Alliha Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har falt helt pladask for mumford & sons, er det noen andre band som når dem til knærne? The Avett Brothers kan vel sies å ligne: Indeed! I and Love and You er eit fantastisk album. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kan noen anbefale meg noe i samme stil som Pantha du Prince? Det og Tim Hecker er perfekt til lange dager på lesesalen. Ricardo Villalobos Thomas Fehlmann The Field Trentemøller Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Akkurat hva jeg var ute etter. Klem til deg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har blitt mer og mer glad i psykedelisk rock i det siste, og kunne gjerne tenkt meg å oppdage litt flere artister og band.. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har blitt mer og mer glad i psykedelisk rock i det siste, og kunne gjerne tenkt meg å oppdage litt flere artister og band.. Noen som har noen forslag? Roky Erickson, Flower Travellin' Band (Satori) og The Devil's Blood er mine favoritter. Krem! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Hawkwind Endret 18. oktober 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har blitt mer og mer glad i psykedelisk rock i det siste, og kunne gjerne tenkt meg å oppdage litt flere artister og band.. Noen som har noen forslag? Dead Meadow, Sun Araw og Love er de eneste jeg kommer på for øyeblikket. Trenger vel ikke nevne de obvious(e) som Pink Floyd og sånt Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Jeg har blitt mer og mer glad i psykedelisk rock i det siste, og kunne gjerne tenkt meg å oppdage litt flere artister og band.. Noen som har noen forslag? Kawabata Makoto, lær deg navnet. Han er primus motor for Acid Mothers Temple og alle dets avgreninger, og det er som en maskin for prima psykedelisk rock. De pumper ut plater raskere enn du kan ha håp om å høre dem og det er nesten alt av topp kvalitet. Og til alle som har førti minutter til overs, her er mesterverket La Nòvia: Endret 18. oktober 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det gikk raskt Takker for alle forslag, og setter av tid til å høre gjennom!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har blitt mer og mer glad i psykedelisk rock i det siste, og kunne gjerne tenkt meg å oppdage litt flere artister og band.. Noen som har noen forslag? I'll give you psychedelic. I give you - stoner rock. http://www.youtube.com/watch?v=2-FjO3E8K-E 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Angel'in Heavy Syrup Japansk psykelelisk rock Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Angel'in Heavy Syrup Japansk psykelelisk rock Takker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5Ev97M9dKms Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ååååh, har forelsket meg i denne låta! http://www.youtube.com/watch?v=dcZaKu5DUNM Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Æsj, var på dronekonsert i dag. Var kjedelige saker altså! 2 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har blitt mer og mer glad i psykedelisk rock i det siste, og kunne gjerne tenkt meg å oppdage litt flere artister og band.. Noen som har noen forslag? Pink Floyd før 1970. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Pink Floyd er heldigvis allerede godt representert i musikksamlinga mi ;D 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Så stilig musikkvideoen til Midnight City endte opp å bli. Herlig låt og musikkvideo. http://www.youtube.com/watch?v=5irVXTSC4P8 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Stilig video, kjip låt. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Pink Floyd er heldigvis allerede godt representert i musikksamlinga mi ;D My Favourite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå