Filmvenn Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=dipDt8_O7zU <3 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 http://vimeo.com/24175601 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 ^utruleg digg song! Og ikkje minst for ein fantastisk video. :!: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=t6v_6TO9HUg Helt fantastisk jævla fett! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ingen respons på Frank Ocean? Trodde Odd Future var litt populært her på forumet. Må nesten poste en Radiohead-video nå... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Neida, du skal høre på Roky Erickson du. Ja, det er hva du skal gjøre! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Neida, du skal høre på Roky Erickson du. Ja, det er hva du skal gjøre! Gangske tilfeldig at du nevner Erickson, når jeg satt å hørte på True Love Cast på søndag. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvordan i alle dager kan du forvente respons på noe i en tråd hvor ni av ti innlegg består av utelukkende en Youtube-embed? Skriv i alle fall litt om musikken du poster, ellers vil ikke folk gi det en sjanse engang. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 What the guy above me said. "Musikkafeen | Diskuter all slags musikk" heter tråden, ikke "post en youtubevideo av en låt du liker da, lzm". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er vel heller ingen sutretråd? 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Nei, men det må være lov å påpeke at det er mindre diskusjon og mer youtube-spam i tråden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Litt som i alle de generelle musikktrådene. Slik er internett. Om man virkelig vil diskutere musikk, synes jeg det er langt bedre på dedikerte forum. Her blir det sjeldent diskusjoner. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Tull og tøys. Det er bare å hoppe hundre sider eller så tilbake i denne tråden, så ser man at denne trenden med å spamme "musikk jeg liker", i stedet for å bidra med noe konstruktivt, er ganske ny. Endret 21. juni 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 så ser man at denne trenden med å spamme "musikk jeg liker", i stedet for å bidra med noe konstruktivt, er ganske ny. Nå hindrer vel strengt tatt ikke disse youtube filmene noen fra å komme med noe konstruktivt på siden. Jeg tar heller en anbefalig i ny og ne fremfor en gudsforlatt tråd. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvilket bringer oss tilbake til lordens første bidrag til diskusjonen: "Skriv i alle fall litt om musikken du poster, ellers vil ikke folk gi det en sjanse engang. " Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Men ser jo folk gi musikk en sjanse uten at man skriver noe om det hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Joda, en hel del musikk vil nok helt klart kunne "tale for seg selv", men av og til kan det være kjekt med en liten epistel om hva slags musikk det er, og så videre. Jeg sier ikke at folk skal slutte å poste youtube-videoer eller andre musikklinker - men jeg synes det er viktig for trådens del og overlevelse at det ikke BARE blir youtube-videoer og ingen diskusjon, for da mister tråden sin opprinnelig tiltenkte funksjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg er igrunn enig, men heller en youtube-link enn ingenting. 1 Lenke til kommentar
jubb Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Noen som har hørt det nye albumet til Panda Bear, Tomboy? Selv syns jeg det var ugjevnt, men på sitt beste veldig, veldig bra. En av årets store sommerlåter for min del: http://www.youtube.com/watch?v=yMLq6vO8Oe4 Den nye til Fleet Floxes, er den verd å skjekke ut foresten? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nye til Fleet Foxes er gangske bra den. En av årets beste indie-plater så langt, Bon Iver sin nyeste skive er også temmelig god. Spår her topp 10 av mine favorittalbum i 2011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå