Jernlov Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvordan er den i forhold til Samurai? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Akkurat like kickass. Med et unntak, de prøver seg på noen ballader og lykkes stort. Dette albumet virker også mer folkemusikkinspirert. Anbefales på det sterkeste for alle de som er ute etter band med en "spesiell" sound. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Får vel sjekke den ut da, likte godt Samurai selv om den fort gikk i glemmeboken av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Akkurat like kickass. Med et unntak, de prøver seg på noen ballader og lykkes stort. Dette albumet virker også mer folkemusikkinspirert. Anbefales på det sterkeste for alle de som er ute etter band med en "spesiell" sound. 6773560[/snapback] Oh, herlig. Må sjekkes når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Forresten, hvis noen lurer på hvordan det nye motorhead albumet er; KONGE! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg prøver her også, er jo verdt ett forsøk Jeg trenger Herreløse-Nede For Telling...veit den ligger ute ett eller annet sted til gratis nedlastning, men jeg finner'n ikke ... noen som har? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg er fortsatt sur på Wacken-folka for at de satte opp Die Apocalytischen Reiter samtidig med Emperor, kunne tenke meg å sett dem live. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg er fortsatt sur på Wacken-folka for at de satte opp Die Apocalytischen Reiter samtidig med Emperor, kunne tenke meg å sett dem live. 6776611[/snapback] Samme her, når jeg så på skemaet når de skulle spille og sjekket om jeg skulle se dem eller noe annet og så Emperor så begynte jeg å le. Så lett valg (selv om jeg hadde veldig lyst til å se DAR) Emperor er den beste konserten jeg noengang har vært på. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg er fortsatt sur på Wacken-folka for at de satte opp Die Apocalytischen Reiter samtidig med Emperor, kunne tenke meg å sett dem live. 6776611[/snapback] Samme her, når jeg så på skemaet når de skulle spille og sjekket om jeg skulle se dem eller noe annet og så Emperor så begynte jeg å le. Så lett valg (selv om jeg hadde veldig lyst til å se DAR) Emperor er den beste konserten jeg noengang har vært på. 6776771[/snapback] Samme her. Skal du på Motstøy? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nei, skal ikke det :\ Kunne tenkt meg det nå som det ikke ble Arcturus men. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har nettopp fått øynene opp for Anathema, har A Natural Disaster og Eternity. Noe som slår meg er hvor forskjellige disse to albumene egentlig er. Noen andre synspunkter rundt dette? :] Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Av Anathema liker jeg best "A Fine Day to Exit"-albumet. Det er i samme stil som A Natural Disaster, men synes det er bedre, rett og slett. Stilskiftet de har gjennomgått fra de starta er ganske stor, men den har jo skjedd ganske så gradvis, sammenlignet med, hmm... Ulver f.eks. Men hvis du har sansen for begge albumene er det bare å kjøre på med resten... Nei, skal ikke det :\ Kunne tenkt meg det nå som det ikke ble Arcturus men. MEN??? Endret 31. august 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Akkurat like kickass. Med et unntak, de prøver seg på noen ballader og lykkes stort. Dette albumet virker også mer folkemusikkinspirert. Anbefales på det sterkeste for alle de som er ute etter band med en "spesiell" sound. 6773560[/snapback] Har bare hørt en sang av de, Die Sonne Scheint, og jeg digger den sangen. Burde jeg ta en tur til Platekompaniet og kjøpe Samurai og Riders On The Storm? Endret 31. august 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nei, skal ikke det :\ Kunne tenkt meg det nå som det ikke ble Arcturus men. MEN? 6780038[/snapback] Men lider av venner uten smak. Skal på Satyricon alene, men det er rett borti her så det gjør ikke noe. Festival langtvekkistan er ikke så fristende uansett hvor mye banda lokker. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Lider av akkurat det samme, men har alltids noen som liker biter av det jeg selv liker. Så da gjelder det bare å tilpasse seg etter dem man er med og rette seg etter forholdende. Vil ikke akkurat påtvinge festdeltakere å høre på musikk jeg vet de ikke liker. Men det gjelder jaggu meg i motsatt retning også. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har nettopp fått øynene opp for Anathema, har A Natural Disaster og Eternity. Noe som slår meg er hvor forskjellige disse to albumene egentlig er. Noen andre synspunkter rundt dette? :] 6779288[/snapback] Anathema er kos :] Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som husker Stardust? Thomas Bangalter fra Daft Punk var blant annet med der. Gidde de ut noen mer enn "Music Sounds Better With You"? Meget fet låt, anbefales! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har bare hørt en sang av de, Die Sonne Scheint, og jeg digger den sangen. Burde jeg ta en tur til Platekompaniet og kjøpe Samurai og Riders On The Storm? 6780196[/snapback] Selvsagt bør du det. Samurai - Årets plate 2004 Riders on the Storm - Årets plate 2006(?) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 /\ || || Årets skive Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 http://www.masterpiecedistribution.com/sho...ssin-armada.jpg /\ || || Årets skive 6782598[/snapback] Sludder og pølsevev, dette er årets skive: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå