Gjest Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Eg spelar forskjellig musikk på spotify. Har mange mapper,fleire artistar og grupper.Norsk,svensk,amerikansk,kinesisk,tyske...m a n g e send meg e-post [email protected] Liker du Gallows? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Når vi snakker om aoty, hva synes folk her inne om Kendrick Lamars good kid, m.A.A.d city? Er selv ganske hekta for tiden, og det er nok en av de sterkeste kandidatene til årets for min del. http://www.youtube.com/watch?v=8q5pCozOy5g Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Latterlig bra plate. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Bra skive, spesielt The Art of Peer Pressure er en av de beste hip-hop-låtene dette året, men langt ifra årets plate for min del. Endret 27. november 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hei. Var noen som postet en video av Ludovico Einaudi for en stund tilbake. Jeg er usikker på hva sangen heter men kann det være Una Mattina? Var værtfall et flott opptak, som jeg sliter med å finne, noe jeg håper noen kunne hjulpet meg med. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det var ikke denne? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nope. Det var et liveopptak hvor det ser ut som han spiller i en liten kjeller e.l. hvor folk står rundt og drikker vin. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg liker å kunne høre på totalt random musikk. Dette for å utvide horisonten min enda mer. Kom over http://www.karnhuset.net/demos/spotify/randomSong/. Det virker faktisk som den velger en sang helt tilfeldig uten at det er lagt vekt på popularitet, sjanger eller andre ting. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nope. Det var et liveopptak hvor det ser ut som han spiller i en liten kjeller e.l. hvor folk står rundt og drikker vin. Ah, jeg så ikke at du skrev opptak. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Halla! Har laget en gøy spilleliste med litt diverse musikk som jeg hører på for tiden! Kult om noen vil sjekke ut lista mi! http://open.spotify.com/user/coolboi/playlist/2xDEJ48ekQxzLZ5SOBhLXH Endret 28. november 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Re:, siste til Kashiwa Daisuke, kom endelig ut i forgårs. Potensielt AotY. Bestilt! Endret 28. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Nope. Det var et liveopptak hvor det ser ut som han spiller i en liten kjeller e.l. hvor folk står rundt og drikker vin. Vær så god: http://www.youtube.com/user/LudovicoEinaudiVEVO/videos Ellers er det bare å bla i sidene her inne. Det kan du gjøre i alle tråder. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Re:, siste til Kashiwa Daisuke, kom endelig ut i forgårs. Potensielt AotY. TAKK. Er resten av diskografien verdt å sjekke ut? Dette blir LETT kjøp. Lånte Re: fra internett, men han skal få noen gyldne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Er resten av diskografien verdt å sjekke ut? Ja. Har til gode å høre noe dårlig fra den mannen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Er resten av diskografien verdt å sjekke ut? Dette blir LETT kjøp. Lånte Re: fra internett, men han skal få noen gyldne. Program Music I er så bra at jeg dævver litt. Tidenes album for min del. April.#02 er solid, og tittelsporet - som april.#19 er en remix av - er fantastisk. April.#07 er remixer av April.#02. Noe variabelt, men verdt å få med seg, særlig for det nydelige innslaget med akustisk gitar. http://www.youtube.com/watch?v=emA-c0ApZyw 5 Dec. høres ut som et bare delvis vellykket forsøk på å imitere The Flashbulb. Middelmådig, men har noen interessante spor. 88 er et rent solo piano-album, noe han strengt tatt ikke er en god nok komponist til å dra i land. Funker som taffelmusikk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Da er det Program Music jeg skal se etter. 88 virket svært spennende (pianopartiene under #19 gjorde at hjertet mitt nesten stoppet), så det er litt nedtur. Allikevel en fabelaktig åpning. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg har kun hørt Program Music og nyeste plata som ble postet over her. Førstnevnte er enormt bra, så er bare å kjøpe. Definitivt innertier. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Låner den fra internett til den velger å dumpe i postkassen min. Gleder meg til i morgen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er bare det å få tak i den. Har hatt den en liten stund i wantlisten min på discgos, men ingenting som dukker opp. Skrik ut om du finner et annet sted de selger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå