Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, hvis du liker slik musikk. Jeg liker det ikke helt, og fikk nok av Ida Maria etter reprise hver time på radio`en da "Oh My God" var en hit. Ja, jeg er veldig glad i slik musikk, og har alt Ida Maria har utgitt. På vinyl, CD og digitalt. Samt et par ripp fra radio. Men så igjen, jeg hører på så mye. Kid Cudi også. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg kjøpte nettopp førstepressingen av The Sunlandic Twins på vinyl, og det følger med en bonus-EP der hele den ene siden er håndgravert av the one and only David Barnes. Jeg vurderer om jeg skal ramme den inn… Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Blir Londontur på meg snart, og bare lurer på om det er noen bra platesjapper nære sentrum? Hadde vært grisefett å fått med seg noen vinyler hjem. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 HMV har jo meget godt utvalg. Ligger nær Piccadilly Circus. Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hva synes folk om Kings Of Leon sitt nyeste album? Noen favoritt låter? Favoritter fra tidligere album? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Liker best The Face fra det nye albumet. Favoritter fra tidligere album: Taper Jean Girl Knocked Up Sex On Fire Manhattan Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Åpningslåta er fin, resten falt ikke så veldig i smak, men det skal sies at jeg bare har hatt én gjennomhøring, så. De satte et litt annet nivå med Only By The Night, så det var litt uvant å høre dem i sitt gamle skinn med mer country-pregede låter. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vil bare komme med en anbefaling: Punisment of Luxury! Kom over denne gruppa, og albumet Laughing Academy (1979) for noen dager siden, og har enormt kick på bandet/ plata nå. I følge Wikipedia spiller de post-punk, men det er klare elementer fra psykedelisk rock, prog osv... To yndlingslåter: http://www.youtube.com/watch?v=IehPNOEHMa4 Obsession http://www.youtube.com/watch?v=YcnOj0XmzFM The Message Sjekk ut: Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kings of Leon er så flaut band. se bare på coveret. ufffffffffff. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Da har du ikke hørt Sunn O))) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det stemmer nok Jeg har prøvd, men får ikke til Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Det stemmer nok Jeg har prøvd, men får ikke til Black One er det mest tilgjengelige albumet. Det har kortere låter og mindre minimal drone, enn de albumene inneholder. Liker du ikke det, er det lite vite vits å sjekke ut deres tidlige utgivelser i alle fall. Endret 17. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som i det hele tatt har hørt om Pure Sound Destiny? Noen meninger? Jeg synes det bare er Pure Awesomenesseses! Og foresten, hvordan får man lenke til spotify ved å lage sånn knapp der det er bilde av Spotify logoen, sånn som i posten over? Anyways: spotify:album:0N2wUJWijYBNgHI0vWbmLS Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som kan hjelpe meg her? Skal til London i morgen, og trenger tips til bra musikksjapper. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Musikk fra musikaler kan være så himla bra: http://www.youtube.com/watch?v=dDzxn66W3uM Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Musikk fra musikaler kan være så himla bra: Jeg er så enig! Jeg elsker denne! Ian Gillan er så UTROLIG bra! http://www.youtube.com/watch?v=O2cCuadivpE Endret 18. november 2010 av Br0dskive Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har noen anbefalinger til keltisk musikk lignende Ronan Hardimans Lord of the Dance? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå