jubb Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Haha, har ikke noe særlig over det, men har faktisk samme oppfattning. Nå er jeg ikke så veldig glad i å bruke nerdestempelet, men de som blir sett på som nerder hører på metal har jeg erfart. Nå er dette veldig generaliserende, men ja. Tror det ligger noe i det. 2 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ingen regler uten untakk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 på . Herre Mein Kampf und Gott, så fascistisk fett dette er! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 The Black Keys - Lies Et band jeg fant ganske nylig. Må si dette fenger. Garasjeband, knekkebrød-lyd på gitaren og litt bluesy seighet over seg. http://www.youtube.com/watch?v=5AVd5RVukcs Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Bare jeg som fikk flashbacks til samfunnsfag på ungdomskolen rundt det bilde ovenfor Black Keys-videoen? Jaa, når du går rundt med samme logo som army`en til Hitler, da er du tøffeste i hele byen... The Black Keys er awsome. Her er noen av favorittlåtene dems hos meg. I`ll Be Your Man She Said, She Said(Beatles-cover) Tighten Up I Got Mine Kom hjem for 3timer siden fra dagens runde på Øyafestivalen. The Flaming Lips var rett og slett konge. Kanskje en av beste bandene jeg har sett live på øya. Kanskje det bandet jeg vil sette opp som mest likt Pink Floyd, men samtidig gjør sin egen greie og. Likte godt konserten, underholdning og jævelig godt liveband i samme slengen. Kjempebra når de spilte "The W.A.N.D.", "Yoshmi Battles The Pink Robots Part 1", og "She Dosen`t Use Jelly". Endret 13. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Åhh.. Jeg skulle også ha vært på øya The Flaming Lips, The National, Converge, Pavement og masse annet bra Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Youth Pictures of Florence Henderson var nok det beste der. men er meget fornøyd med at jeg fikk med meg The Megaphonic Thrift i skateparken. kuleste scenen, og et av de kuleste bandene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Etter å ha vært hekta på Suicidal Tendencies i over ett år nå har jeg hørt litt på sideprosjektet til Mike Muir, Infectious Grooves og blitt litt hektet på det og. Noen forslag til artister som har litt den samme festlige og tildels useriøse stilen hvor også bassen er en viktig del, funk metal? Noe lignende f.eks. Punk It Up, og Suicdal Tendencies' Feeding the Addiction Endret 15. august 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Åhh.. Jeg skulle også ha vært på øya The Flaming Lips, The National, Converge, Pavement og masse annet bra Converge var veldig kjedelig i dag synes jeg. Var litt standard-konsert fikk jeg følelsen av de 30-40minuttene jeg så av konserten deres på Vika-scena. Vanskelig å sette favorittkonsert på Øyafestivalen i år. Men føler at The Flaming Lips, Big Boi(den gode halvparten av OutKast), M.I.A. og The XX var de 5 best. The XX vant veldig mye fordi det var en rolig men veldig god konsert. Å høre et rocke-indieband covere ATB var gangske tøft. I tillegg så starta fyrverkeriet fra Oslo havn. Die Artwoord var også bra, men føler jeg ikke klarer å sette gruppa så høyt oppe blant de andre artistene. Konge å se folka igjen på Major Lazer-konserten. Yeasayer, The XX, Iggy Pop & The Stooges, Broken Bells og Local Natives var også gode konserter, men ikke stor-favorittene. Endret 14. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 The Xx - VCR(Matthew Dear Remix) Jesus, den beste remix`en av en indie-låt jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
jubb Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvem skulle tro at instumental hip-hop kunne bli så ekstremt BRA? Det musikalske i Hip-Hop er jo ikke alltid like mye å skryte av, men dæven: http://www.youtube.com/watch?v=1d7BKvBChlM Finnes med vokal også, men personlig syntes jeg det blir litt forstyrrende. Det har ikke noe med Del og gjøre, men klarer aldri å få med meg tekster så poenget blir litt borte. Uansett: Noen som vet om flere vellykede hip-hop instumeltaler? Har hørt Endtroducing av DJ Shadow, ja. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Woah. Det var interessant. Minne meg om moby, faktisk. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Woah. Det var interessant. Minne meg om moby, faktisk. Ikke Moby Dick av Led Zeppelin vel... ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Moby som i elektronikaartisten Moby. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Håper jeg virkelig. Har ikke peiling på slik musikk jeg, uansett. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det burde du ikke være. Hør på Play skiva, råbra Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvis det er hip-hop, R&B, rap, electronica eller noe i den dur, kommer jeg ikke til å like det uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå