Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nivået her er på barnehagenivå nå. Musikk er veldig et uhyre subjektivt emne og hva i alle dager har det å i om en person ikke liker yndlingsbandet ditt? Poenget (sikkert til Vowels og) er at det ikke er en døyt som bryr seg når diskusjonen deres ligger på "Megadeath er dødsdritt!" "Nei, Megadeath er dritbra!" osv nivå. Send hverandre PM ellerno da om det er one-on-one sutring dere er interresert i.

Å si at Åge Sten Nilsens er Norges beste vokalist ser jeg på som blasfemi mot resten av norsk musikk. Jeg vet at smak er subjektivt, men det utsagnet blir nesten for drøyt til å være sant. Monsterlol.

QFT.

Lenke til kommentar

Joda, ser den for dere som ikke er overhodet interessert i Megadeth. blablabla. Men her kan man jo prate om hva man vil. Hvis noen andre vil prate om noe annet, kan man poste et innlegg med et annet tema :) eventuelt sjekke noen andre tråder.

Lenke til kommentar

I såfall er du utrolig fordomsfull.

Jeg har aldri opplevt at en band har tatt meg ed storm. Det tar tid. Derimot kan én låt selvsagt få meg til å måpe..

Glams band er utrolig dårlig, men vokalen hans er one of a kind. Det er selvsagt subjektivt for hvilken type vokal man liker.. spør du meg er growling insane stygt. Og det høres helt for jævlig ut..

fordomsfull? tror du må få oppdatert ordboka di, for det der ga lite mening.

da synes jeg synd i deg.

vokalen hans er lite spesiell. det er bare plagiat av andre vokalister i den stilen.

Lenke til kommentar

Jo, jeg liker Åges vokal, men jeg liker ikke musikken de lager :p

Ja, har hørt begge to. Fantastiske vokalister, spesielt Mercury.

Det var to dårlige eksempler :p

Mercurys vokal er mye bedre, og Robs vokal er nesten ikke lik.

Lenke til kommentar

Eksemplene var faktisk ganske greie, da Åge Sten Nilsen egentlig bare høres ut som en ekstremt kjedelig versjon av Mercury. :tease:

Nevnte de to fordi de begge kan oppnå ekstremt lyse oktaver når de synger. De lagde kanskje litt forskjellig musikk (pop - glam metal), men det beviser jo bare enda mer at måten de bruker stemmene sine på er en stil, altså at Åge Sten Nilsen ikke bedriver plagiat.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...