Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt igjennom Röyksopp sitt nye album, Senior et par ganger nå. Det er helt fantastisk! Elsker det, snakk om herlig, deilig og avslappende musikk! :love:

Jeg har hørt gjennom den selv et par ganger, og må si jeg syns den er mye bedre enn sin forgjenger Junior. Får følelsen av at de tenker mer på albumet i en helhet i stedet for å produsere noen låter som kan bli populær gjennom radio osv. Noe jeg liker :)

Jeg skjenner det skal bli en fin plate å sette på når jeg skal legge meg, som du sa, deilig og avslappende!

Lenke til kommentar

Skal sjekke ut Dylan LeBlanc! Når jeg hørte på Townes i går så kom jeg over en låt, Nothin', som Alison Krauss og Robert Plant gjorde en cover av på Raising Sand platen de gjorde for noen år tilbake, likte veldig godt det meste av platen, og konserten de hadde i Bergenshallen når de turnerte med platen var også veldig bra, en av de beste jeg har vert på, satt på andre rad :dribble:

 

http://www.youtube.com/watch?v=qxPfc9A3BlU

Lenke til kommentar

Låten du helst IKKE vil høre.

Dette er en låt snekret i sammen av en haug med elementer innen musikk som folk missliker. Jeg syntes det var litt interessant, for jeg hadde faktisk ingenting i mot den. Det verste jeg vet er låter som er kjedelige, forutsigbare og at man får følelsen av at man har hørt tilsvarende en milliard ganger før, men denne har ingenting av dette, tvert i mot, den var jo både kreativ og underholdende. Så hva syntes dere?

Lenke til kommentar

Låten du helst IKKE vil høre.

Dette er en låt snekret i sammen av en haug med elementer innen musikk som folk missliker. Jeg syntes det var litt interessant, for jeg hadde faktisk ingenting i mot den. Det verste jeg vet er låter som er kjedelige, forutsigbare og at man får følelsen av at man har hørt tilsvarende en milliard ganger før, men denne har ingenting av dette, tvert i mot, den var jo både kreativ og underholdende. Så hva syntes dere?

 

Var egentlig ikkje så utrolig dårlig, bare dørgende kjedelig.... :hmm:

 

NEI VENT!!!! :mad: Nå kom det Skrikete jente "rapping" :mad: :mad: :no:

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...