Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, digger den. Spilt ihjel det albumet, så begynner å gå litt lei. Liker egentlig alle låtene. Hører alltid på albumet i sin helhet, men må jeg trekke frem enkeltlåter står kanskje Dark Fantasy, Gorgeous og Monster høyest.

 

E:Glemte Hell of a Life, superkul

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Noen her inne som liker My Beautiful Dark Twisted Fantasy? Ufattelig godt album må jeg si, og jeg har aldri likt Mr. Kanye før.

 

Favorittlåtene er Dark Fantasy, Gorgeous, Power, Devil In A New Dress og Runaway, men albumet som helhet er flott som fjell.

JA :D

Hører alltid på det når jeg er på skolen (på prøver etc.)

Gorgeous, So Appalled og Devil In A New Dress er nok favorittene, men hører som vanlig bare gjennom hele.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noen her inne som liker My Beautiful Dark Twisted Fantasy? Ufattelig godt album må jeg si, og jeg har aldri likt Mr. Kanye før.

 

Favorittlåtene er Dark Fantasy, Gorgeous, Power, Devil In A New Dress og Runaway, men albumet som helhet er flott som fjell.

 

Har vurdert å gi det en sjanse men ikke helt tatt steget. Har forøvrig fått opp ørene for Toro Y Moi, minner veldig om Neon Indian.

 

E:

Quote.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Toro Y Moi, minner veldig om Neon Indian.

 

Isåffal må jeg skjekke dem ut for Psychic Chams-albumet av Neon Indian er deilig. :)

http://www.youtube.com/watch?v=qlJ27Dcv4fc&feature=BF&list=PLDD2240BF8AA88DC9&index=3

 

Begynt å like Kaizers Orchestra i det siste, noen som har noen anbefalinger :) ?

 

Live in Vega har jo alle godsakerne samlet på ett album. Om du ikke har noe veldig i mot live.

 

 

Noen som har noe ska og anbefale meg? Helst den gode gamle stilen. Ska punk blir mest bare bråk.

Endret av jubb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bris er nydelig! Husker jeg lånte plata på biblioteket når jeg var sånn 13-14. Ei jente jeg husker som veldig musikkinteressert (og søt) på den tida snakket om hvor mye hun eeeelsket den sangen, så jeg måtte jo høre.

 

Rare greier, hvordan det kommer tilbake til en på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...