Filmvenn Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg vil heller ha hele kommende albumet til Justice. 1+ hvis enig. Digg med livstegnet til Justice som kom rundt forrige uke. http://www.youtube.com/watch?v=FDwQrp5n5TY 5 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Klasseforskjell på de to singlene altså... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Den nye låta til Justice er beintøff Holder den nye utgivelsen nivået til Cross, blir eg å bytte truser rimelig kjappt. Forresten, NTEIBINT remixen av Daft Punks herlige Derezzed blir flittig spillt om dagen: Endret 5. april 2011 av Mala 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen som har merket interesse for det norske bandet Montée? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ja veldig, har liksom alltid likt dem siden jeg hørte de første gang sånn rundt 2007-2008. Men det jeg har hørt til nå av den kommende plata må si jeg liker veldig. Er som en blanding av disco, og tidlig David Bowie. Er vel den plateutgivelsen sammen med Young Dreams jeg ser fram til av de norske i år. Gøy at kusina mi er med i den nyeste musikkvideoen deres som kom ut i dag. http://www.youtube.com/watch?v=fat1FEv7-4Q Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg går utifra at det ikke bare er meg her inne som en gang i blant setter stor pris på noe skikkelig undergrunns-black metal? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Synes Strength and Honour er super. Nå har jeg ikke hørt alt SW har gitt ut, men det jeg har kommet over har vært bra. Nachzehrer var et av fjordårets høydepunker for min del. Sjekk ut Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Four Tet / Daphni - Pinnacles http://soundcloud.com/four-tet/pinnacles Digg! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jævlig bra cover av en av Townes van Zandt's beste låter: The Be Good Tanyas - Waiting Around To Die Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hater meg selv. Har lastet ned hundrevis av skiver og demoer fra ukjente undergrundsband for å sjekke ut, sliter ut shift- og delete-knappen på tastaturet her. Faen så mye møkk! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Synes Strength and Honour er super. Nå har jeg ikke hørt alt SW har gitt ut, men det jeg har kommet over har vært bra. Nachzehrer var et av fjordårets høydepunker for min del. Sjekk ut Helt enig! Etter det jeg har hørt er det ikke så mye annet av SW som har det samme trøkket eller det samme drivet som Strength and Honour. Lastet ned "W.A.T.W.T.C.O.T.B.W.O.A.A." for et par uker siden, og selv om det er gøy med noe nytt, virker den liksom svært så blodfattig i forhold til Strength. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Siste SW er rar. Kommer aldri inn i den, produksjonen er sær, spesielt på trommefronten. Så da konkluderer jeg med at den er kjip. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Black metal scenen er så selvhøytidelig. Mulig jeg bare sitter med et overfladisk inntrykk. Men, slik jeg ser det, så blir det litt vel mye teater, drama og rollespill. Kult når man er naiv tenåring, men finnes det BM som passer for "voksne"? Kom gjerne med forslag til no-nonsense BM. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Rata101: Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice Endret 9. april 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Black metal scenen er så selvhøytidelig. Mulig jeg bare sitter med et overfladisk inntrykk. Men, slik jeg ser det, så blir det litt vel mye teater, drama og rollespill. Kult når man er naiv tenåring, men finnes det BM som passer for "voksne"? Kom gjerne med forslag til no-nonsense BM. Jeg skjønner ikke helt hvordan man i det hele tatt kan kalle store deler av black-metal scenen for overfladisk, med tanke på at hele "teater, drama og rollespill" biten helt siden starten har vært essensielt for hvordan sjangeren har utviklet seg. (Noen har forblitt "true and grim" - gjerne mer teateralske og sånt, mens noen endrer seg og blir mer jordnære? - eller noe sånt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Vil ha hele Goblin nå *OFWGKTA* Secon'd, absolutt den sangen jeg liker best av alt de har ute på Youtube. Digger grooven. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Takk CypheroN Veldig interessant. Sjekket dem ut på spotify, og liker det jeg har hørt så langt. Norsk band btw. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvordan man i det hele tatt kan kalle store deler av black-metal scenen for overfladisk, med tanke på at hele "teater, drama og rollespill" biten helt siden starten har vært essensielt for hvordan sjangeren har utviklet seg. (Noen har forblitt "true and grim" - gjerne mer teateralske og sånt, mens noen endrer seg og blir mer jordnære? - eller noe sånt) Jeg utrykte meg kanskje nonchalant, sorry. Jeg har ærlig talt lite peiling på BM. Jeg var mest ute etter å finne noe som passet for meg. Når jeg sa "overfladisk inntrykk", så mente jeg at mitt inntrykk var overfladisk, ikke at BM var overfladisk. Endret 9. april 2011 av Rata101 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det forstår jeg godt Husker at det som fascinerte meg med black metal i forkant av jeg begynte å høre på det, var at det virket som helt umulig musikk å høre på til vanlig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Pretensiøs hipster bullshit, som det nevnes i kommentarfeltet under videoen. 2.30 og utover er bare magisk. Kanskje litt for sært for enkelte. Aldri sett videoen før, den var faen meg merkelig. http://www.youtube.com/watch?v=fYEAflCO4Eo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå