Coa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 David Eugene Edwards er et geni. Synd at jeg ikke har oppdaget han før. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Køntriens mørke stebror. Et geni, han også. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Aaaaah *lukke øynene og nyte* 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Lenge siden jeg har hørt på Motorpsycho men jeg frisket nylig opp med Timothy's Monster og Demon Box. Hvilke album anbefaler dere foruten de to nevnte? In the Fishtank 10, hvor de slår seg sammen med hornseksjonen til Jaga Jazzist. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 I dag fant jeg ut at Shining spiller på Blæst 13. oktober. Jeg jublet (fikk ikke sett de på Pstereo). Så fant jeg ut at det var 20. års grense. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Lenge siden jeg har hørt på Motorpsycho men jeg frisket nylig opp med Timothy's Monster og Demon Box. Hvilke album anbefaler dere foruten de to nevnte? In the Fishtank 10, hvor de slår seg sammen med hornseksjonen til Jaga Jazzist. Det har jeg hørt. I grunn en veldig bra skive! Endret 6. oktober 2010 av tjalla Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 An Introduction to Syd Barrett Shine on Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hele albumet er fantastisk. Forguder mannen, historien, legenden Syd Barrett. http://www.youtube.com/watch?v=qPRO-XFh8g8&feature=related Endret 6. oktober 2010 av niko. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Musikkvideon til "Jugband Blues" er så sterk. Hans adjö, han ser ikke frisk ut der heller. http://www.youtube.com/watch?v=RTtXVrANEhU Endret 6. oktober 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 I dag fant jeg ut at Shining spiller på Blæst 13. oktober. Jeg jublet (fikk ikke sett de på Pstereo). Så fant jeg ut at det var 20. års grense. Lol, trodde du var eldre. Men hva er egentlig vitsen med 20? Er jo en del fans fra 17-19, vil jeg tro. De svenske eller de norske, btw? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Elsker det klippet. Mener å huske at det er fra en lokal scene i Cambridge. Høsten 1968. 68 eller 69. Uansett: Se det drøye lyset. Syd var fantastisk og Jugband Blues er en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men hva er egentlig vitsen med 20? Er jo en del fans fra 17-19, vil jeg tro. De svenske eller de norske, btw? Norske. Så lenge de enkelt fyller lokalene med 20-årsgrense har de vel ingen grunn til å slippe inn smårollinger. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men hva er egentlig vitsen med 20? Er jo en del fans fra 17-19, vil jeg tro. De svenske eller de norske, btw? Norske. Så lenge de enkelt fyller lokalene med 20-årsgrense har de vel ingen grunn til å slippe inn smårollinger. ...som ei får kjøpe alkohol. Dårlig business. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kunne jo vært 18 i det minste. :/ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 De svenske jentene i First Aid Kit covrer Fever Ray's "When I Grow Up". En av de beste coverlåtene jeg har hørt på lenge, faktisk bedre enn originalen vil jeg påstå. http://www.youtube.com/watch?v=SQxhjSagqaU Litt bedre lyd på Spotify eller Hypem. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Wow. Fantastisk musikktips, thesinner Takk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Herlig sang å slappe av og dagdrømme til, veldig ulikt Rolling Stones: http://www.youtube.com/watch?v=1ablOSPY9BQ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 De svenske jentene i First Aid Kit covrer Fever Ray's "When I Grow Up". En av de beste coverlåtene jeg har hørt på lenge, faktisk bedre enn originalen vil jeg påstå. Oioi. Fantastisk! Slik musikk likar eg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå