Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Nei, æsj, her var det overvekt av Kaizers. På tide å heve standarden en smule.

Kunstmusikk/noise/whatever vil jeg alltid ha vanskelig for å høre på for nytelsens skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noise, ja. Aldri helt skjønt hvordan ulyder, kaos og bråk kan være nytbart, men vi er da forskjellige. At Merzbow har relativt høy popularitet på Spotify er for meg ubegripelig. Jeg sier ikke att det er noe galt med det, men at det er såpass mange som hører på det hadde jeg ikke trodd. Stemninga er vel grunnen til at folk hører på det, hva? Må inrømme at det fungerer, for jeg blir ganske uggen av å høre på det.

Endret av jubb
Lenke til kommentar
[My Bloody Valentine - To Here Knows When]

Beste sporet på Loveless, etter min mening. Det er noe merkelig ved den låten, akkurat som om den tvinger meg til å gi slipp på alle tanker og som samtidig retter all fokus mot å nyte de få minuttene den varer.

Lenke til kommentar

PJ Harvey - Let England Shake

post-141325-0-89586200-1300398805_thumb.jpg

 

Jeg har ikke sett det har blitt skrevet så mye om denne plata på forumet. Jeg har hørt på plata kontinuerlig siden den kom ut. Det er sjeldent, eller aldri jeg har lagt min elsk på en plate så umiddelbart. Den satt som et skudd ved første lytt og fortsetter bare å vokse. Den blir ikke kjedelig ett sekund, og har ikke èn svak låt! Anbefales :love:

 

Sjekk den ut:

post-141325-0-02528600-1300399753_thumb.pngpost-141325-0-13402600-1300399764_thumb.png

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Liker! Veldig groovy.

Fikk beskjed fra Play.com at det ikke var mulig å sende en viss CD jeg ville ha til Europa. Noen som vet hvorfor det er sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...