Tomeito Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hvis noen har sansen for såkalt twinklecore (emo, poppunk, post-rock, alt. rock), har det feiende flotte labelet Count Your Lucky Stars en markering denne uken og alle deres utgivelser ligger til gratis nedlastning/betal-det-du-vil på deres bandcamp. CSTVT (Castevet), Empire! Empire! I Was A Lonely Estate, Annabel, Youth Pictures of Florence Henderson (norsk band!), Joie de Vivre m.fl. http://countyourluckystars.bandcamp.com/ 1 Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 God sommer \o/ dette er rått Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Nasjonalsosialistisk club banger, yo: http://www.youtube.com/watch?v=AHw8RRb7G0c Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hva syns dere om siste plata til Daft Punk ? Har snart hørt igjennom denne på Spotify nå, og det ligger helt klart opp til en tur innom PK i morra Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Helt OK, noen gode låter her og der, men ikke ei plate jeg ville kjøpt på fysisk format for å si det sånn Lenke til kommentar
Spider Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Sitter og hører på den nå. Fy faen så kos. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Helt OK, noen gode låter her og der, men ikke ei plate jeg ville kjøpt på fysisk format for å si det sånn Postet du med feil bruker nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Helt OK, noen gode låter her og der, men ikke ei plate jeg ville kjøpt på fysisk format for å si det sånn Ikke enig Drar nok med meg denne på vinyl tenker jeg. Sitter og hører på den nå. Fy faen så kos. Veldig enig! Grei variasjon gjennom låtlista også, ingen låter som skille seg ut i negativ forstand. Dette er inntrykket etter første gjennomlytting. Contact låta avslutter det hele så jævlig bra Endret 20. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Postet du med feil bruker nå? Er fullt klar over hvilken bruker jeg poster på. Er bare at den andre er bannet til ubestemt tid Lenke til kommentar
''' Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) ' Endret 15. april 2016 av ''' Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kunne klart meg uten alt unntatt Giorgio by Moroder, Contact og Get Lucky. Det elektriske pianoet på sistnevnte er forøvrig høydepunktet på hele plata. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 To kule låter og masse kjiphet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hva går det i innen musikk når det nå er blitt varmere i været og sommeren er like rundt hjørnet? Tar dere fram album som har gitt dere gode minner, hører dere kanskje spesifikt på en sjanger, eller går det i spillelister som baserer humørprofilet på varme og lys (tekster som hyller sommeren, heftig trommespill, laidback, lyrisk bra låter som får en til å sette pris på livet etc.)? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Svenske Graveyard, øl og grillmat på verandaen er en innertier. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tenkte jeg skulle ut å kjøpe den nye til Daft Punk på vinyl etter jobb i dag. Syns det er en fin blanding av litt oppjazzede låter og mer rolig laid-back. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå