Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kjapp liste:

 

PJ Harvey - Let England Shake

Ulver - komplett (duh)

Deathspell Omega (trilogie + eventuelle EPer)

Ahab - Divinity of Oceans

Borgia - Ecclesia

Dødsengel - Mirium Occultum og Dødsengel (evt. Visionary i tillegg)

Sigh - Gallow's Gallery og Imaginary Sonicscape

Vena - Nomadic

Lady Gaga - The Fame og The Fame Monster (+ Judas!)

Agalloch - The Mantle

Aythis - Doppelgänger

Burzum - Filosofem

Justice - Cross

Mayhem - Deathcrush

 

Og eventuelle EPer og singler innimellom. Men dette er du vel stort sett kjent med fra før. :)

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

@Kakofoni: Hvorfor visste jeg ikke at de var i norge?! :cry::wallbash:

Drøyt bra musikk forøvrig :)

Visste ikke det jeg heller. Dro til Bergen for å se Sufjan Stevens. Var bare flaks at jeg fant ut at de spilte på Bergenfest. Skulle se de i fjor, men da var de "askefast".

 

Og ja, Auto Club var mye bedre en Stevens, og Stevens var bra. Topp fem for meg, tror jeg. Full halleluja-stemning.

Lenke til kommentar

Konfetti og ballonger. Folk reiste seg og danset. Sånn var Chicago. Bare så du vet det.

 

Han spilte mye fra Age of Adz da, så det var ikke et tradisjonelt singer/songwriter-opplegg. Utrolig spacet sceneshow, med neondrakter og massevis av kule lyseffekter. Han var i tillegg flink til å kommunisere med publikum. Jeg lærte at han egentlig var et romvesen og det har jeg aldri vært klar over! Det var litt rart å få forventningene sine så snudd på hodet, men konserten var vel verd 450 spenn. Dessuten spilte han litt Illinoise på encore'n også fikk vi høre litt Seven Swans. Musikalsk sett var det mye dynamikk og kontraster som holdt meg på kanten av stolen gjennom den to timer lange konserten. Stort sett svært svært fornøyd!

 

men ingenting i forhold til SCAC. Det var fest.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om Veronica Maggio? Jeg hadde bare hørt de største hitsene (Stopp, Måndagsbarn etc.) før jeg skaffet meg det nyeste albumet, Satan i Gatan. Den eneste låten jeg synes er litt svak er faktisk "Jag Kommer" som er den største hiten på skiva. Utrolig behagelig og letthørt musikk :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...