LarsP Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Just leaving this here... http://www.youtube.com/watch?v=7NaQnAkO2wU Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Nettopp hjemme fra Kanye West på øya. Faen for en fest! Jesus, Kanye West anno 2011 er faen meg konge. (Haters gonna hate) Faen, jeg angrer så sinnsykt på at jeg ikke var på Kanye West konserten i Bergen. Eller Øya for den del. AAARGH! Montro når han er i Norge neste gang.. http://www.youtube.com/watch?v=DHEOF_rcND8 Hva syntes folk om det nye albumet til Jay-Z and Kanye West, 'Watch The Throne'? Likte det personlig, men var ikke mer enn 6/10 for min del. Endret 13. august 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg likte det enda mer. 8/10 ville jeg gitt det selv. Langt ifra et perfekt album, men det er et godt gjort album. Synes det er litt spenndene album, og sikkert kommer det til å bli en av de bedre albumene i år. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Synes ikke noe særlig om det egentlig. De 2 låtene som Frank Ocean var med på var bra. Kanye skuffet ihvertfall. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Hjemme fra festival med masse band/artister jeg ikke hadde noe forhold til. Prince live var noe av det råeste jeg har sett, og Kanye West og Explosions in the Sky, så enormt rått. Dette var den feteste låta fra konserten etter min mening. Endret 14. august 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Noen som var på Janelle Monae da? Hun, Kanye West, Fleet Foxes og Aphex Twin burde nok egentlig dratt meg ned til Oslo - men slik ble det dessverre ikke i år.. Endret 14. august 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Janelle var bra, men synes selv Kaizers Orchestra(tiltross for at jeg ikke er så stor fan) og Kanye West var de beste sammen med mindre artister som James Blake og Explosions in The Sky. Crystal Fighters var gangske bra, som jeg nå har artist-taggen til fra Øyafestivalen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Da er Thursday, mixtape nr 2 av 3 av The Weeknd ute! Gleder meg til å høre! 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Endelig, lastes ned med en gang e: Ny Justice låt kan høres her Endret 19. august 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Oasis på NRK1. Bare enda en storhet man aldri får sett live. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg har sett Oasis live, faktisk siste konserten de gjorde i norden. Good one, men shit at jeg var helt zombie under konserten, og at jeg sovna med trynet oppi maten etter jeg stakk for å spise og se resten av konserten på storskjerm. Akkurat den konserten NRK1 viser nå har jeg sett 2-3 ganger på NRK-kanalene allerede. Liker at de sender konserter på NRK for tiden, men burde søren meg sende noe nyere konserter hvertfall på en fredag. NRK3 sender konserter fra Roskilde. Har blant annet sendt Nephew, The Prodigy, Muse, Jack Johnson, Gorillaz og Alice In Chains fra Roskildefestivalen 2010. Lenke til kommentar
jubb Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skal se Cunninlynguists i Malmø på fredag. Ekstase. http://www.youtube.com/watch?v=wp7z_CgFJpI Jeg savner virkelig flere hip-hop låter med blåsere i. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Så Kid Cudi i går kveld, dritkul konsert. God stemning hele konserten. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Alle må elske Wilco! http://www.youtube.com/watch?v=0OBY4BPROqQ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jessjess! Nye albumet blir storartet! Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Da har jeg endelig fått sjekket ut Arctic Plateau. Et band jeg lenge har hatt planer om å sjekke ut, siden det er Fursy Teyssier som fiksa artworken for debuten deres. Og som den Fursy-fanboyen jeg er så sjekker jeg ut det meste han er involvert i på en eller annen måte, selv om det kun er artwork. Og når Les Discrets i tillegg skal gi ut en split med bandet, så kunne jeg ikke vente lenger. Jeg angrer ikke! "On a Sad Sunny Day" hørtes veldig, veldig bra ut. Gleder meg til jeg får hørt den inn skikkelig. Lovende saker! Lenke til kommentar
modtheresa Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Oasis på NRK1. Bare enda en storhet man aldri får sett live. store hvor?låtene deres var vel aldri bedre enn bsider på singler fra et ungt beatles Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Men haters gonna hate. Midt oppe i en kjip situasjon på hjemmefronten så er dette noe som gjorde meg glad i dag. James Blake + Bon Iver = Sant! http://www.youtube.com/watch?v=5aqKA_2UUy4 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Alle må elske Wilco! Synd du da linker til en av deres verste låter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå