella Eyre) Tinie Tempah – Children Of The Sun - feat. John Martin Tinie Tempah – Lover Not A Fighter - (feat. Labrinth) Verdt å høre gjennom. 2 Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som kan komme med tips til noe heftig rock? Gjerne litt "party-rock".Spotify Lista! Dere kan jo også se igjennom det jeg har ! Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 En smakebit fra det kommende Les Discrets-albumet: Denne låta, og mye annet som blir å finne på bandets neste skive, var egentlig ment å bli utgitt under navnet Sainpaul, så det blir spennende å høre hvordan det blir. Tenker ikke Les Discrets når jeg hører dette, men jeg liker det jeg hører. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Joy Kills Sorrow - Such Great Heights http://www.youtube.com/watch?v=ZimjmYp_I3s 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Det er det hviteste jeg noen gang har sett og hørt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Det må jo være en parodi. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er det hviteste jeg noen gang har sett og hørt. Er det positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vanvittig negativt. Tror det er sånn en pakke majones høres ut. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det må jo være en parodi. det ER en parodi. Postal service laget originalen. Personlig liker jeg denne versjonen best Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=iuu7FB9dDWs Haha, fantastisk <3 "Kisso po sjåttAh, and sinnib i rivva" Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 det ER en parodi. Postal service laget originalen. Personlig liker jeg denne versjonen best Parodi og cover er to veldig forskjellige ting. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Parodi og cover er to veldig forskjellige ting. Stemmer det Gikk litt fort i svingene her når jeg svarte. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Det er det hviteste jeg noen gang har sett og hørt. Denne er hvitere. Endret 27. november 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå