Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes folk om Veronica Maggio? Jeg hadde bare hørt de største hitsene (Stopp, Måndagsbarn etc.) før jeg skaffet meg det nyeste albumet, Satan i Gatan. Den eneste låten jeg synes er litt svak er faktisk "Jag Kommer" som er den største hiten på skiva. Utrolig behagelig og letthørt musikk :)

Digger musikken hennes :D

Lenke til kommentar

Sjæl, men gi meg Battles først. Faen, de har ikke spilt her siden øyafestivalen i 2007 eller noe sånt. Digger den nye singlen til gutta i Battles, litt anderledes fra deres tidligere arbeid.

 

http://www.youtube.com/watch?v=3FsvMyQeC-Q

 

Atlas fra 2007, en indie-klassiker.

http://www.youtube.com/watch?v=IpGp-22t0lU

 

Funfact: Trommisen John Stanier er kjent som en av de orginale medlemene av Helmet. Forlot bandet i 1998, etter at bandet startet opp i 1989.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Synes Band of Horses burde spille i Norge igjen. Fanden.

De har jo mer eller mindre blitt stemplet som Norgesvenner etter alle konsertene, fikk du noen med deg?

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål bare.

Finnes det en Post-Hardcore tråd her?

Gidder ikke lete igjennom alle trådene.

 

Hvis du ikke gidder lete gjennom alltid trådene kan du alltids ta den late veien ved å bruke forumets søkefunksjon.

 

Tror ikke det er noen egen tråd for post-hardcore, men du har jo Den store core-tråden og Screamo, hardcore og emo.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar

Synes Band of Horses burde spille i Norge igjen. Fanden.

De har jo mer eller mindre blitt stemplet som Norgesvenner etter alle konsertene, fikk du noen med deg?

 

Legger du merke til hva jeg uthevet i setningen min nå? Slik været var i går hadde lite vært deiligere enn BoH, øl og drama!

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Legger du merke til hva jeg uthevet i setningen min nå? Slik været var i går hadde lite vært deiligere enn BoH, øl og drama!

Selv om de spilte utrolig mye her til lands i fjor trenger du ikke være småfrekk for å få frem poenget ditt.

Personlig er jeg storfan selv, men i mine øyne ble det nesten litt i overkant med antall konserter de arrangerte sist gang de var i landet.

Lenke til kommentar

Legger du merke til hva jeg uthevet i setningen min nå? Slik været var i går hadde lite vært deiligere enn BoH, øl og drama!

Selv om de spilte utrolig mye her til lands i fjor trenger du ikke være småfrekk for å få frem poenget ditt.

Personlig er jeg storfan selv, men i mine øyne ble det nesten litt i overkant med antall konserter de arrangerte sist gang de var i landet.

 

Jeg ble småfrekk fordi jeg leste innlegget ditt småfrekt. Bare å beklage.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skjønner hva du mener og beklager like fullt. Skal sant sies skulle det vel mye til for å ikke få med seg at de spilte så mye som de gjorde, så jeg ser at setningen min kan virket litt skarp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...