Gouldfan Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hører på en NAXOS skive med Bach... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hva er galt med alle tullingene som innbiller seg at Lana Del Rey er noe annet enn søppel? Mulig Lana Del Rey er bare søppel, det gjentstår å se. Men tekstene og musikken er det ingenting galt med hvem enn det er som skrev dem. Soundet og instrumentene er elendige, de kunne i det minste gitt henne et godt band... Men ok. Som sagt det gjenstår å se. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Tror det nye albummet til BMTH kommer til å bli epic! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Moderatormelding Ryddet litt i tråden. Fem innlegg er slettet.Reaksjoner på moderering tas på PM. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Hører på pink floyd foot in the door, Alice in chains unplugged og Amy Whinehouse Back to black. Synes alt er slakk og nydelig musikk. Så nydelige Portishead roseland New York City Live... Endret 30. desember 2012 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hører på pink floyd foot in the door, Alice in chains unplugged og Amy Whinehouse Back to black. Synes alt er slakk og nydelig musikk. Så nydelige Portishead roseland New York City Live... Hør litt på Converge da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hva er galt med alle tullingene som innbiller seg at Lana Del Rey er noe annet enn søppel? Dude, ta det med ro. Mammaen min du snakker om fisern. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Lana Del Ray er digg (på plate ihvertfall) Endret 29. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 spredd musikksmak = 4 rockeband. + Eminem - Mockingbird og Seal - Crazy. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 + Eminem - Mockingbird og Seal - Crazy. Alle hvite hører på Eminem, da. Forresten så er årets album Brothertiger - Golden years, det kan jeg nå si fordi ingen flere album blir sluppet i år. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår! http://www.youtube.com/watch?v=dY9PY4r83p8 4 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Fy faen for en sang. Gutten er et geni av dimensjoner og det er helt vilt hvor mange metaforer han klarer å anvende i en sang. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hør litt på Converge da. Skal jeg høre noe med driv så setter jeg heller på skiva til Kvelertak... Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Sjekk ut dette folkens: youarelistening.to Ambient musikk med politiradio fra amerikanske byer lagt oppå + noe annet greier som jeg egentlig ikke vil anbefale. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 kommer nytt lazerhawk album i år. visitors er et jævlig fett album, så det ser jeg frem til. kan fort bli et av årets høydepunkt om han greier åmatche kvaliteten fra visitors. "A founding member of Rosso Corsa, Lazerhawk is Garrett Hays from Austin, Texas, USA. His outrun electro is robot pop mixed with dark synths and the occasional lyric. Reminiscent of everything that was good in the 80s including Stallone, the Countach, VHS, Diet Pepsi, Miami Vice, Neoliberal Economics, Back to the Future, Neon Lights and the Nintendo Entertainment System. Synthesizer jams with gargantuan leads, hard toms, spaced-out melody and the pains of being pure at heart. His style is a fusion of fast driven 80s music with an electro twist." 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hva synes dere om dette? http://www.youtube.com/watch?v=zvYxZAwc1F8 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 noen som har hørt om skrillesk her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Nei, men har hørt om Skrillex. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hva synes dere om dette? http://www.youtube.c...h?v=zvYxZAwc1F8 Overraskende bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå