Analmeth Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 David Eugene Edwards er et geni, alvorlig. 1 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 David Eugene Edwards er et geni, alvorlig. Gratulerer! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Gratulerer, som i grattis for å ha oppdaget ham? Eller som i "No shit?" Endret 11. juni 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det første. Det andre også da forsåvidt, men det skulle ikke være nedsettende. Han er en av mine favorittartister ever! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Var det jeg håpet. Har hørt på 16HP og Wovenhand i et par år, men etter en liten pause har jeg nå gjenoppdaget musikken, og måtte bare uttrykke det her. Tolket innlegget ditt som litt nedsettende først, men det er sikkert bare fordi det har vært så mye drittslenging i moteforumet de siste dagene.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Æsj, henger du på moteforumet? Fy faen for en femidott! Men jeg synes alt han rører er helt herlig. Det er denne dystre folkemusikkgreia som bare er en helt uslåelig kombinasjon. Jeg tror egentlig jeg liker Woven Hand bedre enn 16hp til og med. Også er han en durabel representant for hele denvercountry-scenen, som er heftig kul! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Organisk, dyster country/folk - ah. Kanskje noe av det mest kreative som er laget. Jeg liker 16HP en tad bedre enn Wovenhand (ja, de heter Wovenhand i ett ord nå), men sangen Story and Pictures er en av mine favoritter. Har du hørt det nyeste albumet? 1 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det finnes bands og artister fra Denver som får David Eugene Edwards til å blekne i forhold. Der har du virkelig noe å glede deg til å oppdage. She said "punch me in the stomach" Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Tviler karristerkt på at noe fra Denver kan slå David, så det settes pris på om du kommer med et par hjelpetråder til den lille oppdagelsesferden min. Endret 13. juni 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Det er faktisk mye som kan konkurrere med DEE, skal du vite. Kan vel nevne det som Acrid var inne på, Jay Munly - Alkoholisert bestefarsversjon av Nick Cave, Tarantella og Slim Cessna's Auto Club (fy faaaen hvilken partystemning man kan få av kristenekstremisme, alkohol og tragedier når det blir presentert som vill støypunkkønntri). Samt denverkønntriens moderskip, the Denver Gentlemen. Da får du en flott introduksjon. Endret 13. juni 2010 av Kakofoni Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hva synes folket om den nye skiva til Crystal Castles? Ganske annerledes fra den første, men det er en bra ting! Fet musikk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Likte den ikke i starten, men nå sitter den jævelig godt. Skiva trengte endel tid før jeg fikk skikkelig sansen. Nå vil jeg si at den ligger hakket over debuten for min del. Masse godlåter! Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) har hørt noen få blips her og noen blops der. synes den er tålelig. og jeg misliker Crystal Castles ganske sterkt. for min del høres det ut som "åi hør på oss vi er så vågale og støyete"-musikk. støy for støyens del. fysj. litt som Fitts for Fight, bare at disse kids lager muskiken selv, om ikke annet. foretrekker Captain Credible. http://www.youtube.com/watch?v=KY6ghsZiK_0 http://www.youtube.com/watch?v=6Z7H0fgeMc4 http://thatspunk.net/blog/2010/05/captain-credible-planet-of-the-eternal-electro-breakdance-orgy/ http://www.howisannierecords.com *det* er godgutten sin det. Endret 15. juni 2010 av aarolilja Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Finnes det noen artister som har den samme sounden som Daft Punk? innenfor den samme sjangeren, that is Kjøpte meg Discovery her om dagen, og stort sett alle sangene er bra For de som husker musikkvideoene til Daft Punk, så er hele spillefilmen her: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Vinter In Hollywood(Norsk artist og) Stardust Boys Noize MSTRKRFT Justice Deadmau5 Mr Oizo Digitalism Endret 15. juni 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
surtei Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vet absolutt ikke om dette er riktig plass å stille dette spørsmålet, men prøver meg.. Leter etter en sang, rimelig fengende. Sangen blir brukt av Brann supporterne når de synger sangen " Kom igjen Brann".. Tror refrenget på orginalsangen går noenlunde som dette: Come on "Ailin(?)", yeah you know what i mean.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Har det hardt på tunga. Prøv i Hva heter sangen/artisten? -tråden. edit: Føler det er noe ELO/Grass Roots-ish. Endret 17. juni 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kunne gjerne trengt noen anbefalinger på psykidelisk musikk. Er egentlig ikke så veldig viktig hvilken sjanger det er i, jeg hører selv på Infected Mushrooms til Pink Floyd (tidlig i karrieren) innen psy, så bare kom med det du liker best. - Takker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvorfor ikke bare spørre i de dedikerte trådene som finnes for sjangeren, ett enkelt søk burde hjelpe deg langt på vei. - Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå