Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi lage ''Den Store House-tråden''? Vi kan styre og stelle med den tråden. :)

Har prøvd meg på det en gang tidligere. Ganske dårlig respons. Her.

 

Men hvis du skal opprette en house-tråd, er jeg med. :)

Ja, vi kunne opprettet den. Utrolig egentlig hvor lite personer det er som hører på dette. Jeg har utrolig mye jeg skulle kommet med.

 

Blant annet; Michael Grey, Dennis Christophe, Denis Naidanow, Olav Basoski m.fl.

6748385[/snapback]

Go for it. "Den store House-tråden" eller noe sånt.

 

*høre på Antoine Clamaran - Dancefloor FG Summer 2006* :love:

6748454[/snapback]

 

House er gøy. "Fuck me im famous" :D

Lenke til kommentar
Til de det måtte interessere (dvs bl.a. meg), Keiji Haino spiller i Oslo 7. september, på Blå, arrangert av Dans for voksne.

 

Edit:skrvlf

6705262[/snapback]

 

Oyh! Cryptopsy og Keiji Haino med bare noen dagers mellomrom? Jeg spermer av glede.

6713503[/snapback]

For de det fremdeles måtte interessere, Keiji Haino er flyttet fra Blå til Betong.

Biletter skal være lagt ut for forsalg.

Lenke til kommentar

To siste CD-kjøpene som roterer friskt i CD-spilleren:

 

Godsmack - IV:

 

Godsmackivcover.jpg

 

Fengende hardrock uten de store overraskelsene. Jeg klarer ikke å slutte å tenke at det er slik Metallica skulle ønske at de hørtes ut.

 

lostprophets - Liberation Transmission:

 

200px-740276792_l.jpg

 

Blankpolert, ultrakommersiell gladmetallgruppe som har mistet gnisten, men fremdeles leverer musikk som svinger. Til tider latterlig fengende.

Lenke til kommentar

200638_173859_1_024.jpg

 

HERREGUD, dette er pensum for alle som liker god musikk. Allerede på førstesporet "Friede Sei Mit Dir" kjenner man ølsmaken i halsen og begynner å headbange i hundreogskitfort. Etter den sinnsyke starten kommer de musikalske godbitene som perler på en snor. Det er utallige gåsehudpartier som gir deg lyst til å hoppe opp på bussen, spille luftgitar mens du synger med; "WENN ICH TRÄUME!!!". I tillegg er produksjonen massiv og gir de herlige låtene et perfekt fundament. Sist, men ikke minst er tekstene mildt sagt überkrieg. Allerede nå er jeg fristet til å utrope min favoritt til årets album.

 

Leute, reitet zum nächsten CD-Dealer und holt euch das neue Reiter Album! --> Play.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...