Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wat. relativt nytt album med conrad schnitzler inni bildet. Har liksom ikke hørt noe fra han siden det lille samarbeidet hans med Mayhem i 93. Trodde fyren var borte fra kloden :p

 

EDIT: Samarbeidet mellom Mayhem og Schnitzler var vel egentlig i '87, men det var vel i 93 jeg hørte det

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Pulp er så sinnsjukt bra. men blir ikke å betale flere tusen for å stå hundre meter unna de.

 

Vel, hvis du venter og helst har en venn eller flere som henter drikke mens du eller andre tar vare på plassen kan du stå 2 meter ifra dem. Veit ikke hvordan konserter du er på, men jeg har aldri kunnet stå foran tryne på en artist som spiller på en konsert. Vel, ved unntak av Dimitri From Paris på Betong...(under at jeg ikke ble slått til av en vakt eller kasta ut så full jeg var da)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=p4r1mOcESEw

Fikk så flashbacks fra Roskilde i fjor med denne videoen av Kings of Convenience hvor de covrer "It's My Party" av Lesley Gore. Slår alle "rolig-konsertene" jeg har vært på. Inkludert Bright Eyes.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ah så Kings of Convenience på Peace and Love i Borlänge. Hadde aldri hørt de før og var noe skeptisk, men en søt jente dro meg med dit. Vi var brisne, glade og faen for en herlig opplevelse det var, så avslappet og herlig kontakt med publikum.

Har hørt på de ettertid, men det har aldri fallt meg helt i smak, men gode minner er det. :love:

 

Ofte er det ukjente artister som er best på konserter, fordi du ikke har de samme forventningene. Ofte da jeg har sett mine favoritter må jeg innrømme at jeg har blitt noe skuffet.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...