Attityd Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Oasis på NRK1. Bare enda en storhet man aldri får sett live. store hvor?låtene deres var vel aldri bedre enn bsider på singler fra et ungt beatles Greit av deg å sammenligne med et av historiens største band Personlig anser jeg Noel Gallagher som et låtskrivergeni som har gjort mye smart. Hvis du ikke vil se det så er det vel din sak. Sånn btw, er du Kaisers fan? Lenke til kommentar
modtheresa Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 [ Greit av deg å sammenligne med et av historiens største band Personlig anser jeg Noel Gallagher som et låtskrivergeni som har gjort mye smart. Hvis du ikke vil se det så er det vel din sak. Sånn btw, er du Kaisers fan? ikke noe særlig kaisersfan nei,liker tom waits påvirkningen,men de fenger ikke helt Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Alle må elske Wilco! Synd du da linker til en av deres verste låter. Langt fra deres beste ja, men riffet på 4 minutter er det kuleste jeg har hørt av gitararbeid på en lang stund. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 NMH box set Min kropp er ikke rede. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 I LOVE YOU JESUS CHRIST!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 hvor kan jeg forhåndsbestille? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Via "Order the box" antageligvis. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 vel siden er nede for meg Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Sondre Lerche - Sondre Lerche. Anbefales til alle. Stiften på LP-spilleren min knakk etter første låta, men heldigvis fulgte det med CD. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) også spennende box set : http://pitchfork.com...omboyi-box-set/ og Sondre Lerche var rå! Endret 26. august 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Men for all del, Young Dreams er bedre musikk enn Lerche de siste årene når det kommer til bergensbølgen. Fått sikkelig sansen for den norske rockegruppa Kitchie Kitchie Ki Me O, egentlig bare den gruppa og Young Dreams som er de "nye" gruppene i år som jeg har likt godt her til lands. http://www.youtube.com/watch?v=CyyANVZnGR4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Da har jeg endelig fått sjekket ut Arctic Plateau. Et band jeg lenge har hatt planer om å sjekke ut, siden det er Fursy Teyssier som fiksa artworken for debuten deres. Og som den Fursy-fanboyen jeg er så sjekker jeg ut det meste han er involvert i på en eller annen måte, selv om det kun er artwork. Og når Les Discrets i tillegg skal gi ut en split med bandet, så kunne jeg ikke vente lenger. Jeg angrer ikke! "On a Sad Sunny Day" hørtes veldig, veldig bra ut. Gleder meg til jeg får hørt den inn skikkelig. Lovende saker! Hahahaha... jeg gir meg ende over. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ingen er så bad som Tom Waits: http://soundcloud.com/antirecords/tom-waits-bad-as-me Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Lagde en mashup igår. Promoterer litt. http://www.youtube.com/watch?v=X7xl51wcqvs Endret 31. august 2011 av bjorshol Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 musikk som smører sjelen! http://www.youtube.com/watch?v=PvcHGu95XGM Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jaha? Så ikke at du hadde svart. Satt det på her når du var på besøk for lenge siden, og sammenlignet det med nevnte band. Hørte på noen låter, og du sa det var skitdårlig og ikke kunne sammenlignes i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Justice – Audio, Video, Disco http://stereogum.com/798991/justice-audio-video-disco-2/mp3s/ 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hva synes folk om seneste plata til Beirut? Synes dette er herlig saker. Synes vokalen er bedre enn fra 'Gulag Orkestar', men helhetlig på likt nivå og like bra. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=lhnv2EaisxI&feature=related I drink to drive away all the years I have hated the ambitions frustrated that no longer survive. I drink day after day to the chaos behind me as I drink to remind me that I still am alive. So I give you a toast to the endless confusions to the lies and delusions that have swallowed my life. Yes I give you a toast to the wine and the roses, to the deadly cirrhosis that can cut like a knife. I drink to catch a glimpse of the love we degraded of a life that has faded like the vanishing moon. I drink, I see the dream to my waiting desire, to the passionate fire that has burned out so soon. I drink and I drown in a promise you made me all the times you betrayed me in your anger and spite. When you took on the town, when you looked for the action, when you took satisfaction like a whore in the night. I drink to make believe that my life is worth living that the Gods are forgiving at the end of the day. I drink because I grieve for dreams when we started, for the innocent hearted who got lost on the way. For the children unborn, for their dead phantom faces, for our sterile embraces in the tomb of your bed. I drink and I mourn for the harvest that failed, for the ship that has sailed, for the hope that is dead. I drink to find the place where the darkness can hide me till the terror inside me can at last disappear. I drink to my disgrace till oblivion claims me, till there's nothing that shames me, till I'm blind to my fear. Yes I drink till I burst, till my own degradation, till the edge of damnation that is waiting below. Yes I drink with a thirst that destroys and depraves me, engulfs and enslaves me and will never let go. I drink until I'm lost and the street is my hideout Where I will beat my pride out till I'm gasping for breath. I drink to count the cost of a life I despair for, until God hears my prayer for a compassionate death. So I spit up my bile at the Gods who demean us, at the silence between us, at the love none can save, for a life that is vile, for a soul that is ailing, for a body that's failing as it heads for the grave. I drink without a care. Drink because I must. Drink for my despair. I drink to your disgust. I drink, drink, drink, by God I drink. Yes I drink. Endret 5. september 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå