Cuneax Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) I låtene "Unison" av Björk og "Lost in Moments" av Ulver blir musikken akkompagnert av vanvittig vakker koring. Har vi noen flere eksempler på dette? Gjerne noe i samme bane som de overnevnte. Endret 24. august 2006 av cun Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kanskje ikke i samme sjikte, men når jeg tenker koring, er atom Heart Mother det første som slår meg. Over tyve minutter med rock kombinert med basuner og andre snodige instrumenter, og i lette overganger et hav av vakker koring. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Modern Talking er litt kult 6738820[/snapback] litt? Det er jo driiit bra. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Tenker med grøss og gru på remix-plata som kom ut for noen år siden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vel, i morgon tidleg flyttar eg, og dette blir sansynlegvis den siste posten fra meg på dette forumet på ei god stund. Dersom eg ikkje finner ut at eg skal kjøpe meg ein laptop, that is, men aktiviteten fra mi side blir nok ganske liten det kommande året. Så just in case, goodbye guttaboys, håpar de klarer å holde liv her utan meg. I luv u all. <3 6738723[/snapback] /cry *klemme* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vel, i morgon tidleg flyttar eg, og dette blir sansynlegvis den siste posten fra meg på dette forumet på ei god stund. Dersom eg ikkje finner ut at eg skal kjøpe meg ein laptop, that is, men aktiviteten fra mi side blir nok ganske liten det kommande året. Så just in case, goodbye guttaboys, håpar de klarer å holde liv her utan meg. I luv u all. <3 6738723[/snapback] koz&klem&lykketil<3 k9z Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 OT: Hvor skal Satrucci_? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Siste skive; Mushroomhead - Savior Sorrow Til å se så forbanna harde ut så spiller de ikke akkurat verdens råeste musikk. Albumet virker helt ok så langt, kanskje det vokser på meg? Sangen Erase the Doubt er iallefall knallbra. Powerman 5000 møter Pantera. ^^ Endret 25. august 2006 av LarsP Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Alltid like kult å gå på skattejakt i egen platesamling. The Flower Kings - Stardust We Are er en usannsynlig kul skive! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Herregud så herlig Torture Killer - Swarm! er <3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Herregud så herlig Torture Killer - Swarm! er <3 6741357[/snapback] OT: Kai, du var tilfeldigvis ikke i Sverige mandag forrige uke, syntes jeg så deg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Herregud så herlig Torture Killer - Swarm! er <3 6741357[/snapback] OT: Kai, du var tilfeldigvis ikke i Sverige mandag forrige uke, syntes jeg så deg. 6742805[/snapback] Det var nok ikke meg, nei. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 OT: Hvor skal Satrucci_? 6739791[/snapback] Sikkert en eller form for internatskole evt. hybel. Har flyttet inn på en slik selv, og selv om jeg har kjøpt bærbar blir nok aktiviteten min i hvertfall litt begrenset. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Veit at noen snakka om Hed Kandi lenger bak, så da lurer jeg på om noen var på Hed Kandi party i Oslo i dag, og jeg vil gjerne vite åssen det var Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Veit at noen snakka om Hed Kandi lenger bak, så da lurer jeg på om noen var på Hed Kandi party i Oslo i dag, og jeg vil gjerne vite åssen det var 6744468[/snapback] Jeg vil også vite. Propaganda: Skal vi lage ''Den Store House-tråden''? Vi kan styre og stelle med den tråden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Herregud så herlig Torture Killer - Swarm! er <3 6741357[/snapback] Oh yeah! hører på In Flames - Clayman, konge album! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ser at Rockefeller feirer 20 år omtrent nå, mange band som spiller. Bl.a Satyricon, Enslaved og Ralph myers and the jack herren band. Noen som har tenkt seg på noe sånt? Tror jeg kanskje skal ta turen til Satyricon og Ralph myers (Er mulig å sitte på galeriet for de under 18 år). Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Skal vi lage ''Den Store House-tråden''? Vi kan styre og stelle med den tråden. 6745658[/snapback] Har prøvd meg på det en gang tidligere. Ganske dårlig respons. Her. Men hvis du skal opprette en house-tråd, er jeg med. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Skal vi lage ''Den Store House-tråden''? Vi kan styre og stelle med den tråden. Har prøvd meg på det en gang tidligere. Ganske dårlig respons. Her. Men hvis du skal opprette en house-tråd, er jeg med. Ja, vi kunne opprettet den. Utrolig egentlig hvor lite personer det er som hører på dette. Jeg har utrolig mye jeg skulle kommet med. Blant annet; Michael Grey, Dennis Christophe, Denis Naidanow, Olav Basoski m.fl. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Skal vi lage ''Den Store House-tråden''? Vi kan styre og stelle med den tråden. Har prøvd meg på det en gang tidligere. Ganske dårlig respons. Her. Men hvis du skal opprette en house-tråd, er jeg med. Ja, vi kunne opprettet den. Utrolig egentlig hvor lite personer det er som hører på dette. Jeg har utrolig mye jeg skulle kommet med. Blant annet; Michael Grey, Dennis Christophe, Denis Naidanow, Olav Basoski m.fl. 6748385[/snapback] Go for it. "Den store House-tråden" eller noe sånt. *høre på Antoine Clamaran - Dancefloor FG Summer 2006* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå