Vowels Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Lurt å være kjapt ute tror jeg. Var innom Tiger i går og rasket med meg et av de siste eksemplarene de hadde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Ringte den på lokale PK her i byen, der var den ikke å oppdrive. La inn en bestilling på nett, sammen med Lana Del Ray - Paradise på vinyl da Lenke til kommentar
mikkel lien Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Woodkid Run boy run var klasse. Ellers ane anbefaler jeg Jeatstream & True faith- New Order, Love Interruption- Jack White, You dont understand me- Racounters, Tokyo & Moving to New York & Walking Disasters- Wombats, Maybe- Screamin Jay Hawkins, Christmas song- Jethro Tull. Hvis noen her finner denne listen bra, vennligst responder og anbefal gjerne låter i samme smak tilbake! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=bP-MBHdka90 King Dude - Burning Daylight Ordentlig fet skive. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive albumet, en krysning mellom neofolk og dyster countrymusikk kanskje. Jaja. Endret 18. desember 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 King Dude er herlig! Liker spesielt den første plata hans. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kvelertak med nytt album mars neste år. KVELERTAK - MEIR (Out March 2013, date TBC)ÅPENBARING A feather clad man breaks into your skull. He has such sights to show you! SPRING FRA LIVET When the walls of life are closing in, you best run for the hills! TREPAN Trepanning is a surgical intervention in which a hole is drilled into the human skull, releasing evil spirits. BRUANE BRENN Burn the bridges, kill the jailer, live life on the run! EVIG VANDRAR An unholy pact has doomed this man to walk the earth until the end of time. SNILEPISK This dark tyrants whip is made of hair and flesh. He will leave scars across the land. MÅNELYST In the cold light of the moon you become possessed by evil. NEKROKOSMOS A green meteor of iron strikes the graveyard. An intergalactic traveller won't leave until everything around him is dead. UNDERTRO Nothing matters. We're not even a grain of sand in Cosmos. TORDENBRAK There is a storm coming. All you can do is pray! KVELERTAK Like the Asgardsreia we will have all the mortals in our way join our cavalcade. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Fett, debuten var ihvertfall knallbra Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg håper resten av albumet holder samme nivå som denne låta, for denne var jaggu meg bra. Jævlig kult cover og. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Hører på tidenes rareste julealbum i dag (vel, etter Dylan's Christmas In The Heart).Fem disker og nesten tre timer med Sufjansk jul: (Trykk på bildet for spotify) Om du ikke får nok ga han i 2006 ut Songs For Christmas med ytterligere fem disker Endret 24. desember 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Styggeste albumomslaget, men fin musikk. Har du vinylutgaven? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Tusmørket var jo som snytt ut av Ian Anderson/Jethro Tull! Synes det var skikkelig kult! Bare hørt første sangen da.. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ja det var virkelig fett, fallt i smak på første gjennomlytting! Har sikra meg en kopi på vinyl også, veldig flott lyd på denne ! Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Enig, rått bra plate. Tar meg en tur på Blå i Oslo på Lørdag for å se de spille tenker jeg Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Sliter med å finne ny musikk som jeg liker, har prøvd å søke meg gjennom radioer på spotify og liknende artister, men det er ingenting som virkelig griper meg. Her er noen sangene har jeg nylig oppdaget og liker utrolig godt: Ellie Goulding - Figure 8(favoritt sangen min for øyeblikket) Imagine Dragons - Radioactive Men de andre sangene deres og liknende artister er i beste fall ok+. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hør litt på musikk som Florence + The Machine, Tame Impala, Phoenix, Lana Del Rey, Beach House og Foster The People, så tar du det derfra. Hva annet liker du? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hva er galt med alle tullingene som innbiller seg at Lana Del Rey er noe annet enn søppel? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hør litt på musikk som Florence + The Machine, Tame Impala, Phoenix, Lana Del Rey, Beach House og Foster The People, så tar du det derfra. Hva annet liker du? Har vært innom de artistene der. Det er ikke dårlig musikk, men ikke noe som fenger meg noe særlig. Har ganske spredd musikksmak føler jeg og kan plutselig komme over en sang jeg liker godt i en hvilken som helst sjanger, men det blir som oftest enkeltsanger eller 2-3 sanger per artist som jeg liker. Disse sangene liker jeg veldig godt: Alice Cooper - Poison Amy McDonald - This is the Life The Killers - Mr. Brightside The Killers - When We Were Young Band of Horses - The Funeral 3 Doors Down - Kryptonite Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 spredd musikksmak = 4 rockeband. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hva er galt med alle tullingene som innbiller seg at Lana Del Rey er noe annet enn søppel? ja Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 hør denne folkens 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå