SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I alle dager. Jeg sitter og ser på siste Saturday Night Live nå. Hva i alle verdensdeler har skjedd med Linkin Park? Hva i alle dager var det for slags sjanger de var? Emo-pop? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Vet ikke hva som har skjedd med dem, men kan ikke se for meg at de er så mye verre enn de har vært. Andre enn meg som ser fram til denne forresten? Endret 7. februar 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ai, for et cover! De har ikke rent lite til overs for detaljer. Gleder meg til den plata. Det blir spennende å se hvilken retning de kommer til å ta. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja la oss håpe de gir oss noe originalt, og ikke faller for noe radiovennlig piss Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Me! Me! Me! Kan bli litt spennande. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Pulp til Øya Med Fleet Foxes allerede klar frister det veldig å ta turen... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fikk med meg det der. Er helt sykt hva disse folka får til. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 The Qemists - Spirit In The System Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Pulp er så sinnsjukt bra. men blir ikke å betale flere tusen for å stå hundre meter unna de. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QS-aerse5Ig Disregard everything, and just listen to the vocals. For ein fantastisk stemme! Kunne trengt nokre anbefalingar med fantastiske, kraftige og kvinnelege vokalar. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hirschgebrüll Flott om du er lysten på en blanding av støy, ambient og minimalisme Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) wat. relativt nytt album med conrad schnitzler inni bildet. Har liksom ikke hørt noe fra han siden det lille samarbeidet hans med Mayhem i 93. Trodde fyren var borte fra kloden EDIT: Samarbeidet mellom Mayhem og Schnitzler var vel egentlig i '87, men det var vel i 93 jeg hørte det Endret 10. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vet lite om fyren, men var vel han som snekra sammen Silvester Anfang introen til Deathcrush? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er helt riktig. Fantastisk forskrudd musikkstykke Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Pulp er så sinnsjukt bra. men blir ikke å betale flere tusen for å stå hundre meter unna de. Vel, hvis du venter og helst har en venn eller flere som henter drikke mens du eller andre tar vare på plassen kan du stå 2 meter ifra dem. Veit ikke hvordan konserter du er på, men jeg har aldri kunnet stå foran tryne på en artist som spiller på en konsert. Vel, ved unntak av Dimitri From Paris på Betong...(under at jeg ikke ble slått til av en vakt eller kasta ut så full jeg var da) http://www.youtube.com/watch?v=p4r1mOcESEw Fikk så flashbacks fra Roskilde i fjor med denne videoen av Kings of Convenience hvor de covrer "It's My Party" av Lesley Gore. Slår alle "rolig-konsertene" jeg har vært på. Inkludert Bright Eyes. Endret 12. februar 2011 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 aarolilja: Kan du vær så snill å forklare hvordan konserter jeg kan gå foran trynet på slike artister som Pulp og lingende? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Dinosaur Jr. @ Peer Gynt-salen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Ah så Kings of Convenience på Peace and Love i Borlänge. Hadde aldri hørt de før og var noe skeptisk, men en søt jente dro meg med dit. Vi var brisne, glade og faen for en herlig opplevelse det var, så avslappet og herlig kontakt med publikum. Har hørt på de ettertid, men det har aldri fallt meg helt i smak, men gode minner er det. Ofte er det ukjente artister som er best på konserter, fordi du ikke har de samme forventningene. Ofte da jeg har sett mine favoritter må jeg innrømme at jeg har blitt noe skuffet. Endret 13. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 http://www.thekingoflimbs.com Dør av lykke. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå