Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Anbefalninger til sanger som bruker bassen bra? Jeg har ny subwoofer og da er det litt stas Endret 1. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Steven Wilsons' nye plate "Grace For Drowning" har nok inntatt førsteplass for året hos meg. Mektig bra! 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Var veldig spent på denne. Jeg skrudde ned forventningene mine for å ikke bli skuffa, men den har innfridd så til de grader. Sitter og koser meg med 5.1 miksen nå Digger 'Index': http://www.youtube.com/watch?v=sYy9t0IZpqE 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Feil tråd Endret 4. oktober 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 For å fortsette med en psykedelisk tråd, er det noen som er kjent med Tame Impala? Nyere band fra Australia, som er verdt å sjekke ut hvis man liker den type musikk Vokalisten høres ut som John Lennon, nesten til et skremmende nivå. Forbasket bra band. InnerSpeaker er en helt vanvittig plate. Elsker Alter Ego. De er forresten helt fenomenale live. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Alter Ego er fantastisk ja! Har veldig, veldig lyst å se dem live, får håpe de kommer hit igjen snart For øvrig tror jeg favorittsangen for øyeblikket er Lucidity, men det forandrer seg hele tiden. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen som har tenkt seg på Nadja 19 oktober? Revolver Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Holder meg unna sånne hipstersteder. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen som har tenkt seg på Nadja 19 oktober? Revolver Vet du hvor/om man får kjøpt billetter online? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nope, eneste jeg har er denne linken. Regner med jeg bare betaler i døra. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nope, eneste jeg har er denne linken. Regner med jeg bare betaler i døra. Okei Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nadja live er sikkert fett, men jeg dropper konserten. Digg å være lat, kjip og grell. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kommer om det er 18+. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Albumet som vant barneskolen 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette m¨jo bli best. Kan ikke se for meg at det kan bli dårlig. OMGOMGOMGOMG! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Liker nye plata til Björk! IDM-partiet i slutten av 'Crystalline' er diggbart! http://www.youtube.com/watch?v=G2742vhrK88 For de som måtte være interessert kommer David Eugene Edwards (16 Horsepower/ Wovenhand) til Norge i desember på følgende datoer: 7 NOR Drammen Union Scene 8 NOR Oslo John Dee 9 NOR Trondheim Dokkhuset 10 NOR Bodø Sinus 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Vet hvor jeg skal være 8. desember!!!! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er i Nick Drake-humør i dag.. Han var virkelig fantastisk! Hvorfor er det så ofte de virkelige talentfulle musikerne som må dø så tidlig.. http://www.youtube.com/watch?v=Y2jxjv0HkwM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå