kandinsky Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hørt gjennom det et par ganger i natt og i dag. Veldig mye likt, veeeeeldig Ratatat-ish, ikke så mye nytt, men liker det. 5/10 kanskje for min del. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Et band jeg liker kjempegodt i dette "området" er Tinariwen. De spilte på Øyafestivalen i 2008(?) og spiller i år på Roskilde i tillegg til Rockefeller i Oslo. Det var i 2007 de spilte på Øya. Video: http://www.youtube.com/watch?v=gnWehw3j6E0 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kunne gjerne trengt noen anbefalinger på psykidelisk musikk. Er egentlig ikke så veldig viktig hvilken sjanger det er i, jeg hører selv på Infected Mushrooms til Pink Floyd (tidlig i karrieren) innen psy, så bare kom med det du liker best. - Takker Om du ikke allerede har sjekket ut Syd Barrett anbefaler jeg soloalbumet hans: The Madcap Laughs Hehe, jeg har albumet selv. Jeg skal sjekke ut de andre forslagene dere kom med også Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Yes nå har info`en rundt tredje albumet til Arcade Fire begynte å komme ut. Det skal hete "The Suburbs", og kommer ut 2 August i Europa. 01 The Suburbs 02 Ready to Start 03 Modern Man 04 Rococo 05 Empty Room 06 City With No Children 07 Half Light I 08 Half Light II (No Celebration) 09 Suburban War 10 Month of May 11 Wasted Hours 12 Deep Blue 13 We Used to Wait 14 Sprawl I (Flatland) 15 Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) 16 The Suburbs (Continued) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Yes nå har info`en rundt tredje albumet til Arcade Fire begynte å komme ut. Det skal hete "The Suburbs", og kommer ut 2 August i Europa. 01 The Suburbs 02 Ready to Start 03 Modern Man 04 Rococo 05 Empty Room 06 City With No Children 07 Half Light I 08 Half Light II (No Celebration) 09 Suburban War 10 Month of May 11 Wasted Hours 12 Deep Blue 13 We Used to Wait 14 Sprawl I (Flatland) 15 Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) 16 The Suburbs (Continued) Gleder meg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Knall. Fantastisk cover og tittel. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Virker som det er endelig cover også. Da PK også har satt det opp som coveret til albumet. Håper på at de turnërer i Europa, å tar turen innom Oslo Spektrum eller noe sånt igjen. Den konserten der i 2008 eller hva det var, er et kjempegodt minne. http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/CD/Arcade_Fire/The_Suburbs/?id=NY-ARCADEFIRE&t=9d26b8c5 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ny Arcade Fire skive blir stas! Misunner folk som skal se dem på Hove.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 De to forrige Arcade Fire-albumene skuffet ikke i forhold til hverandre, så jeg slenger meg med bølgen med de som gleder seg. Et type band man kan ta fram med jevne mellomrom, nesten uavhengig av hvilken "musikkbås" man liker å sette seg i. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 jeg har hekta på "Navigators - wall of stone" om dagen. Utrolig... kul sang og merkelig sommeraktig synes jeg.. til å være den sjangeren som den er i. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Mer en kald desember eller januar-dag. Slik har det alltid vært med Ricochets(tidligere bandet til blant annet vokalisten i Navigators). Grei sånn rødvinsglass-rock, men klarer ikke Navigators så mye i lengden som jeg gjorde med Ricochets. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Mer en kald desember eller januar-dag. Slik har det alltid vært med Ricochets(tidligere bandet til blant annet vokalisten i Navigators). Grei sånn rødvinsglass-rock, men klarer ikke Navigators så mye i lengden som jeg gjorde med Ricochets. Jeg greier bare den ene sangen. Resten blir for... feil for mine ører. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Helt enig, Wall Of Stone er den eneste gode sangen til Navigators. Alle trodde de kom til å bli 2010's store norske band, men rett etter at de avslørte sin sanne form under by:Larm-konserten i vinter så forsvant hypen over natta. Kjipt for dem. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Helt enig, Wall Of Stone er den eneste gode sangen til Navigators. Alle trodde de kom til å bli 2010's store norske band, men rett etter at de avslørte sin sanne form under by:Larm-konserten i vinter så forsvant hypen over natta. Kjipt for dem. hadde de enda holdt seg til stilen de har i Wall Of Stone hadde det var flott, men neida. De misstet meg som fan. Men Wall Of Stone er meget flott. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Da er vi to. Tipper det er maaaaange andre med akkurat samme oppfatningen også. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Da er vi to. Tipper det er maaaaange andre med akkurat samme oppfatningen også. ja misstenker det gitt. Ble kjempe skuffet når jeg hørte resten av sangene dems:[ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Likte kanskje bare 2-3 låter på Navigators-albumet. Alikevel så hører jeg ikke noe særlig på dem, skal jeg høre på stemmen til vokalisten(pluss nydelig gitar-riff) så blir det heller Ricochets. Garantert det beste bandet som har kommet ut av Fredrikstad sammen med Tellusalie. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg kom veldig tilfeldig over en kuriositet her; Jeg drev å lurte på hvem som gjestevokalerer på PGB's Venner for Livet, og kom over dette innlegget i et annet forum: d va jo ein lr aen så syns dn sangen va så kule på kaizers siå å lurte på om d va dis sang å då sa di: "Okay, this is the last time we comment this song, so here we go: We finally heard that piece of shit of a lousy try of a song, and were really surprised that people think it`s us. It`s crap! Can`t you hear that? Don`t just like stuff uncritically just because it says Kaizers Orchestra people! If you actually dig this amateur shit you should check out the band Postgirobygget, who wrote it and perform it." eg vettkje om någen har skreve d inn før mn, syns d va jækla løye...hehe:"...piece of shit of a lousy try of a song" Jeg må si jeg betviler gehalten i posten - er virkelig Kaizers slike narsissistiske rævhøl at de disser norske musikkolleger på slikt vis? Isåfall synker de en haug med anseelseshakk i mine øyne. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Jeg kom veldig tilfeldig over en kuriositet her; Jeg drev å lurte på hvem som gjestevokalerer på PGB's Venner for Livet, og kom over dette innlegget i et annet forum: d va jo ein lr aen så syns dn sangen va så kule på kaizers siå å lurte på om d va dis sang å då sa di: "Okay, this is the last time we comment this song, so here we go: We finally heard that piece of shit of a lousy try of a song, and were really surprised that people think it`s us. It`s crap! Can`t you hear that? Don`t just like stuff uncritically just because it says Kaizers Orchestra people! If you actually dig this amateur shit you should check out the band Postgirobygget, who wrote it and perform it." eg vettkje om någen har skreve d inn før mn, syns d va jækla løye...hehe:"...piece of shit of a lousy try of a song" Jeg må si jeg betviler gehalten i posten - er virkelig Kaizers slike narsissistiske rævhøl at de disser norske musikkolleger på slikt vis? Isåfall synker de en haug med anseelseshakk i mine øyne. Jeg synes det er tøft at de tør å si det jeg. Jeg vet ikke hvilken sang det er snakk om, men mange av sangene til Postgirobygget er jo rimelig banale. Endret 26. juni 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Greit nok at Postgirobygget ikke er noe å juble over, men når et av Norges mest oppskrytte band kommer med den uttalelsen blir det fort feil. Har alltid hatet Kaizers og nå har jeg enda større grunn. Yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå