Onyx Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Greit, det er noen som liker house her, det er fint! Jeg er enig Propaganda, chill house-låter er best. Jeg skriver ikke fra min PC nå, så jeg har ikke oversikten i hodet over alle house-sanger jeg har, men kan komme med et par eksempler når jeg kommer hjem igjen . Endret 29. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Sjekk ut soundtrackene til The OC. Tonnevis av indierock (god, forsåvidt) 6406774[/snapback] Støtter den. Bloc Party, The 88 og Spoon er band som går igjen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kom med eksempler av bra house. Robert Miles - Children er det som kan kalles dreamhouse, og det passer min smak veldig godt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Kom med eksempler av bra house. Robert Miles - Children er det som kan kalles dreamhouse, og det passer min smak veldig godt. 6407626[/snapback] Den er faktisk veldig bra. Husker jeg elsket den som unge, veldig mye minner til den låta. Er konge når den kommer når man er på Lazerworld Edit: Den og Airwave av Rank 1 er behagelige. Endret 29. juni 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jasså, denne tråden blir værende? Kanskje like greit Her om dagen hørte jeg en små fengende sang på radioen. Fant senere ut at det var "Boys of summer" med de nye gitarkameratene. Jeg vil jo ikke "ha" det på meg at jeg liker musikken som kommer fra dem, men jeg fant heldigvis ut at det er Eagles som mekka den Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jasså, denne tråden blir værende? Kanskje like greit 6408297[/snapback] Kanskje den blir litt mer "seriøs" enn det Backstage er Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jasså, denne tråden blir værende? Kanskje like greit Her om dagen hørte jeg en små fengende sang på radioen. Fant senere ut at det var "Boys of summer" med de nye gitarkameratene. Jeg vil jo ikke "ha" det på meg at jeg liker musikken som kommer fra dem, men jeg fant heldigvis ut at det er Eagles som mekka den 6408297[/snapback] Hvorfor ikke det? Synes det er teit at man ikke skal like musikk, bare fordi de er fra en artist du ikke vil høre på? Hvorfor vil du ikke høre på hvis du synes en sang av dem er bra? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvorfor ikke det? Synes det er teit at man ikke skal like musikk, bare fordi de er fra en artist du ikke vil høre på? Hvorfor vil du ikke høre på hvis du synes en sang av dem er bra? Øyh, jeg liker all slags musikk og setter danseband høyt på listen! Dette vet gutta, men jeg VET at det hadde blitt tyn hvis jeg satt på Lind og CO i bilen. Det var satt litt på spissen da Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei igjen, da er jeg tilbake i hjemmet ! Som jeg lovet så skulle jeg sette opp en liste over et par gode house-låter som egentlig bør fenge alles smak! Både house-sanger som er egnet til diskotek og som du kan høre på i en vanlig dag . Her kommer de: Jabre, Julien - Swimming Places Anthony Acid - Big Time Disco Muthafunkaz & Marc Evans - I Don't Whant You Any More Benjamin Theves - Texas -> Kulere house-sang får du ikke Shaolin Master Feat. Siobhan - Friends -> Denne er nok kjent hos de fleste Dennis Christopher - Soul Shaking Martin Solveig - Jealousy Salome de Bahia - Cada Vez -> Spansk-inspirert Junior Jack - E Samba -> Klasse sang Junior Jack - Pacha Mousse T vs. Hotnjuicy - Horny '98 Topazz - New Millenium (Freezy Jam Mix) Soul Providers - Rise -> Ahh, sommersang så det holder Laurent Wolf - Saxo -> Morsom sang med saksofon Bucketheads - The Bomb (Armand Van Helden Remix) Black Box Feat Loletta Holloway - Ride On Time (Club Mix) Crystal Waters - Gypsy Woman Ministers De La Funk - Believe Pink Coffee - Another Brick In The Wall The Boogie Pimps - Somebody To Love -> Denne er også kjent hos de fleste Shakedown - At Night Bootybabes - DISCO Queen Element - Sunny & Funny (Summer Mix) Back To Basics - Mama Kossa DJ Toufick - Break Free Toufiks Grove Elya - Summer Love -> Også en fresh sommer-sang Hott 22 - The Moon & The Spoon Global DeeJays - What A Feeling Locomotion - Modo Loco Orsolia - Chupalo Todo Flexy - Mamasita Seamus Haji - Last Night A DJ Saved My Life -> For en sang! Sex On Monday - Hold Me Down Ble den lang? Jeg kan godt klippe den opp hvis dere føler det blir mye. God kveld ! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 tror jeg heller hadde gått for hellbillies og the boss jeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Shpongle - Nothing Lasts But Nothing Is Lost Herlig album <3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Da har jeg hørt gjennom Ulver - Perdition City for første gang. Sære greier, men det ga mersmak. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg trenger ny musikk. Gjerne litt progga. Forslag? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Da har jeg hørt gjennom Ulver - Perdition City for første gang. Sære greier, men det ga mersmak. 6410341[/snapback] Perdition City er og blir fantastisk Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Perdition City er og blir fantastisk 6410356[/snapback] må si meg enig. særlig første del av albumet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Husker første gang jeg hørte Perdition City. Det var under perfekte omstendigheter. En god venn og jeg kjørte bil rundt i Oslo en vinterkveld og han satte på den skiva. Neonlys og mørke bakgater. Utrolig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Husker første gang jeg hørte Perdition City. Det var under perfekte omstendigheter. En god venn og jeg kjørte bil rundt i Oslo en vinterkveld og han satte på den skiva. Neonlys og mørke bakgater. Utrolig. 6411073[/snapback] Plata er jo som SKAPT for slike omgivelser. Jeg vil og. Endret 30. juni 2006 av kaiern Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Pixies i cd-spillern blir ikke bedre btw, all over the world av pixies og nevermind av sonic youth er de to sangene som fikk meg til å elske indie Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 *snipp* 6409236[/snapback] Knall bra at du la ut en liste. Hed Kandi har så og si blitt mye nye skeve musikk, men det er klart jeg må pumpe no hip-hop også Innenfor hip-hop går det mye i dirty south for tia...Slim thugga muddafukka, big boss of tha south! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som har hørt Lars Winnerbäck her? fin musikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå