Laughing Madcap Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Porcelain er en så digg låt og la stå på annlegget imens man fikser med andre ting. Edit: Av Moby, fra plata Play. Endret 17. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg synes det er alt for kjipt at "alle" bare ser på ITAOTS når de tenker på Neutral Milk Hotel. Invent Yourself A Shortcake, Beauty, Hype City Soundtrack, Unkown Demo #1, Unkown Demo #2, Shannon Monroe's House Demos, Everything Is EP, On Avery Island. Neutral Milk Hotel er mye mer. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Selvfølgelig er det plata folk forbinder med NMH; du kan ikke forvente at alle skal grave frem obskure demoer av et allerede ganske obskurt band. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 I tillegg er ITAOTS det klart beste de har gitt ut. On Avery Island er ganske kul, men kan ikke måle seg med førstnevnte. Lenke til kommentar
jubb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg kunne sikkert likt NMH, hadde det ikke vært for den ubehagelige vokalen. Syntes rett og slett den høres litt sur ut. Tittellåten på Aeroplane er jo fengende om ikke annet. Edit: Har dere hørt Been Listening av Johnny Flynn? Kom for bare ett parr måneder siden. Har ikke hørt så mye på det (oppdaga det netopp), men virker veldig lovende! Anbefales for dem som liker folkrock og alle andre for den sags skyld. http://open.spotify.com/track/6nPfKaJiV9bTcOeEoUfJSy Endret 17. august 2010 av jubb 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Oi, takk. A Larum var en klar 6'er, så er spent på dette. Visste ikke at det var sluppet. Nå skal det høres Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Edit: Har dere hørt Been Listening av Johnny Flynn? Kom for bare ett parr måneder siden. Har ikke hørt så mye på det (oppdaga det netopp), men virker veldig lovende! Anbefales for dem som liker folkrock og alle andre for den sags skyld. Herlegt. Rett og slett herlegt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hørt på det i hele dag. Det har ikke satt seg helt hos meg enda. Stemmen til Johnny er upåklagelig, men syns det ble litt mye i forhold til A Larum. Bare 2-3 sanger som har satt seg hittil, får vente å se. Lenke til kommentar
jubb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har hørt gjennom det ett parr ganger. Er enda i den fasen at det blir bare bedre og bedre, men kjenner at det sitter allerede. Jeg syntes ofte folk-ish-musikk har en tedens til å bli kjedelig i lengden (Fleet Floxes f.eks), men den platen holder ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Folk trur eg er det eg kan høyra på lengst, faktisk... Btw: vil du ha meir folk, sjå tråden min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235997 Lenke til kommentar
jubb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Har sett i den før. Men er bare for å få noe tips. Har lite å bidra med selv. Endret 17. august 2010 av jubb Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ohh... Pitchfork om årets Øyafestivalen Sitter å ser hva jeg gleder meg mest til av plater i høst. Så langt er det nye plater av: !!!(chk chk chk): Kanskje en av de mest huskbare konsertene på Øya, hvis du liker LCD Soundsystem så sjekk ut dette bandet. Eels: Har jo mange bra låter. Klaxons: Forrige albumet var bra, men ble også fort lei. Røyksopp: The Drug var kul låt, kan lett bli Norges svar på The Knife nærmest med denne måten. Istede for bare elektro-pop Røyksopp som vi kjenner fra før. Junip: Jose Gonzalez sitt band med album, blir konge. Låta fra Red Dead Redemption er egentlig lagd til det albumet. John Legend & The Roots: Soul-pop og en av en mine favorittgrupper innenfor hiphop sammen. Bad Religion: Likte første singlen, ikke akkurat så tøff musikk lenger men jeg liker det og. Ellers No Age, Aloe Blacc, Die Antwoord(eller kanskje ikke), og Kings of Leon(plis, ikke lag sånn mainstream rock igjen, lag noe likt det første materialet). Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hørt på Been Listening masse i dag og. Det vokser og vokser. Rett og slett deilig. Ligger på sterk 4'er for meg hittil, med potensiale om. Takk for påminnelsen, jubb. Poste albumet i folk-tråden også kanskje? 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg gjenoppdaget denne nydelige låten i dag, årevis siden sist jeg hørte den. Rett og slett helt herlig! (Hadde forresten vært interessant å høre hvilken sjanger nybb mener dette er og hva han synes om låta) Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg gjenoppdaget denne nydelige låten i dag, årevis siden sist jeg hørte den. Rett og slett helt herlig! (Hadde forresten vært interessant å høre hvilken sjanger nybb mener dette er og hva han synes om låta) Ja det der er jo en god gammel slager Og det er vel en reggae/ska-variant...? Endret 18. august 2010 av grovetussen Lenke til kommentar
jubb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ska. Og ja så til de grader en gladlåt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg gjenoppdaget denne nydelige låten i dag, årevis siden sist jeg hørte den. Rett og slett helt herlig! (Hadde forresten vært interessant å høre hvilken sjanger nybb mener dette er og hva han synes om låta) Hahaha. Artig låt. Denne låta får meg ikke til å grine, men får meg heller ikke til å lete etter enda en låt av gruppa. Den hjelper jo på humøret, men tilfredsstiller ikke de kravene jeg har til god musikk, til det som appellerer til meg. Sjanger sa du? Nei faen, det er umulig å si Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=F03gEzdLa2g Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ville bare si at "Hellbillies - Leite etter lykka" egentlig er en ganske så fengende låt. Noe av det klart bedre av norsk musikk på en stund. Låta passer godt for meg om dagen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hellbillies er dyktige musikere de.. Den finaste eg veit er jo en herlig låt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå