Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, i morgon tidleg flyttar eg, og dette blir sansynlegvis den siste posten fra meg på dette forumet på ei god stund. Dersom eg ikkje finner ut at eg skal kjøpe meg ein laptop, that is, men aktiviteten fra mi side blir nok ganske liten det kommande året.

Så just in case, goodbye guttaboys, håpar de klarer å holde liv her utan meg. I luv u all. <3

6738723[/snapback]

/cry

 

*klemme*

Lenke til kommentar
Vel, i morgon tidleg flyttar eg, og dette blir sansynlegvis den siste posten fra meg på dette forumet på ei god stund. Dersom eg ikkje finner ut at eg skal kjøpe meg ein laptop, that is, men aktiviteten fra mi side blir nok ganske liten det kommande året.

Så just in case, goodbye guttaboys, håpar de klarer å holde liv her utan meg. I luv u all. <3

6738723[/snapback]

 

koz&klem&lykketil<3

 

k9z

Lenke til kommentar

Siste skive; Mushroomhead - Savior Sorrow

 

Til å se så forbanna harde ut så spiller de ikke akkurat verdens råeste musikk. Albumet virker helt ok så langt, kanskje det vokser på meg?

 

Sangen Erase the Doubt er iallefall knallbra. Powerman 5000 møter Pantera. ^^

 

bandskull1.jpg

 

:wee:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Veit at noen snakka om Hed Kandi lenger bak, så da lurer jeg på om noen var på Hed Kandi party i Oslo i dag, og jeg vil gjerne vite åssen det var :)

6744468[/snapback]

Jeg vil også vite.

 

Propaganda:

Skal vi lage ''Den Store House-tråden''? Vi kan styre og stelle med den tråden. :)

Lenke til kommentar
Skal vi lage ''Den Store House-tråden''? Vi kan styre og stelle med den tråden. :)

Har prøvd meg på det en gang tidligere. Ganske dårlig respons. Her.

 

Men hvis du skal opprette en house-tråd, er jeg med. :)

Ja, vi kunne opprettet den. Utrolig egentlig hvor lite personer det er som hører på dette. Jeg har utrolig mye jeg skulle kommet med.

 

Blant annet; Michael Grey, Dennis Christophe, Denis Naidanow, Olav Basoski m.fl.

Lenke til kommentar
Skal vi lage ''Den Store House-tråden''? Vi kan styre og stelle med den tråden. :)

Har prøvd meg på det en gang tidligere. Ganske dårlig respons. Her.

 

Men hvis du skal opprette en house-tråd, er jeg med. :)

Ja, vi kunne opprettet den. Utrolig egentlig hvor lite personer det er som hører på dette. Jeg har utrolig mye jeg skulle kommet med.

 

Blant annet; Michael Grey, Dennis Christophe, Denis Naidanow, Olav Basoski m.fl.

6748385[/snapback]

Go for it. "Den store House-tråden" eller noe sånt.

 

*høre på Antoine Clamaran - Dancefloor FG Summer 2006* :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...