Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Åpningsinnlegget mitt var ikke mer provoserende enn et vanlig leserinnlegg i for eksempel VG. Men jeg ser jo det at gjør man narr av noen kollektivt, får man det igjen på person. Spytting er i mange øyner de beste forsvar, ser det ut som...

 

edit: Det med at det er komisk var det jeg prøvde å få frem også ;)

6819926[/snapback]

Hva syns du om rapperene med store baggy bukser og basketskjorter da? Disse kan vel også være skikkelig sjangerrunkere. Er jo akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting neitakk bør ha i bakhodet når han poster her er at han har tittelen "Skribent, Kulturo" under avataren sin. Er det så lurt at en representant for Kulturo gjør gjentatte ganger narr av grupper av brukere (metal-fans i all hovedsak) her? Hva sier Salthe og Co. til dette?

 

Edith: Misforståelse, kekekelol

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Synd at metal-tråden min ble stengt. Men våre kjære metalfans må jo beskyttes. Med en gang man prøver å gjøre litt narr av dem (mot de mest ekstreme), så er man plutselig teit, barnslig, mindre seriøs osv.

Kan vel ikke annet enn å konkludere med den gruppa jeg siktet på, er den med minst selvironi av de alle.

Ganske artig at han som stengte tråden skrev dette: "Tråden virker provoserende og setter store grupper i negativt lys".

Så vi har store grupper med disse speiselle folkene jeg beskrev? Tviler jeg på...

Jeg føler meg ikke spesielt truffet av det du skrev, men jeg ble ganske provosert. Om noen har lyst til å gå i svarte klær synes jeg de skal gjøre det, og ser ikke et gram patetisk i det, for å kommentere ett av de mange "poengene" i innlegget ditt.

 

Humor var det heller ikke mye av i innlegget ditt.

Lenke til kommentar

Svært så hårsåre dere er. Jeg er så voldsomt lei alle oppramsingstrådene på dette forumet, og synes det er på tide at vi kan ha noen skikkelige debatter her.

Men tydeligvis kan man ikke komme med meninger om metalfans som kler seg deretter, uten å få en masse personlig pes.

Jeg har ikke noe i mot disse mennene selv om jeg setter fokus på hvor patetisk det kan se ut når folk kler seg slik.

Lenke til kommentar
Slått deg at mange av de sikkert synes at klesstilen din er patetisk også? Ingen lager en tråd om det. Og neitakk. Hvorfor gidder du? Med den tråden lager du da ikke debatt, du lager krangel.

6820867[/snapback]

Nei, ingen kan si et negativt pip om metalfolket. Nå er det bevist en gang for alle. Dessuten driter jeg i om andre synes jeg kler meg patetisk eller ikke. Jeg prøver ikke å være spesiell når jeg går på byen...

Lenke til kommentar
Jeg prøver ikke å være spesiell når jeg går på byen...

Tro det eller ei men det er de færreste av metallfolk som kler seg som de gjør bare får å være forskjellige, skille seg ut eller "gjøre opprør". Jeg kler meg i band-skjorter fordi:

1. Jeg liker dem, jeg synes de ser kule ut

2. Det er noe jeg liker å identifisere meg med, musikken min er nemlig en veldig stor del av livet mitt

 

Faktisk synes jeg at det at jeg kanskje skiller meg litt ut ved å gå kledd sånn som jeg gjør er en av baksidene med band-skjortene. Jeg er ca 196 cm høy, og ganske beskjeden av meg, jeg føler at jeg skiller meg ut uansett hvor jeg går og hva slags klær jeg har på meg. (Men det var ganske deilig å gå rundt i Wacken uten å skille meg alt for mye ut for en gangs skyld.)

Lenke til kommentar

Jeg syns debatter om klesstiler og slikt kan tas andre steder. Jeg her iaf. her for å diskutere musikk. :)

 

SÅ BACK ON TOPIC;

 

slomothecreeppo9.jpg

 

Slomo!! The CREEP! For faan! Alle som er bare bittelitt interessert i ambience og/eller drone MÅ sjekke ut dette her. Smakebit på denne herligheten: http://soundsofslomo.com/

 

Jeg kommer til å mase og mase helt til minst 5 stykker har bekreftet at de har kjøpt denne plata.

Lenke til kommentar

Aiaiai, jeg r gother altså!!0101, går dt greit neitakk?!101?

 

Men i skrivende stund har jeg faktisk på meg svarte sokker, svart bukse, svart belte, Six Pistols t-skjorten min (:love:) og har en fantastisk old school hårfrisyre i nesten Elvis style(jeg er så oldschool at jeg går mange tiår tilbake! høhø Fenriz, jeg eide deg!). OMFG! plz help mi nøw!

Lenke til kommentar
PS: Mine personlige meninger må ikke forveksles med min rolle som skribent for kulturo. Håper folket kan skille mellom kulturoneitakk og forumneitakk.

6821294[/snapback]

Selvfølgelig. Selv om jeg kan være uenig med deg om litt av hvert synes jeg fortsatt du er en dyktig skribent. Men så "kjenner" jeg jo deg litt, folk som ikke er så mye her på musikkforumet vil kanskje ha litt vanskeligere for å fatte forskjellen. ;)

 

 

Nissen: Hva er egentlig poenget med slike innlegg? For å provosere? Isåfall må du prøve hardere, og skrive laaange innlegg sånn som neitakk. Eller bare for å rope ut meningen din om noe som ingen bryr seg om? "Jeg hater mygg!" og det har jeg lov til, men har det særlig mye å gjøre på et forum hvor man skal diskutere?

PS: Grunnen til at jeg svarer er ikke fordi jeg ble provosert, men nyskjerrig (dessuten har jeg ikke noe liv). Lurer virkelig hva du prøver å oppnå med det. :)

 

Og får å prøve å få diskusjonen litt vekk fra metall: Noen som kan anbefale noe melodiøs trance? Noe ala Ayla - Ayla part II. Den er liksom så "hyptnotiserende" og behagelig å høre på. :)

Lenke til kommentar
Beklager min krasshet. Som Glint påpekte i en PM, har jeg gjort den feilen å greie over alle med en kam. Det er gothere jeg burde nevnt i stedet for...

 

PS: Mine personlige meninger må ikke forveksles med min rolle som skribent for kulturo. Håper folket kan skille mellom kulturoneitakk og forumneitakk.

6821294[/snapback]

 

 

Hey! Si det litt før da, dont stop the flame! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...