Lord Britishface Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 e9. Kan godt kjøre på med februar, jeg. Ikke 100% bestemt meg enda, men skal ikke se bort fra at det blir 100% 2012. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Høres bra ut. Jeg håper folk blir med i trådene med innspill, kritikk, applaus etc. Det er kjedelig å ha en slik stafett uten at noen gidder å kommentere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ingen som gidder og kjøre på med det her når ingen gidder å kommentere eller noe sånt. De eneste gangene folkene gidder å kommentere andres stafetter er jo om det er noen "bekjente" som har de, om det er noen de ikke har hatt noe kontakt med på forumet slutter jo folk å kommentere med en gang. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Yes, er enig og det er synd. Jeg tror også de tidligere stafettene hadde litt vel mye "hard" metal, noe som gjør at konseptet kun appellerte til noen få brukere her inne. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Norske Tuba Tuba har kommet med plate nå. Herlig norsk musikk! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Yes, er enig og det er synd. Jeg tror også de tidligere stafettene hadde litt vel mye "hard" metal, noe som gjør at konseptet kun appellerte til noen få brukere her inne. Jeg synes det høres ut som en kjekk idé, og det er jo tross alt en stund siden sist, det er noe nytt blod her i musikkforumet (som meg) osv så er jo helt klart verdt å prøve og om reglene løses litt opp så man ikke må presentere gammel musikk blir det jo også lettere å presentere interessant musikk. Dessuten tror jeg en sånn liste fra LBF hadde vært interessant. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg er alltid på jakt etter god musikk, og etter hva jeg har sett her blant de retoriske krumsprangene til LBF så kan jeg frydes over en stafettpinneovertagelse fra den kanten. Kjør på! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nyeste skiva til Emancipator er chiiillll!!!! http://www.youtube.com/watch?v=3YBquKhV3yw Lenke til kommentar
Putevarmer Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fikk med meg det, det lille jeg har hørt virker lovende! Hvordan vil du si plata er i forhold til Safe In The Steep Cliffs? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ztdatfUEW94 Jeg elsker Coil. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) For de som bare sjekker Mine innlegg minner jeg om at månedsstafetten har begynt. Endret 2. februar 2013 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Dæven, nytt bekjentskap som virkelig falt godt i smak. Debutalbumet kommer i mai, og da skal de også på en miniturne i Sverige og Norge. Satser på at de dukker opp i Trondheim. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Noe så utrolig fascinerende Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) feil tråd Endret 4. februar 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Onra må jo være en av de mest talentfulle "beatmakerene" innenfor hans område. Minner meg veldig om RJD2, men på en litt annen måte med bla. kinesiske og vietnamesiske innslag (!). Part 1 faller best i smak hos meg, men fant ikke hele albumet på YT så legger ved en av mine favoritter nedenfor. Chinoiseries part 2 The Anthem 3 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Helt enig med deg, både i at Onra er genial og at part 1 er best. Tips til liknende musikk settes stor pris på. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Helt enig med deg, både i at Onra er genial og at part 1 er best. Tips til liknende musikk settes stor pris på. Noen av mine favoritter som kan sammenlignes med sjangeren til RJD2. Endret 8. februar 2013 av Hugol Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er der noen grang prix tråd noe sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå