Uin Viel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) OK! Da skal jeg få fatt i resten av albumene til Anathema. I hvert fall "A Fine Day to Exit"-albumet, foreløpig. :] Endret 1. september 2006 av mads89 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva syns dere om Muse? ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som husker Stardust? Thomas Bangalter fra Daft Punk var blant annet med der. Gidde de ut noen mer enn "Music Sounds Better With You"? Meget fet låt, anbefales! 6782314[/snapback] Det var et engangsprosjekt, dessverre. Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Stardust_%28band%29 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) DNA1: Nye albumet er bra, men ikke like bra som Absolution. Altså, albumet er fantastisk, men når ikke Absolution. Ble liksom fortere lei det enn Absolution... men veldig bra. Endret 1. september 2006 av TLZ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Syns Showbiz er best jeg Det nye albumet er også ganske bra. Har hørt på Muse så mye at jeg kan ca 80% av sangene utenat Endret 1. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har desverre ikke hørt noe særlig på tidligere verker enn Absolution, hvilket Muse-album bør bli mitt neste? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kjøp alle sammen Alle er geniale imo. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 http://www.masterpiecedistribution.com/sho...ssin-armada.jpg /\ || || Årets skive 6782598[/snapback] Delt førsteplass sammen med Ihsahn og Drudkh. Drudkh kommer med enda ett album i år, folk-ambient greier. Jeg mistenker at det blir genialt. The Fall of Every Season kan også markere seg i toppen når året er omme. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har desverre ikke hørt noe særlig på tidligere verker enn Absolution, hvilket Muse-album bør bli mitt neste? 6782905[/snapback] Origin of Symmetry er min favorittplate. Liker den bedre enn Absolution. Den nye har jeg ikke hørt mye fra enda. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 The 2 Live Crew - Me so Horny åååå, dette er så ælzk! Youtube - the 2 Live Crew - Me so horny Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har desverre ikke hørt noe særlig på tidligere verker enn Absolution, hvilket Muse-album bør bli mitt neste? 6782905[/snapback] Origin of Symmetry. Uten tvil. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Origin of Symmetry er det beste albumet deres... Endret 1. september 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det er det jeg har inntrykk av også. Muse-elskere som valgte å kjøpe et Muse-album til meg i bursdagsgave ga meg det albumet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 A Matter Of Life And Death Game Ja jeg får maiden newsletter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Thomas Dybdahl er bare herlig og vakker musikk. Anskaff "October Trilogy"-pakka hans. NÅ! Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Akk ja. A propos vakker musikk: Ladytron - Witching Hour. Og Dybdahl, er han vår tids David Sylvian? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Om jeg er Jesus så er Dybdahl vår tids Pontius Pilatus. zZz Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nå driver Oysterhead - The Grand Pecking Order og snurrer rundt i cd-spillern, og for et album! Noen som har noen gode forslag til andre band som ligner? Mens vi er i gang, hvilken cd av George Clinton bør jeg begynne med? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du har jo selvsagt Primus og Buckethead. Ang. George Clinton så anbefaler jeg "One Nation Under a Groove" (Funkadelic). Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hører på "Suliman" nå, fra det kommende Infected Mushroom albumet. Gleder meg så sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå