Alliha Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Wooohoo, nytt album frå Crystal Castles, Boards Of Canada og nå Daft Punk! Tida framover blir spennande. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg har hatt en treg start på året, med knapt en håndfull gode album under beltet hittil. (John Talabot - ƒin, Loma Prieta - I.V., Whirr - Pipe Dreams, The Caretaker - Patience (After Sebald)) Så, hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Du kan se på denne hvis du vil: Best of 2012 (according to Anulaibar). Av de du listet opp har jeg hørt John Talabot - ƒin. Synes det var et ganske bra album. Piaf: Whirr var gode greier! Endret 18. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Noen fans av Converge - Jane Doe her? Albumet går ofte under "post-hardcore", men det er bare tøys. Det er dog vanskelig å plassere bandet, det står bare "hardcore" på wikipedia. Men sett sjangre til side, så må dette være noe av det mest ekstreme og intense som ikke er ekstremmetall (black/death). Rett og slett nydelig og gripende emosjonelt. FAKTISK! Vokalisten skriker hjertet sitt ut, og trommisen fortjener en jævla stor gullmedalje. Udødelig album fra 2001. Converge – Jane Doe Endret 18. mars 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Sekserskive. Tittellåta gir meg frysninger bare ved å tenke på den. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Pipe Dreams var herlige greier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Sekserskive. Tittellåta gir meg frysninger bare ved å tenke på den. Oh yes! Synes generelt de firste siste (Phoenix in Flight, Phoenix in Flames, Thaw og Jane Doe) er best. Albumet er bra hele veien, men det er en slags intens reise mot slutten som overasker meg hver gang. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jævlig rå plate. Skikkelig seig å få taket på, men når den sitter så sitter den hardt. Og tittelsporet er episk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Satt som et skudd fra første låt her i huset. Og selv om jeg liker flere av bandets album er det kun Jane Doe som blir spilt. Den er overlegen de andre skivene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Drive soundtrack kommer på vinyl til sommern Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Å herre, bestillte meg akkurat platespiller i dag faktisk. Så da var jo det en gledelig nyhet, mildt sagt! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Drive soundtrack kommer på vinyl til sommern virkelig en god grunn til å begynne en samling. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tips til god gammeldags amerikansk musikk som gir deg den gode følelsen som denne sangen? Altså den gir slaks gnist at man skrur volumet på fullt og blir glad. http://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0&ob=av2n Lenke til kommentar
Samara Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Tips til god gammeldags amerikansk musikk som gir deg den gode følelsen som denne sangen? Altså den gir slaks gnist at man skrur volumet på fullt og blir glad. Dire Straits er vel strengt tatt ikke amerikansk.. Det er fint lite som slår "Money for Nothing". Men Dire Straits har andre sanger som f.eks "Brothers in Arms", "Sultans of Swing" og "Your Latest Trick". Men også Mark Knopfler's (gitarist/sanger i nevnte band) egne "Sailing to Philadelphia", "What it is", "Border Reiver", "Remembrance Day", "Get Lucky" og "Piper to the End" syns jeg er herlige låter. Foruten de vil jeg si at du kan prøve klassikeren "Wonderful Tonight" av Eric Clapton, "Carmen" av Marius Müller, "'74-'75" av The Connels, "Still got the Blues" av Gary Moore, "Streets of London" av Ralph McTell, "A Groovy Kind of Love" av Phil Collins, "I Wish it Would Rain Down" av Phil Collins/Eric Clapton og "Friends in Love Places" av Garth Brooks. Litt forskjellige sjangere. Prøv og finn live-versjoner. Men, så er det jo det der med at en sang ikke gir samme godfølelse til alle, da Endret 22. mars 2012 av Samara Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Sjekk ut alt av Creedence Clearwater Revival. Tidenes. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Sakset fra My Bloody Valentine på Facebook: We are very proud to announce the re-mastered versions of Loveless and Isn't Anything are due for release on Monday 7th May. We will also be releaseing a brand new compilation, EP's 1988-1991, which will include the 4 EP's from that period, plus other rare and previously unreleased tracks. Stay tuned for more.... MBV. Vet ikke helt hva jeg synes om dette. Loveless og Isn't Anything trenger vel egentlig ingen re-master. Jaja, kommer til å høre hvertfall Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hm, ser ingen grunn til å forandre på lyden på Loveless. Den er nær perfekt. Men må sjekkes ut uansett Har hørt veldig mye på Susanna - Wild Dog for tida. Liker den plata godt! Slet med å finne noen klipp på nettet, men fant hvertfall dette live-klippet: http://vimeo.com/38208299 Link til plata: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Rimelig spent på albumet gitt. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Noen som liker Shabazz palaces her? http://www.subpop.com/releases/shabazz_palaces/singles/live_at_kexp hvordan funker record store day egentlig? 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Rimelig spent på albumet gitt. Det er ikke ofte jeg går og venter på et nytt album, til det finnes det for mye bra musikk å utforske - men dette albumet gleder jeg meg virkelig til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå