Carlgutt Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 10/10 Bra band, bare den plata som er verdt å sjekke ut eller? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Bra band, bare den plata som er verdt å sjekke ut eller? Anbefaler Chairs Missing. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Visste ikke at Justin Bieber hadde begynt å rappe..? Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 http://www.primaverasound.es/cartel fistoval Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Thoughts? Årets skive for min del, Venta på den helt siden debutskiva, og det skuffer på ingen måte. Rett og slett genialt digg musikk! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Liker den ikke like godt som debuten, føles litt "oppbrukt". Orket ikke høre hele albumet, får prøve en gang til senere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det er definitivt mer av det samme. Jeg liker det godt, men ikke like godt som S/T. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Jeg er mer fornøyd med nye albumet til J Timberlake, jævelig fengende greier. Ellers har det ikke kommet noen skikkelig gode album i år for meg hittil. Selvfølgelig noe topp innenfor black metal sjangeren, men der er det alltid noe som leverer. edit: Er forresten Tim Hecker konsert på Blå 26 April for de som er interessert i det. Endret 10. april 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Liker den ikke like godt som debuten, føles litt "oppbrukt". Orket ikke høre hele albumet, får prøve en gang til senere. er akurat det jeg tenkte da jeg hørte litt på det her om dagen ang. timhecker, fett, da er jeg så vidt gammel nok til å komme inn ( regner med det er 18grense) er chelsea wolfe konsert der også, i mai Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Blå er 20, "dessverre". Om du virkelig vil dra kan du maile og høre om det går greit å ha med verge. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 aw maan, hvorfor settes 20års grenser egentlig? forresten, black sabbath konsert, kan det være kult eller har de blitt for gamle og senile? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 aw maan, hvorfor settes 20års grenser egentlig? Pga de selger sprit på utestedet. Blå har alltid tjue år, konsert eller ei. forresten, black sabbath konsert, kan det være kult eller har de blitt for gamle og senile? Tja, det må du nok finne ut av selv. Selv nøyer jeg meg med opptak fra Sabbath i Paris 1970. http://www.youtube.com/watch?v=o_ht9skgEF0 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Så Tim Hecker varme opp for Sigur Rós. Ga meg ikke særlig mye live. Edit: Når det først er snakk om årets albumer, hva synes folk om Nick Cave & the Bad Seeds' Push the Sky Away? Endret 11. april 2013 av gard. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Push The Sky Away er god skive, en av de bedre Nick Cave-skivene de siste årene, selv om han som oftest leverer noen låter her og der både med Bad Seeds og Grinderman som jeg har likt de siste årene. Timberlake-albumet var overraskende bra. Jeg var ikke noe fan av fyren før, men jeg vet ikke om det har med alderen å gjøre eller at jeg synes Timbaland er en god produsent for sjangeren. Synes albumet er ganske variert, og det på en positiv måte. Overgrown (James Blake-skiva) og The 20/20 Experience (JT) er så langt årets skiver for min del. Ser også veldig fram til skiva til Daft Punk som ble vist en liten teaser på under Coachellai går (hovedsakelig for å tease singelen som kommer til uka, Get Lucky med Pharell) https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CGP2rkuEDl4#! Endret 13. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Mine favoritter så langt i år er Man The Machetes Idiokrati, Kvelertaks Meir og Cult Of Lunas Vertikal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå