Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv satt jeg med Yearning i tankene. Måten låtene bygger seg opp på er perfekt, og når det tar av rundt 7:30 ut i sangen er det bare å lene seg tilbake med verdens største smil, og når det igjen tar segg opp rundt 10:30 (eller noe) er det bar eog gi opp. Rett og slett ekstremt massivt.

Må også legge til at man de to siste minuttene av låtene ender opp sånn:

animation__star_eyes_by_rachitick-d304fu0.gif

Det er så perfekt, så perfekt og så perfekt.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Veldig stor discografi, ja. Men lastet ned noen Acid Mothers Temple & the Cosmic Inferno- og mange Acid Mothers Temple & the Melting Paraiso U.F.O-skiver.

Kun hørt de tre Acid Mothers Temple & the Cosmic Inferno-skivene så langt, og det har falt ekstremt godt i smak. Ominous From the Cosmic Inferno, Anthem of the Space og Another Band From The Cosmic Inferno European Tour 2005. Så blir det å prøve seg på litt Acid Mothers Temple & the Melting Paraiso U.F.O i morgen.

No' peiling på Boredoms, forresten? Hvilken skive er enkel og komme inn i, og grei som en ny start?

Lenke til kommentar

Boredoms har stått på to-do-lista en god stund nå, uten at jeg har kommet lenger enn å høre noen tilfeldige spor fra Soul Discharge og Pop Tatari, som visst nok skal være to av de første og beste albumene, på Youtube. Synes begge to virker overraskende vellydende og lyttervennlige, så ser ikke noe problem med å hoppe rett i begynnelsen.

Lenke til kommentar

jeg fikk avsmak når det kommer til TOM WAITS. å jeg skal si hvorfor.

noen vil lè, andre tenke "ka pokker?" - men jeg hørte ham synge "Big in Japan". Klarte ikke la være å tenke cock, ikke sant?! Jeg tok det i alle fall litt for diskriminerende vitsing. Hvorfor i all verden skulle en musiker som Waits gidde å spille den sangen om ikke det var for å hinte til twentyinchofdanglingcock?

http://www.youtube.com/watch?v=FVdfDoXHdZc

Endret av Loddpenge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...