Gjest Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hvilket album er det ved siden av Silicone Veil til høyre? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Kan ikke folk bare bruke tekst? Det vil alltid være noen cover man ikke kjenner igjen. Hvilket album er det ved siden av Silicone Veil til høyre? DJ Shadow - Endtroducing... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 ah når jeg så din kom jeg på noen jeg glemte selv Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 den jeg lagde Neutral milk hotel - ITAOTS tiny tim - god bless tiny tim sparks - kimono my house joanna newsom - milk eyed mender the shins - chutes too narrow the kinks - lola... beatles - sgt pepper... taake - nattestid ser porten vid djevel - dødssanger burzum - filosofem the zombies - oddesey and oracle alt-j - an awesome wave black debbath - den femte statsmakt feist - let it die amelie soundtrack selda - selda GYBE - infinity santogold - santigold death grips - exmilitary why - alopecia susanne sundfør - silicone veil gorky zygotic mynci - barafundle jesse james soundtrack oldboy soundtrack vashti bunyan - some things just stick to mind max richter - vavaldi recomposed francoise hardy - francoise hardy april march - chick habit vampire weekend - vampire weekend shabazz palaces - black up tuneyards - whokill sondre lerche - sondre lerche andrew jackson jihad - people who eat people.... django django - django django radiohead - amnesiac burial . untrue the xx - xx sufjan stevens - illinoise ... converge - jane doe spiritualized - pure phase das boot soundtrack clockwork orange soundtrack alcest - les voyages-.... ulver - nattens madrigal ljå - til avsky for livet joe dassin - les champs... grimes - visions manowar - fighting the world mgmt - oracular spectacular camille saint saens - carnival of animals Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hørt 25, 3 jeg ville vurdert å ha med selv. NMH, Burial og Converge. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Mine: Kvelertak - Kvelertak Young Marble Giants - Colossal Youth Susanne Sundfør - The Silicone Veil Amesoeurs - Amesoeurs Blood Command - Funeral Beach Melvins - Nude With Boots Susanne Sundfør - Take One Man The Machetes - Idiokrati Sebadoh - Bubble And Scrape The xx - xx Fucked Up - Hidden World Nine Inch Nails - The Downward Spiral Gallows - Gallows Enslaved - RIITIIR Torche - Meandertaler Nirvana - Bleach Pixies - Doolittle My Bloody Valentine - Loveless Oasis - Morning Glory Sonic Youth - Goo Radiohead - OK Computer Foo Fighters - Foo Fighters Converge - All We Love We Leave Behind Chelsea Wolfe - Apokalypsis PJ Harvey - Dry Kjøtt - Kjøtt Alice In Chains - Facelift Zu - Carboniferous The Cure - Seventeen Seconds The Dead Weather - Horehound Melvins - Stoner Witch Sigur Ros - Agaetis Byrjun Torche - Harmonicraft The Ettes - Do You Want Power Soundgarden - Ultramega OK Fudge Tunnel - Hate Songs In E Minor Tomahawk - Oddfellows Joy Division - Unknown Pleasures Boards Of Canada - Hi Scores Smashing Pumpkins - Mellon Collie And The Infinite Sadness Pissed Jeans - King Of Jeans Jack White - Blunderbuss Livstid - Livstid QOTSA - Era Vulgaris Mad Season - Above Alcest - Les Voyages de L'Ame Heatmiser - Dead Air Nirvana - In Utero Jacco Gardner - Cabinet Of Curiosities The Velvet Underground & Nico Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 den jeg lagde manowar - fighting the world Hhhva!? Fighting the World over Hail to England, Into Glory Ride, Battle Hymns og Sign of the Hammer? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 eneste manowar albumet jeg har hørt på hvilket er best? Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Sjekk de ut i rekkefølgen jeg skrev de i. De to første jeg nevte er jævlig mye bedre enn resten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Supermye fett, noe helræva. Nå er jeg spent. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Er verken gira på Radiohead eller Pink Floyd. Er faktisk et par jeg ikke har hørt og. Endret 23. februar 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hvilken Boulez-utgivelse er det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Denne. Jævlig bra. Anton Webern-delen er favoritten. Lyc: Ikke få meg til å le! De hører alle hjemme på listen. Endret 23. februar 2013 av CypheroN Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Ikke min liste. :> Haturs gun hite. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) kom over no kule saker http://www.youtube.com/watch?v=bHweamNAkjY noen som vet hvor bildet er fra? eller har tips til noe liknende musikk? Endret 23. februar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 ja april march er kult Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 kan man putte no greier på platespillern eller forsterkeren for å rippe vinyl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå