Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud så deilig Anathema - A Fine Day to Exit er... Selv om jeg vanligvis hører mest på metall må jeg si jeg er ganske glad for stilskiftet dems. Hva synes folket?

6697906[/snapback]

Nå har jeg bare Judgement og Resonance 2, men utifra de to platene syns jeg Anathema er ganske kjedelig..

Lenke til kommentar
Herregud så deilig Anathema - A Fine Day to Exit er... Selv om jeg vanligvis hører mest på metall må jeg si jeg er ganske glad for stilskiftet dems. Hva synes folket?

6697906[/snapback]

Nå har jeg bare Judgement og Resonance 2, men utifra de to platene syns jeg Anathema er ganske kjedelig..

6699508[/snapback]

 

veldig forskjellige skiver

Lenke til kommentar
Jasså. Har aldri fått sansen for Ralph Myerz jeg. Noe å anbefale?

6692189[/snapback]

Trodde du likte alt som de kewle folka liker, jeg... :hmm:

6700525[/snapback]

10hi k9z f9z :wee:

 

-Nyhus-: Your New Best Friends er det beste albumet.

 

Fikk foresten Still Life, Morningrise og My Arms, Your Hearse + Lamentations DVD-en i posten i dag. Yay!

Lenke til kommentar
Å huttemitu, det blir megaordre fra Aurora Borealis gitt. Handlekorga bikket £200 ganske kjapt. :blush:

 

Btw, noen som har hørt om Keiji Haino/Sitaar Tah - Animamima?

 

Incredible looking and bizarre sounding, once again...

 

90+ min. live drone event billed as ANIMAMIMA featuring HAINO playing vocals, flute, electric tanbur, rhythum box, electric hurdy gurdy and electric sruthi-box, also playing is the group called SITAAR TAH! which is a 20 piece sitar orchestra, guesting for this one time meeting was FUYUKI YAMAKAWA who plays Igil, and throat singing. based on the instrumentation present i think one can get a pretty good idea of what the sonics are like. The recording quality is really amazing James Plotkin did a fantastic job with mastering duties as always.

The layout features a 120lb dust jacket style, letterpress diecut cover, with an inner 1/2 fold cover saddle stapled to the inside. Letterpres work done by MOONTREEARTS who did the last haino covers as well, the design was done by Stephen OÕMalley. One time pressing of 1000 copies

 

Dette høres SÆRT og FETT ut.

6462462[/snapback]

Til de det måtte interessere (dvs bl.a. meg), Keiji Haino spiller i Oslo 7. september, på Blå, arrangert av Dans for voksne.

 

Edit:skrvlf

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Jasså. Har aldri fått sansen for Ralph Myerz jeg. Noe å anbefale?

6692189[/snapback]

Trodde du likte alt som de kewle folka liker, jeg... :hmm:

6700525[/snapback]

Dummeste påstanden jeg har hørt på lenge. Hadde jeg skullet dilte etter folk her på forumet, hadde jeg måttet kaste alle maidenskivene mine, da maiden er et skikkelig "nei, nei" band her på forumet. Gjør jeg det? Nei.

 

-Nyhus-: Your New Best Friends er det beste albumet.

Takker, da kan jeg sjekke ut dette.

 

 

*Innlegget redigert av moderator ihht. forumets retningslinjer*

 

edit:

Jadda, jadda.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Rotet rundt i boden forleden og fant en cd jeg ikke har hørt på på årevis. Hvorfor fatter jeg ikke, den er meget god og en av de bedre som en nordmann har laget og utrolig bra for å være debutalbum. Selv om mannen bak den er erfaren i Norges største gruppe gjennom tidene. Snakker selvfølgelig om Savoys Mary Is Coming. SKikkelig godrock, med låtene Get Up Now, Tears from a stone, We will never forget, Raise your sleepy head og ikke minst Velvet.

 

Hvordan jeg har klart å gjemme denne vekk inne i boden er en skam. 10 år gammal cd, jeg begynner virkelig å bli gammal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...