Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I stedet for å diskutere Pink Floyd (elendig musikk) kan vi diskutere fremtidens Pink Floyd (bra musikk).

Kattekols feat. Hansmeister.

Et autodidakt musikksammensurium hvor vi refser samfunnet i våre tekster. Det ligger mye hat - og tanke bak alle tekster. Den utdøende genren "dokumentarmusikk" får en helt ny betydning.

World-tour starter snart.

(Før noen av dere kommenterer det døve Barney Stinson sitat inni der, som er kommentert tidligere, legg merke til at jeg roper "DREP DÆ SELV, JÆVLA FITTE!" Dette er til ettertanke og selvransakselse for alle som sier dette.)

Wow, så ikke at du hadde posta låta mi før nå. Takk for alle de varme PM-ene jeg fikk i innboksen. Jeg mine fans mer enn Chris Medina elsker Norge!

662bb7d1aa0c5f6744af3e9d8f8bac95.png?1330362388

Lenke til kommentar

Animals er desidert Floyds beste plate i min mening. Det kombinerer det beste av Waters og resten av bandet veldig bra. Waters får inn sin struktur og samfunnskritikk i sangene mens de andre får relativt fritt spillerom når det gjelder selve musikken iforhold til feks hvordan The Wall eller Final Cut er satt opp. Som begge to er fantastiske album i sin rett, men står langt tilbake for majoriteten av de andre platene som Floyd har gitt ut.

733/1000 på super-eclectic testen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...