Vowels Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Ludovico Enaudi er forresten ute med ny skive Tommel opp! Har jeg ikke fått med meg. Anbefaler folk som liker ambient/elektronisk musikk å sjekke ut Scissors And Sellotape – For The Tired And Ill At Ease. Faller garantert i smak om du liker Tim Hecker. Noe roligere, men ekstremt behagelig. Ligger på spotify Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Ludovico Enaudi er forresten ute med ny skive: Hvor bør jeg begynne? Tips: https://www.youtube.com/watch?v=0EC9epNxUlM Endret 21. januar 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Datarock og Justice, jeg hører ikke det. Sier ikke at låta er blåkopi av Justice, men hører inspirasjon fra french house og deres felles tilnærming til disco. Anbefaler folk som liker ambient/elektronisk musikk å sjekke ut Scissors And Sellotape – For The Tired And Ill At Ease. Faller garantert i smak om du liker Tim Hecker. Noe roligere, men ekstremt behagelig. Ligger på spotify Skal sjekkes! Hvor bør jeg begynne? Divenire eller Nightbook. You can't go wrong! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Merker at Datarock er kanskje den eneste tingen jeg har likt i MGP siden barndommen, ved unntak en vis frenchie. Da bør Telex falle i smak. Tidenes MGP-opptreden. Hvor bør jeg begynne? Med noe helt annet. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Datarock-låta var derimot ganske grei, selv om det oste Justice av den. Ikke i nærheten. Justice er heller ikke under french house til tross for at de kommer fra frankrike. De har en slags sær vri på electronic sjangeren. Imo var Datarock låten kjedelig, som de fleste andre innsalg i MGP. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Nye til Bad Religion er ikke så værst Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Den digget jeg! Vet ikke om det er utelukkende fordi hun synger på fransk <3 Digg japansk shoegaze: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 @ vowels Likte videoen men sangen er så som så Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Toro y Moi kom visst med nytt album i går, jeg liker det godt så langt. http://open.spotify.com/album/4NaOziiAFQuBUmk5Fmch4D Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Takk for i år. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Med noe helt annet. Folk har forskjellig musikksmak, deal with it.. Endret 24. januar 2013 av Hille Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Den digget jeg! Vet ikke om det er utelukkende fordi hun synger på fransk <3 Digg japansk shoegaze: Men detta var jo digg, må jo sjekkes ut litt mer her tenker jeg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Alizee (Lvl 18 Night Elf Female) Og i Norge klager folk på at sogneberta spiller på sex. (Sjekk gutta i "bandet" har på løse bukser for å skjule ståkukene). Endret 24. januar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ny låt fra King Krule: King Krule - Octopus http://www.youtube.com/watch?v=fxcsvI9RIZ8 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Takk for i år. Jævelig bra. Ingen som vil starte opp musikk-stafetten igjen da? Første som melder seg får Februar. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1294183 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jævelig bra. Har også kommet et koreansk tributealbum som er vel så knæsjt. Og jeg tenkte på månedsstafetten nylig, men er ikke så keen på formatet lenger, siden jeg vet at jeg vil ha lettere for å finne 31 gode, mer-eller-mindre-ukjente album fra fra i fjor enn 1985. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hva med å endre litt på "reglene"? At man kan velge mer fritt, et tema feks. Eneste som er satt at man skal presentere ett album hver dag. Om du vil ha en prog-rock stafett, kun album fra 2009, eller bare demoer er opp til den som har stafetten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 ^ Det var en god idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå