Lord Britishface Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva i alle dager er "jazzet" med det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva i alle dager er "jazzet" med det? Du skjønner ikke hva jeg mener med "oppjazzede"? Låter som har litt høyere tempo, litt mer partyfaktor, mer innenfor housesjangere kanskje?! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Ah, den alltid velkjente overlappingen mellom jazz og four-on-the-floor disco. Endret 23. mai 2013 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Du ser mot dine nye sko å glise Æ ser opp mot himmelvælvet å skjælve Som om vi begge to har nokka å vise Så blir æ alltid å overvelde Æ ser igjennom klærn dine, høre gjennom stemmen din kjøre gjennom æra di, tell ordan mine trenges inn Kompani 69 - Ledestjerna, for de uinnvidde. Endret 24. mai 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Noen som har tips til konserter på musikkens dag i Oslo? Tenkte jeg skulle stikke på Dråpe, men må få sett noe mer. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Tusmørke på Egertorget! edit: Ser også at de spiller seinere på kvelden i Brenneriveien. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) hvor ser man program? nvm fant det http://musikkfest.no/nor/programme/print Endret 30. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Musikkens dag har tapt seg så jævlig mye etter at metal-greiene ble borte. Fremdeles en veldig flott dag og alt det der, men det har ikke vært mye interessant de siste par årene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Noen som har tips til konserter på musikkens dag i Oslo? Tenkte jeg skulle stikke på Dråpe, men må få sett noe mer. Son of Light, kan være fett. Emile The Duke. Olle Abstract Øystein Greni Kaja Gunnufsen Bjølsen Valsemølle Don Martin The Mungolian Jet Set feat. Bugge Wesseltoft CCTV Litt div, kan ikke gå god for alt, men er ting jeg er keen på å se og ting jeg har fått tips om. Endret 30. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Tusmørke! Pokker at jeg er bortreist den dagen! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Takk for tips, skal sjekkes ut. Tusmørke må jeg prøve å få sett. Synes det var jævelig knotete å få en oversikt inne på den siden. Trykke på hvert enkelt utested. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Nede til høyre har de en "printbar oversikt" eller noe, der får du hele greia, etter konsertsted. Selv tenker jeg meg på Haraball Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Siden Game of Thrones er såpass i vinden, og ("spoiler") siste episode inneholdt "Rains of Castamere", komponert av The National, synes jeg det på høy tid å nevne at det nyeste albumet deres er rimelig knall. Skal for øvrig se dem på Barclays Center i Brooklyn på onsdag. Blir storslått! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=AMlJ78-7rZ4 Godlåt. Herlig kombo. Endret 7. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Noen tips til ok sommerlister på Spotify? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) nvm trodde jeg var i forumkafeen Endret 9. juni 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå