Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne sikkert likt NMH, hadde det ikke vært for den ubehagelige vokalen. Syntes rett og slett den høres litt sur ut. Tittellåten på Aeroplane er jo fengende om ikke annet.

 

Edit: Har dere hørt Been Listening av Johnny Flynn? Kom for bare ett parr måneder siden. Har ikke hørt så mye på det (oppdaga det netopp), men virker veldig lovende! Anbefales for dem som liker folkrock og alle andre for den sags skyld.

 

http://open.spotify.com/track/6nPfKaJiV9bTcOeEoUfJSy

Endret av jubb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ohh...

 

Pitchfork om årets Øyafestivalen

 

Sitter å ser hva jeg gleder meg mest til av plater i høst. Så langt er det nye plater av:

!!!(chk chk chk): Kanskje en av de mest huskbare konsertene på Øya, hvis du liker LCD Soundsystem så sjekk ut dette bandet.

Eels: Har jo mange bra låter.

Klaxons: Forrige albumet var bra, men ble også fort lei.

Røyksopp: The Drug var kul låt, kan lett bli Norges svar på The Knife nærmest med denne måten. Istede for bare elektro-pop Røyksopp som vi kjenner fra før.

Junip: Jose Gonzalez sitt band med album, blir konge. Låta fra Red Dead Redemption er egentlig lagd til det albumet.

John Legend & The Roots: Soul-pop og en av en mine favorittgrupper innenfor hiphop sammen.

Bad Religion: Likte første singlen, ikke akkurat så tøff musikk lenger men jeg liker det og.

 

Ellers No Age, Aloe Blacc, Die Antwoord(eller kanskje ikke), og Kings of Leon(plis, ikke lag sånn mainstream rock igjen, lag noe likt det første materialet).

Lenke til kommentar

Jeg gjenoppdaget denne nydelige låten i dag, årevis siden sist jeg hørte den. Rett og slett helt herlig!

 

 

(Hadde forresten vært interessant å høre hvilken sjanger nybb mener dette er og hva han synes om låta)

 

Ja det der er jo en god gammel slager :thumbup: Og det er vel en reggae/ska-variant...?

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

Jeg gjenoppdaget denne nydelige låten i dag, årevis siden sist jeg hørte den. Rett og slett helt herlig!

 

 

(Hadde forresten vært interessant å høre hvilken sjanger nybb mener dette er og hva han synes om låta)

 

Hahaha. Artig låt. Denne låta får meg ikke til å grine, men får meg heller ikke til å lete etter enda en låt av gruppa. Den hjelper jo på humøret, men tilfredsstiller ikke de kravene jeg har til god musikk, til det som appellerer til meg.

Sjanger sa du? Nei faen, det er umulig å si :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...