Lord Britishface Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Spennende saker! Hvem er inspirasjonskildene dine, bortsett fra Laurie Anderson og The Books? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Spennende saker! Hvem er inspirasjonskildene dine, bortsett fra Laurie Anderson og The Books? Det er Spleen som står for beats. Selv vil jeg trekke frem Paradise-Noor, Dostojevskij, Karl Marx og Eva Braun som mine største inspirasjonskilder når jeg skrev lyrics til låten. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Interessant. Må si det er noe av det minst inspirerte jeg har hørt, noe som i seg selv er noe inspirerende. 4 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Lytt til dette, og våg å påstå at ikke dette er det beste Pink Floyd noen sinne har gjort (fra A Saucerful Of Secrets) Jeg tør påstå at det siste sporet fra samme album er hakket bedre. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Noen som har lyst til å poste hva de får på denne: How eclectic is your musical style? (du trenger last.fm) Jeg fikk 654/1000. Må si jeg er litt "skuffa". Trodde jeg hadde en mer schizofren smak enn som så. e: Tett mellom høydepunktene på den plata i hvertfall Endret 27. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg fikk 654/1000. Må si jeg er litt "skuffa". Trodde jeg hadde en mer schizofren smak enn som så. Winning. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nabb city! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Imponerende. Scoren min har faktisk gått ned siden sist jeg sjekka Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Neutral Milk Hotel lol lol lol lol olol Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er på tide å vokse fra den pubertale satanmusikken din, Cyph, og akseptere Jesus Kristus som den eneste sanne frelser. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Fnis. Litt ironisk at du nevner det, da jeg nesten ikke har hørt metal i det hele tatt den siste tiden (minus Napalm Death): http://www.last.fm/user/cypheron Jesus er det verre med. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 I stedet for å diskutere Pink Floyd (elendig musikk) kan vi diskutere fremtidens Pink Floyd (bra musikk). Kattekols feat. Hansmeister. Et autodidakt musikksammensurium hvor vi refser samfunnet i våre tekster. Det ligger mye hat - og tanke bak alle tekster. Den utdøende genren "dokumentarmusikk" får en helt ny betydning. World-tour starter snart. (Før noen av dere kommenterer det døve Barney Stinson sitat inni der, som er kommentert tidligere, legg merke til at jeg roper "DREP DÆ SELV, JÆVLA FITTE!" Dette er til ettertanke og selvransakselse for alle som sier dette.) Wow, så ikke at du hadde posta låta mi før nå. Takk for alle de varme PM-ene jeg fikk i innboksen. Jeg mine fans mer enn Chris Medina elsker Norge! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Skuffa, men det er ikke så verst, med tanke på at last.fm-en min i grunn suger rimelig ille. Endret 27. februar 2012 av Kakofoni Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Endret 27. februar 2012 av Glutar Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Sykt å mene at The Wall er Pink Floyds beste album. Sinnsykt. Utvilsomt Animals eller Meddle. Kan delvis forstå folk som sier Saucerful of Secrets e.l., selv om det blir litt sært. Godt album allikevel. Utvilsomt. Fasit. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Animals er desidert Floyds beste plate i min mening. Det kombinerer det beste av Waters og resten av bandet veldig bra. Waters får inn sin struktur og samfunnskritikk i sangene mens de andre får relativt fritt spillerom når det gjelder selve musikken iforhold til feks hvordan The Wall eller Final Cut er satt opp. Som begge to er fantastiske album i sin rett, men står langt tilbake for majoriteten av de andre platene som Floyd har gitt ut. 733/1000 på super-eclectic testen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Allikevel finnes det jo ingenting råere enn dette. Overflødig å nevne det nesten. Sikkert overflødig med link og. Den beste måten å bruke 25 minutter på uansett situasjon. http://www.youtube.com/watch?v=PGwPSPIhohk Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Trumfkort det der ja. Vil fremdeles si at jeg setter Animals høyere, om en bare en knappenål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå