Mala Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Du kan også sjekke ut Alcest og Amesoeurs om du ikke har gjort det. Dette er anbefalt, legger også til Les Discrets Endret 14. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Edit: Noen andre en meg her som digger Ska-Punk eller? er ekstremt få som gjør det har jeg fått inntrykk av..:/ Exister var en god "comeback"-plate for HWM, selv om den ikke når opp mot deres materiale pre-2000. Ska-punk hørte jeg en del på når jeg var mindre, og kan alltids falle tilbake til det en gang i blant, men synes ikke det er like fett lengre. Med unntak av The Aquabats, men de utvikla seg mot mer standard poppunk. Av dagens ska-punk band er det vel kanskje bare Streetlight Manifesto som klarer å levere jevnt over godt materiale. De gode gamle gutta i Less Than Jake gir også fortsatt ut en del kult, men som sagt, det fenger ikke like mye lengre. Det vil ikke si at det ikke lages god ska-punk i dag, men jeg sliter med å finne like kule band som for ca 10 år siden Endret 14. januar 2013 av Tomeito Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 mye gode forslag. takker, folkens Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Exister var en god "comeback"-plate for HWM, selv om den ikke når opp mot deres materiale pre-2000. Ska-punk hørte jeg en del på når jeg var mindre, og kan alltids falle tilbake til det en gang i blant, men synes ikke det er like fett lengre. Med unntak av The Aquabats, men de utvikla seg mot mer standard poppunk. Av dagens ska-punk band er det vel kanskje bare Streetlight Manifesto som klarer å levere jevnt over godt materiale. De gode gamle gutta i Less Than Jake gir også fortsatt ut en del kult, men som sagt, det fenger ikke like mye lengre. Det vil ikke si at det ikke lages god ska-punk i dag, men jeg sliter med å finne like kule band som for ca 10 år siden Du bør sjekke ut Five Iron Frenzy, hvis du ikke har hørt om de. Fantastisk bra band! Endret 14. januar 2013 av Ownbeef Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Five Iron Frenzy er kult så lenge det religiøse ikke tar overhånd, som det gjør på enkelte låter. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=RUGadC3yf80 Poppy Ackroyd - Escapement. Vilt bra greier, alle burde høre. 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Echoes of Yul - Or Behagelig drone/sludge. Vet ikke helt hvordan jeg kan beskrive det, men kan sammenlignes med de roligere partiene til Neurosis. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Rancid har jo ganske mye bra ska punk.. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Joda, men er en stund siden de ga ut noe virkelig bra. Let the Dominoe's Fall var grei, ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Noen som har litt artist anbefalninger a la Aloe Blacc? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Bee - http://www.last.fm/music/Bee Mos Def - http://www.last.fm/music/Mos+Def Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Japp. Han har mye bra. Er du skeptisk? Endret 16. januar 2013 av Hille Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Nei for all del. Bra artist, men ikke helt i den sjangeren jeg var ute etter. noe sånn ish Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Bee treffer nok litt bedre på den da. Hørt noe på John Legend og The Roots? 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Skal sjekke det ut. Takk for hintet! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hva tenker folk om dette? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+874564 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Poppy Ackroyd - Escapement. Vilt bra greier, alle burde høre. Kan på samme tid nevne at hun turnerer sammen med Hidden Orchestra, som også er bra greier. Hidden Orchestra har litt av samme feelen, men er mer i cinematisk jazzland. Og de bruker to trommiser, så lydbildet er rimelig variert. What's not to like, sier jeg bare... Anbefaler nyeste platen deres, Archipelago. Har enda ikke møtt noen som hater det, og opptil flere som liker det svært godt, så her er det bare å berike øregangene med dette herlige cinematiske bandet. Endret 16. januar 2013 av Slettet+874564 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er det så viktig å vite hva andre sine meninger er? Hør på det du selv liker. Håper virkelig du troller. Sangen er noe av det beste jeg har hørt fra 2012, og ville se om det finnes folk her inne som verdsetter slik musikk. Hvis det er greit for deg selvfølgelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå