Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woodkid Run boy run var klasse. Ellers ane anbefaler jeg Jeatstream & True faith- New Order, Love Interruption- Jack White, You dont understand me- Racounters, Tokyo & Moving to New York & Walking Disasters- Wombats, Maybe- Screamin Jay Hawkins, Christmas song- Jethro Tull.

Hvis noen her finner denne listen bra, vennligst responder og anbefal gjerne låter i samme smak tilbake! :)

Lenke til kommentar

Kvelertak med nytt album mars neste år.

KVELERTAK - MEIR (Out March 2013, date TBC)

ÅPENBARING

A feather clad man breaks into your skull. He has such sights to show you!

SPRING FRA LIVET

When the walls of life are closing in, you best run for the hills!

TREPAN

Trepanning is a surgical intervention in which a hole is drilled into the human skull, releasing evil spirits.

BRUANE BRENN

Burn the bridges, kill the jailer, live life on the run!

EVIG VANDRAR

An unholy pact has doomed this man to walk the earth until the end of time.

SNILEPISK

This dark tyrants whip is made of hair and flesh. He will leave scars across the land.

MÅNELYST

In the cold light of the moon you become possessed by evil.

NEKROKOSMOS

A green meteor of iron strikes the graveyard. An intergalactic traveller won't leave until everything around him is dead.

UNDERTRO

Nothing matters. We're not even a grain of sand in Cosmos.

TORDENBRAK

There is a storm coming. All you can do is pray!

KVELERTAK

Like the Asgardsreia we will have all the mortals in our way join our cavalcade.

Lenke til kommentar

Hører på tidenes rareste julealbum i dag (vel, etter Dylan's Christmas In The Heart).Fem disker og nesten tre timer med Sufjansk jul:

qJJsz.jpg

(Trykk på bildet for spotify)

Om du ikke får nok ga han i 2006 ut Songs For Christmas med ytterligere fem disker :xmas:

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Sliter med å finne ny musikk som jeg liker, har prøvd å søke meg gjennom radioer på spotify og liknende artister, men det er ingenting som virkelig griper meg.

Her er noen sangene har jeg nylig oppdaget og liker utrolig godt:

Ellie Goulding - Figure 8(favoritt sangen min for øyeblikket)

Imagine Dragons - Radioactive

Men de andre sangene deres og liknende artister er i beste fall ok+. Noen tips? :huh:

Lenke til kommentar

Hør litt på musikk som Florence + The Machine, Tame Impala, Phoenix, Lana Del Rey, Beach House og Foster The People, så tar du det derfra.

Hva annet liker du?

Har vært innom de artistene der. Det er ikke dårlig musikk, men ikke noe som fenger meg noe særlig. Har ganske spredd musikksmak føler jeg og kan plutselig komme over en sang jeg liker godt i en hvilken som helst sjanger, men det blir som oftest enkeltsanger eller 2-3 sanger per artist som jeg liker. Disse sangene liker jeg veldig godt:

Alice Cooper - Poison

Amy McDonald - This is the Life

The Killers - Mr. Brightside

The Killers - When We Were Young

Band of Horses - The Funeral

3 Doors Down - Kryptonite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...