m0zzdart Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Fant nettopp ekstremt mange sanger jeg ikke hadde hørt før på en side. Mye bra. 6875327[/snapback] kan du gi oss/meg link til det da? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ja, kan jeg det da? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Konklusjon: Animals av Pink Floyd er 70-tallets beste skive...med Meddle på andreplass! EDIT: U2 sin legendariske Zoo TV-konsert fra Sydney 93 kommer endelig på dvd imorra. Denne har jeg og mange andre ventet på i mange år....U2 på sitt aller beste. Endret 17. september 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Konklusjon: Animals av Pink Floyd er 70-tallets beste skive...med Meddle på andreplass! EDIT: U2 sin legendariske Zoo TV-konsert fra Sydney 93 kommer endelig på dvd imorra. Denne har jeg og mange andre ventet på i mange år....U2 på sitt aller beste. 6883934[/snapback] Morsomt at du sier det ang. U2. U2-fansen har jeg inntrykk av er delt i minst to leire, der den ene favoriserer War-perioden, mens den andre trekker frem Achtung Baby og Zooropa som kreative høydepunkt. Sjøl hører jeg til blant de siste. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 War, Boy og October er tre plater som representerer det unge, særs kreative og rå U2 med et snev av åttitalssjarm over seg. The Joshua Tree representerer et skifte og på Achtung Baby er de totalt forvandlet. De er mer sofistikerte og lager mer popmpøs og "viktig" musikk. Jeg foretrekker den første perioden... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Konklusjon: Animals av Pink Floyd er 70-tallets beste skive...med Meddle på andreplass! EDIT: U2 sin legendariske Zoo TV-konsert fra Sydney 93 kommer endelig på dvd imorra. Denne har jeg og mange andre ventet på i mange år....U2 på sitt aller beste. 6883934[/snapback] Morsomt at du sier det ang. U2. U2-fansen har jeg inntrykk av er delt i minst to leire, der den ene favoriserer War-perioden, mens den andre trekker frem Achtung Baby og Zooropa som kreative høydepunkt. Sjøl hører jeg til blant de siste. 6886113[/snapback] Jeg liker begge periodene. Tidlig U2 med Boy og War er fantastisk. Og The Unforgettable Fire er fantastisk, fantastisk indie-alternative-rock...The Joshua Tree er kanskje litt oppskrytt...men stilskiftet til Achtung Baby gir jeg meg ende over, for et album. Blant mine absolutte favoriter... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er forresten enig med NightKeeper om at Animals av Pink Floyd fra 1977 er 1970-tallets aller største skive. De som ikke sjekker ut den, går glipp av noe spesielt... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Rush - 2112 (76) Judas Priest - Sad Wings of Destiny (76) ! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tidlig U2 eier det seinere.. War ist liek låve! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Rush - 2112 (76)Judas Priest - Sad Wings of Destiny (76) ! 6887002[/snapback] Også to plater som bør sjekkes ut ja! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Funkadelic - Maggot brain tror det er en av få instrumentaler jeg har fått klump i halsen av, helt sjukt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det er da noe prating i førsten vel Digg solo der ja. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det er da noe prating i førsten vel Digg solo der ja. 6889072[/snapback] han prater litt ja, men da er det ikke musikk, så det er en instrumental *sette på repeat* Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Scorpions - Wind of Change slå den Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hey folk, dere må få hørt Bourning Savoiurs-Hundus, de har den inne hos Sound of Noise. Har kun hørt samplen og gleder meg helt vilt til jeg får tak i min egen CD. Dette er så jævlig kul musikk, minner om black sabbath men det er fortsatt langt ifra no rip-off. Veldig 70 talls vibber over helt greia. Kommentarer til sangen er alltid gøy å få. Ta dere tid og hør, de som blir skuffa får finne et godt argument hvorfor. Heh Bourning Savoiurs- Dark Lady Lenke til kommentar
Meisen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kan jo få benytte sjansen til å anbefale dette: http://www.gjerstadfunk.com/sitebody/musikken/index.htm Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hey folk, dere må få hørt Bourning Savoiurs-Hundus, de har den inne hos Sound of Noise. Har kun hørt samplen og gleder meg helt vilt til jeg får tak i min egen CD. Dette er så jævlig kul musikk, minner om black sabbath men det er fortsatt langt ifra no rip-off. Veldig 70 talls vibber over helt greia. Kommentarer til sangen er alltid gøy å få. Ta dere tid og hør, de som blir skuffa får finne et godt argument hvorfor. Heh Bourning Savoiurs- Dark Lady 6898687[/snapback] FANTASTISK. Har egentlig ikke råd nå, men denne skal bestilles asap. lanez-nor Edit: Hørt den tre ganger no, og herre satan meg så jævlig fantastisk, alle sammen: LØP OG HØR! Endret 20. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 FANTASTISK. Har egentlig ikke råd nå, men denne skal bestilles asap. lanez-nor Edit: Hørt den tre ganger no, og herre satan meg så jævlig fantastisk, alle sammen: LØP OG HØR! 6900678[/snapback] FFS, du har ikke tenkt å overdrive litt mer? Bra låt, men det er da grenser. Klarer ikke se for meg annet enn at den her blir pisskjedelig etter et par gjennomlyttninger. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Haha, den sangen var helt grusom. Fikk skoleavslutningfølelse da jeg hørte den. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja den var lett tørr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå