Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"eh alle låtene til Megadeth er helt like så det er meningsløst å høre mer enn maks ti sekunder for å bedømme Megadeth." - sitat av Aarolilja.

 

Jeg sier. I såfall er utrolig fordomsfull. Hvis man bedømmer etter tjue sekunder altså :)

 

Les alt før du poster nedlatende kommentarer Britishface.

Lenke til kommentar

Hva er problemet nå da? :)

 

Her har vi diskutert Megadeth, Ulver, vokalen til Glam. Det er sikkert temaer som sjelden har dukket opp i tråden. Friskt at alle får delta med noe de selv liker.

 

Men vi har jo selvsagt slike som han fyren litt bak her, som er maks usaklig. Det svekker tråden betraktelig ja. Og noen av dere finner det sikkert unødvendig av meg å følge opp diskusjonen med samme tone :p men sånn er jeg.. kan aldri gi meg.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som reagerer på at de "store" stjernene skal bli stemplet som gode sangere når de mest sansynlig bruker auto-tune i studioinnspillingen og bruker samme materiale live...PLAYBACK!!

Reagerte med en gang jeg så VG-LISTA TOPP 20 og "VOE"... Latterlig. Hør da:

LIVE

http://www.youtube.com/watch?v=HNv8Cv1NzXA

STUDIO

http://www.youtube.com/watch?v=9dVWlI1F6W4&feature=related

Endret av robbsi
Lenke til kommentar

Da har jeg oppdaget det mest fantastiske jeg har vært borti av musikk. Music From The World Of Osho. Sånn Buddha-/tempel-musikk. Lastet ned(vet det er fyfy) 11 GB. Åhh så deilig. Noen som har tips til noe lignende.

 

Ellers har jeg begynt å bruke Hemi-sync, selv om jeg vet det ikke er "musikk".

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, hun har jo mange mange tusen 14 år gamle jenter som er innom bloggen hennes daglig. Skal vel ikke så mange av de til før hun havner på VG-lista.

 

Joa. Men sånn rent musikkmessig.

Nå er det jo VG-lista, da. Og hun spiller rett-frem populærmusikk, som er det som vanligvis havner på VG-lista. VG-lista går på hva som blir hørt mest på, ikke hva du synes er bra musikk.

Endret av Makhshava
Lenke til kommentar

Lættis med alle som tror de har så god musikksmak bare fordi de hører på indie. (Ikke at jeg liker Voe eller noe slikt men utdritingen syns jeg folk bør la være.)

 

Jeg slutta å delta i Ranger-sangen-over-deg-tråden etter at jeg ble lei av all den indie-driten som ble posta der.

 

Band som Neutral Milk Hotel og Of Montreal. At det går an å like så grusom musikk. Kjedelig, talentløst og stygt.

 

Derfor opprettet jeg en tråd for rock&metal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...