CypheroN Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg venter på at noen skal opprette tråden, hehe. Om ingen vil, kan jeg godt gjøre det, men jeg drøyer litt for å se. Skrik ut den som vil lage. Edit: Litt opptatt med sommerjobb for tiden, så kan bli mye utsettelser om jeg skal regne sammen poengsummer for tiårene. Men om ingen andre gidder, gjør jeg det. Endret 25. juni 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) 1. Revolver - Beatles 2. Dark Side of the Moon - Pink Floyd 3. The Doors - The Doors 4. Ceramik City Chronicles - Bernhoft 5. Epic Scrap Metal - Bigbang 6. Seargent Peppers - Beatles 7. Moving Pictures - Rush 8. Bob Marley & The Wailers - Legend 9. Solidarity Breaks - Bernhoft 10. That Was Then, This is Now - Andy Timmons Edit: Var visst ikke denne tråden jeg skuelle poste i allikvel Men whaaaaatever. Endret 25. juni 2011 av DevilFish Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Du har misforstått, les posten min på forrige side en gang til. Edit: Kort og greit, en tråd per tiår, med noen uker i mellom hver, no rush. En frist og en "fasit" med Diskusjon.no's Toppliste 1980-1989, f. eks. Alle lager en topp 10-15-20 (whatever, det får trådstarter bestemme), også etter en viss tid regnes dette sammen (punkt 1 på en liste får 10 poeng, punkt 10 får 1 poeng) og det blir en samlet liste for forumet. Endret 25. juni 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Spider Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Slik jeg har forstått det: 10/20 nominasjoner til hvert tiår (?) Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Kjør på med top 10 til hvert tiår. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Diskusjon.no kårer tidenes album: 00-tallet (2000-2009) 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jaja, endå ein youtube video. Men denne er absolutt verdt å sjå! Fantastisk video med mange sære element satt til ein heilt fantastisk song. edit: bra gjort, Cyph! Endret 29. juni 2011 av Alliha Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Yasunori Shiono er en magiker. http://www.youtube.com/watch?v=TvzfUaBS6zQ Lenke til kommentar
jubb Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hip-hop gruppa Atmosphere kom med ett nytt album en for en liten stund siden. Herlig og avslappende musikk med fine pianomelodier, velskrevne tekster og Slug leverer som vanlig bra rapping. Anbefales og skjekke ut. http://www.youtube.com/watch?v=sb2PD15J1D0 Diskusjon.no kårer tidenes album: 00-tallet (2000-2009) Bra tilltak. Får se om jeg klarer å lage en liste etterhvert, men det blir hardt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Flinkis-alarm. Fått sikkelig dilla på The Weeknd den siste tiden, nydelig vokal og gode toner. Sammen med Frank Ocean en av de "nye" artistene jeg virkelig har likt sålangt i år. http://www.youtube.com/watch?v=sX9DgavXiN4 Hele albumet hans "House of Ballons" som har denne låta og en del andre gode låter er tilgjengelig gratis på hjemmesida hans. Namaste. 2 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Flinkis-alarm. Fått sikkelig dilla på The Weeknd den siste tiden, nydelig vokal og gode toner. Sammen med Frank Ocean en av de "nye" artistene jeg virkelig har likt sålangt i år. http://www.youtube.com/watch?v=sX9DgavXiN4 Hele albumet hans "House of Ballons" som har denne låta og en del andre gode låter er tilgjengelig gratis på hjemmesida hans. Namaste. Støtter denne, The Weeknd er virkelig en av de beste oppdagelsene mine i år. Jeg anbefaler at du sjekker ut følgende artister også, litt i samme stilen: , , . Mine favorittlåter av The Weeknd er forresten og men nå tror jeg kanskje at hans nyeste, Rolling Stone holder på å overta. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hører på alle de. James Blake kom for meg i fjor, samme med Jamie Woon. Jamie Xx fikk jeg med meg gjennom The Xx. Sjekka ut Caribou forresten? Veldig Jamie Xx-aktig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har lagd en skitten poplåt og musikkvideo med den frikete duoen Botox Bitches. Musikken er en blanding av pop og kompromissløs elektronisk musikk, samt en real dose med autotune fordi det er så morsomt. Jeg tenkte jeg skulle dele musikkvideoen og låta med dere, og husk at alt er lagd for moro skyld! Les mer på ixatla.com http://www.youtube.com/watch?v=mWUyKl2xgqM 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 House of Balloons har minimum blitt spilt en gang hver dag i en måneds tid nå. Jævelig bra opplegg, håper albumet blitt gitt ut på fysisk format snart. Favorittene er vel Loft Music og Wicked Games. Farlig nærme årets beste plate hittil for meg Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Hør, hør. The Weeknd er rett og slett sexay til tusen! http://www.youtube.com/watch?v=XFiiq40lL34&feature=related Mongocrush på hun i videoen. Endret 30. juni 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg må Anbefale dere Shabazz Palaces som nylig kom med nytt album kalt Black up. Kjempebra saker! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Eyeyey! Noen som liker Raein her? Bandet slapp ny skive i år kalt "Sulla linea dell'orizzonte fra questa mia vita e quella di tutti gli altri". Sykt bra skive! http://www.youtube.com/watch?v=bRJbcjwmjk4 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Takker for The Weeknd. Tenkte å bare komme med en anbefaling her på noe helt annet, men når jeg hørte The Weeknd ble jeg nesten litt solgt Takker for det. Artisten jeg hadde lyst til å anbefale, var Emancipator. Litt snodig musikk, men det er en sjanger jeg har falt pladask for i senere tid. Her er en av mine favoritter: 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Emancipator er herlig. Han har en helt egen evne til å legge lag på lag med klart distinkte teksturer. I samme gate vil jeg anbefale Nujabes. Endret 2. juli 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Emancipator er herlig. Han har en helt egen evne til å legge lag på lag med klart distinkte teksturer. I samme gate vil jeg anbefale Nujabes. God kjennskap til Nujabes. I håp om å kunne utvide hverandres horisont i sjangeren vil jeg komme med et par til: Kenmochi Hidefumi, og Jemapur. Dette blir mer likt Nujabes enn Emancipator, og de er òg begge japanske. Tipper du kjenner til Bonobo også. Om ikke, er dette et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå