Filmvenn Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Lite liv i musikkaféen nå til dags. Haha har så vidt kommet over bakrusen etter 11 dagers drikking i forbindelse med Roskilde. Og jeg er ikke eneste på forumet i den saken. Sitter å hører igjennom nyeste albumet til The Roots. Liker det jeg hører så langt, men ikke like godt album som Rising Down. Som var en av de beste hiphop i 2008 synes nå jeg. Gjesteartister som Monsters of Folk, Joanna Newsome o.s.v. Big Boi sitt album derimot, veldig bra skive ifølge kritikerne. Skal få hørt det snart. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er opptatt med diskografien til Björk for tiden, herlig Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er opptatt med diskografien til Björk for tiden, herlig Hihi går aldri lei av denne In other news, baren og konsertscenen Garage Oslo skal legges ned. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tilogmed jeg syntes Garage var ett koselig sted, selv om jeg misliker rock og metallmusikk. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Får ikke håpe det var jeg som slo dem konkurs sist jeg var der å stjal en flaske JD. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Får ikke håpe det var jeg som slo dem konkurs sist jeg var der å stjal en flaske JD. Det var jo ikke noe snilt! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Huhu, hvem er ikke skap-kleptoman når man har fått litt innabords? Kan forresten poste en herlig låt og ikke minst flott video. Regner med den faller i smak hos de som setter pris på psykedelisk og elektronisk musikk. http://www.youtube.com/watch?v=8L4pyS6pq1I&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Huhu, hvem er ikke skap-kleptoman når man har fått litt innabords? Kan forresten poste en herlig låt og ikke minst flott video. Regner med den faller i smak hos de som setter pris på psykedelisk og elektronisk musikk. Ott er jo bra greier. Hørt noe av Shpongle, Vowels? Anbefaler deg albumet "Are You Shpongled?" (spotify) 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jepp, jepp. Veldig behagelig musikk! Er ikke så altfor kjent innen sjangeren, men har hørt endel på Ott, Shpongle, Shulman etc i det siste. Pluss Infected Mushroom om jeg vil smelte hjernen skikkelig. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Anbefaler sterkt at alle sjekker ut det svenske bandet Molotov Jive! Min nyeste oppdagelse, har falt helt pladask for dem, spesielt denne låta. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jæksli synd at Garage Oslo skal legges ned. Det var der jeg fikk overvære mine "helter" i The Adolescents i fjor. Litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært der oftere, men satser på å ta noen flere turer i løpet av høsten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=WIf7_ZDGSHQ&feature=related 2003, I pray for God they people make the right decision I don't wanna war. I just wanna peace. Stop the war. Check this. I hope my black brothers feel the same like me Dre, Snoop, Puff, L, Tupac Shakur, rest in peace. He was the best. My respect yeee, c'mon Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Py_cuD1jWDw Supercool! Sikkert en del som synes den høres kjent ut og. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det fenger så hardt at det svir. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Røsker greit i dansefoten ja! Thesinner, jeg vet du skal på slottsfjell, jeg byr opp til dans. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jepp, jepp. Veldig behagelig musikk! Er ikke så altfor kjent innen sjangeren, men har hørt endel på Ott, Shpongle, Shulman etc i det siste. Pluss Infected Mushroom om jeg vil smelte hjernen skikkelig. Psychill er nydelig. Hva med Entheogenic? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Noen som kan svare på hvorfor publikum på konserter ofte ender opp med å nynne Seven Nation Army i kor? Har vært på en del konserter i det siste, og det har skjedd flere plasser. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Enkel og de fleste kan den. Roskilde for eksempel var det mye "Hey baby"-synging, fordi rett og slett alle kan den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 På roskilde i 2004 gikk ALLE å sang på Twisted Nerve fra Kill Bill. http://www.youtube.com/watch?v=EcKORO8S6m8 Holdt på bli faen meg gal i hodet de siste dagene av den. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Craig Thomas & Gary Chang - Bring Me a Dream (1990) http://www.youtube.com/watch?v=Ui3tE2RDTTo Husker at denne låta fra Van Damme-filmen 'Death Warrant' gjorde inntrykk. Gitaren spesielt. Endret 17. juli 2010 av LostinSpace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå