Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en sang fra 1999-2002 en plass (er ikke sikker på dette). I musikkvideoen er det slik at det er en mørkhudet mann og en mus/et eller annet som ser på TV og på et program der alle blir "hyptnotisert" av musikken. Så kommer det masse aliens osv. mot slutten av musikkvidoen som synger med i sangen.

 

Har ikke hørt denne sangen på mange mange år, aldri visst hva den het heller. Om noen finner den igjen er jeg høyest imponert. Den har gått en del på MTV i sin tid, og på radioen vel og merke.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg leter etter noe musikk :p Er ikke sikker på om dette er rette stedet og spørre.

Det som er det morsome er at jeg vet ikke helt hva jeg leter etter.

 

Men jeg ser etter noe kor/orkester musikk som tar av. Hvis noen forstår hva jeg mener. Jeg fant noe fra Vangelis album: 1492. Men det blir på en måte litt for tamt. Også fyunnet noe fra gregorian men ikke helt det jeg ser etter. Jeg gjør det litt vanskelig nå. Men det er den type musikk jeg leter etter. Noen som har noen forslag? Eller som vet hva sjangeren heter?

Jeg er taknemlig for alle tips og svar:)

Tjaa. Noe som

Era - Divano

eller

Orffs Carmina Burana - O Fortuna?

 

Da snakker vi i såfall gregorian/medieval/new age/chanting/opera.

 

 

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Er det mulig å faile så mye...

 

Eh, hva behager?

 

Hvem feiler?

Har en misstanke om at det er videoen over. I såfall er jeg uenig, for den passer jo ekstremt bra til visse anledninger.

 

Jepp. Det er en kanon låt å spille på fest. Det er umulig å ikke bli i topphumør av å høre denne etter å ha drukket et par øl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...