Lawliet Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Men hvis man bruker f.eks. begrepet "indie rock" da? Er det en verdig beskrivelse på sjangeren et band/artist spiller i? Om rock er en verdig beskrivelse, ja da er indie rock det også. Simpel logikk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 all musikk som er laget, distribuert og ellers operert uavhengig av "major labels" er indie, ja. svartmetall, hip-hop, emo, rock, polka, kontemporærklassisk, blah, blah, blah. det er alt indie. Ja, men allikevel har ordet "indie" fått en sterk tilknytning til amerikansk og britisk alternativrock. Nettopp dette jeg mener også. Men da har vi fått klarhet i saken… Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 og Finland blir av de mindre opplyste regnet som et medlem av den Skandinaviske regionen; det greske ordet "anarki" blir hyppig oversatt til "kaos"; folk skriver ofte ordet "interesse" feilaktig, som så: "interresse", eller "interrese". et al. poenget er vel tydelig nok. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 poenget er vel tydelig nok. Nei. Forklar dypere du. I en annen tråd, vel og merke. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Poenget hans er at noe feilaktig blir ikke mer riktig av at mange feilaktig tror det er riktig. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Åja,sånn kan det gå når man sitter oppe for lenge. Sløvt av meg. Så ut som det bare var masse OT som ble skrevet ned. Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva synes folk om dette da? Fant det her om dagen og må si at jeg ble helt betatt, har hatt de to albumene på repeat hele helga http://www.youtube.com/watch?v=q1zWZ7jl_pg Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 har ikke orka lasta ned noe med dem enda, men det jeg har hørt har vært meget bra. hørte om dem for evigheter siden, men brydde meg aldri med å sjekke dem ut. men så bandet mitt ble sammenlignet med dem på en blogg, så da skjønte jeg jo at de måtte være dritbra, hehe. har du hørt HEALTH? de ble også nevnt. syns ikke de minner så veldig om Fuck Buttons, men de er gode de óg. Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=YQ5XNlDs-FE Spol til ca 3.17. Der kan du tydelig høre han sier "et menneske på plankton", ganske artig. Han synger egentlig på Spansk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Åh, det er nok et easter egg til oss nordmenn. Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja det handler nok om en kar som har litt av sjelen sin i en krabbe. Og går dermed på plankton. Det er en høyrepolitiker på dypt vann. Det er nemlig langt nede på bunnen disse krypa har havna. Vi kan se hvordan de egentlig er gjennom vannet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Blir faen meg ikke lei av Immersion jeg. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Syk, men fascinerende liten låt. Noen som har lyst til å prøve å hjelpe meg med teksten? Har det meste, men ikke alt riktig tror jeg... I dag så snakket jeg med Djevelen. Han så på meg.. Og jeg så på'n, og jeg bare: "Er du Lucifer eller er du Djevelen?" Han bare, først så sa han sånn: "Ja, det er.. det er Lucifer." Og jeg bare: "Ja, Lucifer, hvor er det du finner vingene dine? Hvorfor er du så mørrrk i forhold til det du var før?" Og han bare: "Det er Djevelen, det er Djevelen som har vingene." Også sa jeg: "Hallo! Det er mitt hus, hva vil du? Skal du smitte meg eller? Skal du ta meg med til helvete?" Så sa han: "Jeg skal ta med deg HJEM!" "Hjem, hvor da?" "Helvete" sa han. "Jeg skal til helvete! Jeg skal til helvete, for jeg har syndet... Jeg skal til helvete." Endret 25. mai 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Haha! Hva i?! Men det virker som du har teksten riktig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) For en forferdelig "sang", om det i det hele tatt kan kalles det. Endret 26. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Kan komme med en fin anbefaling for de som liker noise. I disse eksamensperioder har det blitt spilt ufattelig mye drone og noise mens jeg har lest, så har kommet over noen perler. Skullfower-Last Shot At Heaven. Ufattelig bra album.Trykk på meg Endret 27. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Roger Waters: The Wall til Oslo Endret 27. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Oioioi! Den må jeg prøve å få med fattern på, om ikke annet.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Oioioi! Den må jeg prøve å få med fattern på, om ikke annet.. Samme her! Over til noe helt annet… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå