Datasmurf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har alt hun har gitt ut, så henne live på Storåsfestivalen i fjor, var fantastisk! Håper å få sett henne på Rått og Råde senere i år. Digger henne. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jeg grein sammen med Adele på slutten her, jeg. http://www.youtube.com/watch?v=OZtUjFJvYkA Endret 9. mai 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva synes folk om Veronica Maggio? Jeg hadde bare hørt de største hitsene (Stopp, Måndagsbarn etc.) før jeg skaffet meg det nyeste albumet, Satan i Gatan. Den eneste låten jeg synes er litt svak er faktisk "Jag Kommer" som er den største hiten på skiva. Utrolig behagelig og letthørt musikk Digger musikken hennes Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Synes Band of Horses burde spille i Norge igjen. Fanden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Sjæl, men gi meg Battles først. Faen, de har ikke spilt her siden øyafestivalen i 2007 eller noe sånt. Digger den nye singlen til gutta i Battles, litt anderledes fra deres tidligere arbeid. http://www.youtube.com/watch?v=3FsvMyQeC-Q Atlas fra 2007, en indie-klassiker. http://www.youtube.com/watch?v=IpGp-22t0lU Funfact: Trommisen John Stanier er kjent som en av de orginale medlemene av Helmet. Forlot bandet i 1998, etter at bandet startet opp i 1989. Endret 10. mai 2011 av Maury Lenke til kommentar
Spider Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Battles eier. EDIT: Og dette vokser på meg: http://www.youtube.com/watch?v=XdjbfMGIS0Q Endret 11. mai 2011 av elevathor Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Å komme over sånt på YouTube er den musikalske ekvivalenten til å plutselig finne en femtilapp på gata. http://www.youtube.com/watch?v=jux6BY_lKEg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Synes Band of Horses burde spille i Norge igjen. Fanden. De har jo mer eller mindre blitt stemplet som Norgesvenner etter alle konsertene, fikk du noen med deg? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har et lite spørsmål bare. Finnes det en Post-Hardcore tråd her? Gidder ikke lete igjennom alle trådene. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Har et lite spørsmål bare. Finnes det en Post-Hardcore tråd her? Gidder ikke lete igjennom alle trådene. Hvis du ikke gidder lete gjennom alltid trådene kan du alltids ta den late veien ved å bruke forumets søkefunksjon. Tror ikke det er noen egen tråd for post-hardcore, men du har jo Den store core-tråden og Screamo, hardcore og emo. Endret 11. mai 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Noen burde lage en tråd for hardcore, crust etc. Discharge! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Synes Band of Horses burde spille i Norge igjen. Fanden. De har jo mer eller mindre blitt stemplet som Norgesvenner etter alle konsertene, fikk du noen med deg? Legger du merke til hva jeg uthevet i setningen min nå? Slik været var i går hadde lite vært deiligere enn BoH, øl og drama! Endret 11. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Vil også at Band of Horses skal komme tilbake til Norge igjen. Har ikke fått dratt på noen konsert med de. Sitter og ønsketenker meg til London jeg. De gode gamle gutta i Dire Straits spiller 22. Mai og The Kooks 27. Mai. Do want Endret 11. mai 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Legger du merke til hva jeg uthevet i setningen min nå? Slik været var i går hadde lite vært deiligere enn BoH, øl og drama! Selv om de spilte utrolig mye her til lands i fjor trenger du ikke være småfrekk for å få frem poenget ditt. Personlig er jeg storfan selv, men i mine øyne ble det nesten litt i overkant med antall konserter de arrangerte sist gang de var i landet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Korleis er eigentleg siste albumet til Fleet Foxes? Har ikkje høyrt gjennom det endå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Legger du merke til hva jeg uthevet i setningen min nå? Slik været var i går hadde lite vært deiligere enn BoH, øl og drama! Selv om de spilte utrolig mye her til lands i fjor trenger du ikke være småfrekk for å få frem poenget ditt. Personlig er jeg storfan selv, men i mine øyne ble det nesten litt i overkant med antall konserter de arrangerte sist gang de var i landet. Jeg ble småfrekk fordi jeg leste innlegget ditt småfrekt. Bare å beklage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skjønner hva du mener og beklager like fullt. Skal sant sies skulle det vel mye til for å ikke få med seg at de spilte så mye som de gjorde, så jeg ser at setningen min kan virket litt skarp. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hva gjør man når man har støv på en vinylplate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå